Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Poslali mi jiný produkt, než jsem si objednala.
    • Otevírací doba v Praze pouze do 16h.

    Reakce obchodu Ložnice21

    Hezký den,

    omlouváme se Vám, výrobce Florella má tiskařkou chybu na obalu. Prostěradlo J19 je skutečně na výšku matrace do 30 cm, nikoliv do 25 cm, jak je chybně uvedeno na etiketě, jelikož jsme jej i fyzicky zkoušeli na prodejně, můžeme Vám to tedy garantovat. Otevřeno máme na Karlíně do 18 hod.

    Přejeme Vám pěkný zbytek dne a ještě jednou se omlouváme za chybu výrobce
    Ložnice21.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, prvni položku jsem si neobjednala a druhou pro nekvalitní provedení vrátila na prodejně v Brně pár hodin po převzetí a stále čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu Ložnice21

    Dobrý den paní Dagmar,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, nejednalo se prosím o nekvalitní provedení, jak jsme Vám snažili vysvětlit, na tvarování pěny se používají formy, kdy pak při jejich vyklápění může dojít k drobnému přilepení pěny na formu, která tam zůstane, jde však o pár mm, kdy výrobce toto nebere jako vadu, je na to stanovena norma, jelikož na funkčnost pěny a užívání to nemá žádný vliv. Částku jsme Vám vraceli minulý pátek na účet, tudíž vše proběhlo v souladu s obchodními podmínkami, jelikož na vrácení je lhůta 2 pracovní týdny, lhůta u Vaší objednávky bude končit až v průběhu tohoto týdne. Taktéž Vám kolegyně psala email minulý pátek, zdali je vše v pořádku, na který jste nám zatím nereagovala. Poprosím Vás tedy překontrolovat Váš učet, zdali částka přišla v pořádku.

    Přejeme Vám krásný den
    Tým PiCaSo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    povlečení není tak hebké a při žehlení nesedí okraje na sobě, kroutí se

    Reakce obchodu Ložnice21

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za napsání recenze, pokud je s povlečením něco v nepořádku, tak Vás poprosím nám napsat email na: [email protected] a my bychom Vám povlečení vyměnili za nový kus a nebo vrátili penízky, pokud je se stávajícím něco v nepořádku. Rádi situaci vyřešíme ku Vaší spokojenosti.

    Přejeme Vám krásný den
    Tým PiCaSo

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

    • DPD - nespolehlivá přepravní služba ---zboží nedorazilo.

    Naprosto nevhodná přepravní firma - čekám třetí den a nic nepřišlo
    DPD - příšerná komunikace
    vypovědět s nimi smlouvu.

    Reakce obchodu Ložnice21

    Dobrý den,

    velice nás mrzí pochybení služby DPD :-( Zkontaktovali jsme DPD a nedokázali nám specifikovat, kde nastala komplikace, pouze kurýr uvedl, že příjemce nebyl k 3x k zastižení. Požádali jsem tedy DPD o čtvrtý pokus doručení, případně Vám zásilku můžeme odeslat hned zítra Českou poštou, doručení by tak pravděpodobně mělo proběhnout následující pracovní den, pokud by to pro Vás takto bylo lepší? Věřím, že se tato situace brzy vyřeší ku Vaší spokojenosti :-) Jsme ve spojení.

    Přejeme krásný den Tým PiCaSo a ještě jednou se omlouváme za pochybení DPD

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Že je možno vyzvednout osobně v Brně
    • Volna pracovní 3

    Objednávku jsem zaslala taden před Vánoci, Docela rychle 1-2 dny byla potvrzena, nachystané k vyzvednutí. Nikde při objednávce ani při potvrzení nebylo uvedeno, že obchod 20.12. 2020 závira na 14 dní!!! Takže po potvrzení objednávky mě volali na druhý den ať si vše vyzvednu, že v 16 h zavírají. Neprofesionální jednání 1 den Vám dají na vyzvednutí a to mluvíme o předvánočním nákupu. Nemají zájem se ani omluvit, zákazníky nepotřebuji. NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Ložnice21

    Vážená paní, vaše recenze bohužel neobsahuje pravdivé informace o Vaší objednávce. Objednávku jsme od Vás obdrželi 18.12.2020 v 11:51. Ve stejný den o 19 minut později v 12:10 byla Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, byla jste informována emailem. Následně jsme se s Vámi pokusili telefonicky spojit ve stejný den v odpoledních hodinách, neúspěšně. Telefon jste nám zvedla v PO 21.12 kdy jsme Vám oznámili, že je možné si zboží osobně vyzvednout do 16h. Na to jste reagovala tak, že jste nám položila telefon, následně jste ho už nezvedla, již jsme Vás tedy nemohli informovat o tom, že jsme měli rozvoz zboží do 25 km od Brna, ještě ve ST 23.12.2020, což několik zákazníků využilo. Další nepravdivá informace z Vaší recenze je datum o zavření naší prodejny 20.12, což byla neděle, my jsme měli zavřeno od úterý 22.12, tato informace je ještě dnes dohledatelná na našem eshopu. V loňském roce jsme měli více než 6tis. spokojených zákazníků, kdyby nám o naše zákazníky nešlo, tak bychom nevyužívali recenze na portále Heuréka. Jediná objednávka, která zůstala nevyřízena byla ta Vaše. Přejeme Vám vše nejlepší v novém roce. PM

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zhoršila se kvalita lanky pradla

    Reakce obchodu Ložnice21

    Vážená zákaznice,

    velice nás mrzí Vaše reakce, snažíme se, aby zákazník byl na 100% spokojený a takřka nemáme záporné recenze od našich zákazníků, naopak se k nám zákazníci vrací díky spokojenosti. Kontrolovali jsme v systému i dodací lhůtu Vaší zásilky a ta byla také v pořádku, zásilku jsme Vám odesílali druhý pracovní den od přijetí objednávky a kurýr Vám ji doručoval hned další následující pracovní den, tím že Vás však nezastihl, tak zásilka byla doručena v pořádku hned následující den poté. Dodavatele látek neměníme a není tedy možné, aby kvalita látky byla nyní jiná než dříve, jelikož se jedná o téhož německého výrobce, od kterého odebíráme materiál dlouhodobě a zákazníci jsou s tímto povlečením spokojení a neměli jsme za dobu, co ho prodáváme negativní zpětnou reakci na funkčnost/kvalitu materiálu. Byli bychom rádi, jelikož se jedná o takto ojedinělý případ, kdybyste nás telefonicky kontaktovala, abychom s Vámi danou situaci mohli probrat - najít řešení, jestli např. nedošlo k nevhodnému použití pracího prostředku nebo k nevhodnému pracímu postupu.

    Děkujeme a přejeme Vám pěkný a příjemný den

    Tým PiCaSo