Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    V pražském showroomu Lumax nábytek jsme s manželem objednali sedací soupravu Plaza L. Termín dodání měl být 4-8 týdnů, ale bylo nám řečeno, že objednávky ze showroomu se vyřizují přednostně, proto jsme neobjednávali na internetu, ale tam. S prací showroomu jsme byli moc spokojeni a těšili se na krásnou sedací soupravu. Po více než týdnu nám přišel email s potvrzením objednávky, kde nám napsali, že termín doručení se zpozdí na 8-10 týdnů. Samozřejmě chápeme, že se termín doručení může prodloužit, ale čekali bychom vstřícnější jednání. Pak bylo ticho po pěšině a 10 týdnů se nic nedělo. Když se termín deseti týdnů blížil, napsala jsem do obchodu email, jak to vypadá s naší objednávkou. Odpověď nějakou dobu nepřišla, proto se manžel snažil do obchodu dovolat. Nicméně moc úspěšný nebyl. Poté přišla odpověď na mail, že termín deseti týdnů běží až od potvrzení objednávky a ne od objednání. Už v té době jsme z obchodu neměli vůbec dobrý pocit a to zejména kvůli jednání k zákazníkovi. A to jsme nevěděli, co nás čeká dál.
    Po 11 týdnech od našeho objednání dorazila sedací souprava. Po rozbalení jsme zjistili, že je kompletně špinavá. Byli jsme rozhořčení, protože jsme do ní investovali ne úplně malé peníze, čekali na ní hrozně dlouho a nakonec dorazila ve stavu, jako kdyby ji vytáhli z plesnivého skladu. Rozbalování sedačky jsme si natočili, protože po předchozí zkušenosti s jednáním obchodu jsme se báli, aby neřekli, že jsme sedačku ušpinili my. Vše jsme také kompletně nafotili. Po takové době, co jsme na sedací soupravu čekali (a v kontextu toho, že staré už jsme se den před doručením nové zbavili) jsme byli rozhodnutí, že si ji necháme i tak, protože představa, že jim ji vrátíme a budeme opět čekat kdo ví jak dlouho byla nesmyslná. Sedací soupravu jsme tedy nechali vyčistit. Do Lumaxu jsme následně napsali mail a seznámili je se situací, která u nás nastala. Čekali jsme, že alespoň v tomto případě se chytí za nos, omluví se a budou situaci řešit. Místo toho nám bez jediné omluvy bylo napsáno, ať vyplníme reklamační formulář na jejich stránkách. Jejich postupy jsou více než zvláštní, nechtěli jsme sedací soupravu reklamovat, chtěli jsme s nimi řešit nastalou situaci. Neměli jsme na výběr, když to jinak nejde a na vše je specifický postup, specifické směrnice a kdo ví, co všechno v tomto obchodě, tak jsme po pár dnech podali reklamaci přes internetové stránky.
    V reklamačním formuláři jsme popsali v jakém stavu nám sedací souprava přišla, nahlásili, že jsme ji nechali vyčistit a přiložili foto dokumentaci. Také jsme zmínili, že máme i videa, na kterých je jasně vidět celé rozbalování ihned po doručení sedací soupravy. Formulář se nás rovněž ptal, jaké řešení bychom navrhovali. Navrhli jsme, že bychom chtěli zdarma poslat potahy na sedací soupravu v hodnotě 4000 Kč, což nám přišlo jako adekvátní omluva. Za sedací soupravu jsme dali téměř 31 000 Kč.
    Druhý den nám přišla odpověď, že se naší reklamací zabývají a následně další zpráva s tím, že to probrali a rozhodli se nám poslat slevu 1000 Kč na další nákup. Veškeré zprávy byly napsané jednou větou bez jediné omluvy. Pracovnice, která se zabývala naším případem se podepisovala jako Magda. Odepsali jsme jim tedy, že nic dalšího v obchodě objednávat nechceme, proto je scestné přijmout 1000 Kč slevu na další nákup a že řešení jsme navrhli. Bylo nám napsáno, že případ dál konzultují a následně další zpráva, ve které nám napsali, že nám mohli sedací soupravu otřít vlhkým hadříkem, ale že jsme nahlásili reklamaci se zbytečným odkladem. Dále bylo ve zprávě, že pokud odmítáme 1000 Kč poukaz, tak považují případ za uzavřený. Následně se v reklamačním formuláři ukázalo, že případ uzavřeli. Ano, nahlášení oficiální reklamace nám trvalo deset dní (mail jsme psali v den doručení sedací soupravy), neměli jsme na to čas, nicméně i kdybychom to udělali už ten den, tak by paní Magda ten den přijela sedací soupravu otírat vlhkým hadříkem? Asi všichni víme, že ne a sedací souprava byla v takovém stavu, že by to opravdu nestačilo.
    Po této zprávě už jsme šli málem do mdlob. Jednání paní Magdy dosáhlo nejhlubšího dna. A to je i důvod toho, proč píšeme tuto recenzi. Všichni jsme lidé, chyba se může stát, nedorozumění také, ale takové jednání k zákazníkovi po nesporném pochybení obchodu je neodpustitelné. Chtěli bychom proto všechny varovat před objednávkami z tohoto obchodu. Dobře si to rozmyslete, protože místo radosti z nové věci budete mít akorát zlost.

  • 20 %

    Dobrý den, v únoru jsem objednávala postel Amadeo, která měla být podsvicená. Dodali mi bez osvětlení, a spodní část postele, kde mají být uchyceny nohy, byly prasklé, na všech rozích. Návod k montáži nedodán a navíc chyběl 1 spojovací šroub. Při vyřizování reklamace, mě paní odkázala na vyplnění reklamačního formuláře. Paní nebyla moc příjemná, což mě mrzelo, protože jsem očekávala jiný přístup. Naopak se obávám, zda je firma solidní a jestli a jakým způsobem bude dál reklamace zpracována. Jsem zklamaná, ale doufám, že firma vše vyřeší, v co nejkratší době.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní dodání
    • Nedodržení termínu
    • Neprofesionální přístup k zákazníkovi
    • Nezájem situaci řešit
    • Neomluvili se
    • Pracovník logistiky dokonce zákazníky uráží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S obchodem je velmi špatná komunikace. Nejdříve dlouze visíte na záznamníku a čekáte až se na vás dostane řada, a když už to konečně někdo vezme tak tedy pracovníci logistikého oddělení nejsou moc vstřícní. Reklamace na tom nejsou o moc líp. Velmi rádi vám slíbí, že daný problém zjistí a pak se ozvou, což se ale velmi často nestane. Zásilka mi dosud nebyla doručena kompletní, chybí polštáře. Peníze chtějí do 2-3 týdnů, všechny, ale když pak chcete něco vy, tak to už tak super není. Jediné co chválím je paní v showroomu v Liberci, ta byla super.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • sortiment
    • ceny
    • filtry
    • showroom

    Těžko hodnotit kvalitu sedačky po týdnu, chtělo by to za 2 3 roky aspoň. Výroba je samozřejmě z Polska, to asi těžko překvapí. Tak uvidíme, snad se brzo neprosedí. Provedení vypadá ale kvalitně. Objednáno 21.12., dodáno 26.2., takže pohoda, v termínu, nespěchal jsem. Zatím jsem velmi spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikomu nedoporučuji tento obchod!!! Dodana špatná barva potahu a o kvalitě ani nemluvím reklamace neuznaná

    Nikomu nedoporučuji tento obchod!!! Dodana špatná barva potahu a o kvalitě ani nemluvím reklamace neuznaná

  • 100 %

    • Krásný čistý, voňavý showroom Olomouc, příjemná komunikace s poradkyní sedacích souprav, vše vybráno dle našich představ a požadavků. Rozhodně doporučuji.
  • 100 %

    • Útulný ,naprosto dostačující výběr Praha showroom
    • -

    Maximální spokojenost s asistentkou Míšou ,ochotná ,pomohla s širokým výběrem potahů ,kde jsem byla bezradná....už se těším ,až bude sedací souprava doma .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod absolutně nedoporučuji. Vůbec nemají pod kontrolou dodací lhůty a výrobu zboží. Po 3 měsících čekání jsem se informoval co je s mojí objednávkou a bylo mi sděleno že se musí čekat další 2 měsíce z důvodu nějakých výpadků o kterých nás dosud nikdo nebyl schopný informovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Produkty suoer, jsme naprosto spokojeni jak se sedačkou, tak s přípravkem na nečistoty. Moc děkujeme za dodržení termínu.
  • Na začátku ledna jsem objednala, od té doby jsem nedostala žádnou zprávu,
    Pošlete zboří či ne:?
    Děkuji
    Macháčková

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícné jednání

    dodáno bez problémů a v pořádku

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zbozi jeste nedorazilo, tudiz nemam co prozatim hodnotit..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemné prostředí obchodu.
    • Ochota personálu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadne informace
    Zmena dodaci lhuty ihned po objednani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota a vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota, prijemne jednani
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Profesionální přístup, velká ochota a trpělivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Komunikace velice dobrá, sjednání dopravy domluveno obchodem dostatečně dopředu,vše bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita komunikace, kvalita výrobku