Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • ŽÁDNÁ
    • Extrémní doba dodání. Sami nedodrželi ani svých 45 dní. Kumunikace "na dlouhé lokte". NEDOPORUČUJI!!!

    V žádném případě nedoporučuji komukoliv kupovat u Lunzo.cz. Peníze jsem zaplatil obratem, ale zboží stále nemám. Sami upozorňují na dobu doručení 15 - 45 dní. Je to nehorázně dlouhá doba. Ale dobrá. Avšak ani tuto přehnaně dlouhou dobu nedodrželi. Dokonce i odpověď na e-mail trvala více než týden.
    ROZHODNĚ SE VYHNĚTE TOMUTO OBCHODU!!!!!

  • 10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Není žádný způsob, jak sledovat pohyb zboží - ani to, zda bylo vůbec odesláno. Zákaznická podpora odpovídá jen na dotazy, které se jí hodí (na dotaz, kde je mé zboží neodpověděli ani jednou, ačkoli dle jejich slov mají interní systém pro sledování zásilek). Čím víc jsem se pídila po tom, kde mé zboží je a kdy ho dostanu, tím víc bylo z jejich odpovědí zřejmé, jak moc je nevýhodné nakoupit přes Lunzo - ochrana zákazníka žádná.

  • 10 %

    • není
    • neakceptují reklamace
    • dodací doba trvá více jak 60 dní
    • některé objednané položky vůbec nedorazí

    Vše se objednává z Číny, takže s kvalitou moc nepočítejte.

  • 70 %

    Obchod chce vopred peniaze a nikdy nepošle ani tovar ani peniaze, nedá sa tam dovolať , na email podpíšu, že pre preťaženost odpisu až o dva týždne, to samozrejme automat, nedoporučujem nikomu, treba skontrolovať na Heureke aby to nebol tovar z e shopu Lunzo.

  • 10 %

    Na zbozi cekam vic jak 2mesice,nikdo nereaguje. Kdyz chteli platbu, kterou jsem provedla ale udajne jsem nenapsala VS. Ktery jsem vyplnila a i poslala screen, tak mi i volali. Psali smsky, emaily a vse se resilo. Ted uz se s nimi zkontaktovat je nemozne. Silene jak ofiko eshop muze okradat a projde mu to.

  • 20 %

    • Žádná
    • Obchod, ktery za Vás vytvoří objednávku z Číny.
    • Drahé ceny, neochota
    • Arogance

    Kupovala jsem poprvé v tomto obchodě. Zboží, které přišlo, bylo špatné ( špatná kvalita a páralo se). Pokud na obchod napíšete, reagují až po několika urgencích a ještě s tímto, že toho mají hodně. Od problému dají ruce pryč a řeknou, že jsou pouze zprostředkovatelé. A ať zašlete zbozi zpět do Číny a dají Vám adresu. Kdo zná reklamace odstoupení a zákoník - udělá si obrázek svůj. Jsou neochotní a arogantní i po mailu. Za mě už nikdy více.

  • 10 %

    Nula. Oblečení dorazilo po skoro dvou měsících. Samotná kvalita látky je otřesná a nitě se pátrají ještě před vyndáním z krabice. . Vysoce nedoporučuji.

  • 10 %

    • Žádné výhody v podvodu nespatřuji
    • Je to podvod

    Lunzo mě podvedlo, všichni podvedení pojďte sem: https://www.facebook.com/groups/298242218315320/
    O peníze mi nejde, nemám rád šmejdy a chci ochránit lidi od dalšího okrádání.

  • 10 %

    • Komunikace na bodu mrazu
    • Dlouhé doby dodání
    • Nemožnost zboží vrátit

    Jsou to pouze zprostředkovatelé, kteří pošlou objednávku do Číny a nabalí si na zboží tučnou marži. Komunikace mizerná, pokud zboží dorazí, tak za mnoho týdnů a vrátit zboží nelze, všechny důrazně varujeme před těmito šmejdy. Jsou vedeni jako rizikový subjekt i na ČOI a v dTest!

  • 10 %

    • Nenakupovat!

    poslete peniaze, a tovar nikde, potom sa po dvoch tyzdnoch ozvu ze ziadne peniaze neobdrzali, potom sa ozvu s tym ze ich maju a tovar pride ,,od 15 do 45dni” kreteni, treba ich zazalovat

  • 10 %

    • Ziadna
    • Hrozne
    • Vsetko
    • Cele zle

    Ako ja krava 1. 12 som zadala, objednavku po xxx mailoch ze 11.12 dorucia prislo to vcera 15.1 a doviezla to pani na osobnom aute jedine stastie ze som nebola doma, muz to prebral v nemom úžase ze co to kto to otras ako tovar z aliexpress za 7e kupeny za 20e plus posta takto sa robi biznis ale dobre mi tak nemam byt blba

  • 10 %

    • Zadna vyhoda
    • Dlouhe dodani

    Nejedna se o obchod v pravem slova smyslu,jako obchod se pouze tvari.Jsou to pouze zprostredkovatele,kteri za nic nenesou odpovednost.
    Vraceni zbozi v zakonne lhute si musi zakaznik zajistit sam zaslanim zpet do Ciny,z ktere firma Lunzo 100% zbozi zprostredkovava. Kvalita zbozi je naprosto otresna.
    Jsem opravdu nespokojena.

  • 10 %

    • doba dodání
    • kvalita zboží

    Zboží jsme objednali na začátku listopadu a postupně nám chodí do teď. Každý balíček z jiného koutu světa, nejvíce z Číny. Jedná se o nekvalitní čínské zboží. Rozhodně bych zde již nenakupovala.

  • 10 %

    • Jsou to podvodníci
    • Jen samé výmluvy
    • Není zveřejněn dodavatel, sídlo, adresa na vrácení ve 14 denní lhůtě

    Zásadně nic neobjednávat. Nic nepřijde. Nechápu jak někdo má žaludek na takové praktiky. Jen si nechají poslat peníze na český účet a pak z vás dělají blbce a pak se cítíte jak blbec, že jste naletěli takovému podnikavci, kterému to prochází.
    A nemusí dodržovat žádný zákon.

  • 10 %

    • Jak je možné že jim nezruší stránky?!
    • Žalovat je darebáky
    • Nic nedorazí
    • Darebáci
    • Šmejdi

    Objednané věci nedoručí a ještě mají drzost ptát se jak jsem spokojený? Kéž by mi ti šmejdi přišli pod ruku!!!

  • 10 %

    Jo, taky jem naletěl.

  • 20 %

    Tak i já se počítám mezi osoby, které objednali v domnění, že zboží dorazí do Vánoc - bylo napsáno, že zboží je skladem u dodavatele(nevěděla jsem, že dodavatel je stále v Číně). Jakmile jsem zjistila(2 dny po odeslání objednávky a peněz), že dodací lhůta je 15 - 45 dní, objednávku jsem rušila. Bylo mi řečeno o 10 dní později, že zboží je již expedované a nejde objednávku zrušit, ale zboží můžu pak vrátit prodejci( to bylo 22.12.). Dnes 5.1. mi přišla zpráva, že zboží odešlo 24.12. a můžu ho očekávat do 8.2.....jelikož šlo o vánoční ozdoby, tak jim v únoru můžu maximálně poděkovat. Kdybych si to z Číny objednala sama bylo by to levnější a hlavně bych objednala už v září :)

  • 10 %

    • žádná

    V žádném případě nenakupovat!!!!! obchod nekomunikuje , zboží se platí předem a nepřijde. Jedná se o nákupy z Číny.

  • 10 %

    • Velký výběr, nízké ceny
    • Dodací lhůta, komunikace, řešení problémů

    Lunzo je zkrátka katastrofa. To, že jsem přehlédla dodací lhůtu 15-45 dní byla moje chyba. To beru.
    Ale chování a komunikaci obchodu neberu.
    Hned po objednávce jsem chtěla objednávku zrušit- protože bylo jasné, že zboží mi do Vánoc nepřijde. Nebylo to možné. Odmítli mi odstoupit od smlouvy a vrátit peníze.
    Tak jsem čekala. Po cca 30 dnech mi přišla jen část objednavky (samozřejmě ta výrazně levnější). Zboží za více než 900 Kč nedorazilo zatím vůbec. Mám obavu, že ani nedorazí.
    Telefon nemají v provozu a na email odpoví prý za 10 pracovních dní!
    Pokud objednávka nedorazí, ráda bych vytvořila skupinu podvedených a okradenych zákazníků a postoupila případ k soudnímu řízení. Tento obchod si zaslouží být zavřen i se svými majiteli.

  • 10 %

    • Zboží asi z alliexpresu nebo wishe
    • Produkt rozhodně neodpovídá hodnotě

    Dobrý den, přidávám se k nespokojeným zákazníkům. Velmi dlouhá čekací doba. Dále zboží přišlo stejným způsobem, jako mi chodí balíčky z Číny, z Alli, z Wishe. Nabyla jsem dojmu, že někdo pouze sedí u počítače a vlastně objednal zboží z Číny za mě. Tedy za slušnou pálku. Objednala jsem Magical Magnet pro syna. Magnetické kostky. To co dorazilo za téměř 600,- Kč je směšné. Určitě neobjednávejte. S pozdravem Vohralíková Katka.