Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhý termín dodání, nevíte, zda předem zaplacené zboží dojde a včas

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, zda s naším obchodem máte špatnou zkušenost. Neevidujeme žádný problém, který by se u našich objednávek vyskytl. Pokud tomu tak je, určitě bychom doporučili oslovit nás přímo, abychom případné zpoždění vyřešili.

    Způsob platby si lze u zboží vždy zvolit. Pokud zákazník preferuje spíše úhradu při převzetí, není toto samozřejmě problém. Některé způsoby dopravy jsou ale opravdu navázány na platbu předem. Je to např. aktuální akce dopravy matrací zdarma. Dopravu matrací zdarma nabízíme právě proto, že doprava již neoperuje s platbami. I přes delší termíny dodání u některého zboží, se samozřejmě snažíme dodat vždy zakázku co nejdříve. O aktuálním stavu objednávky, přijatých platbách a předběžném termínu výroby se u nás můžete vždy informovat.

    Pokud bychom Vám mohli jakkoliv pomoci, určitě se na nás obraťte.

    Přejeme pěkný den,
    Kolektiv JMP

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • (Brno) Prodejní prostor je pěkný a prostorný. Vystavené zboží v různých tuhostech a na různých roštech, široká nabídka produktů a kombinací.
    • S produktem jsme spokojeni (Swing Comfort - středně tvrdá, varianta Trend)
    • (Brno) Obsluha působí znuděným dojmem a nezájmem o zákazníka, při výběru příliš neporadí a informace je potřeba doslova tahat. Navštívili jsme prodejnu vícekrát a bohužel se to týkalo vše tří prodejců, kteří byli přítomni.
    • Při doptávaní na podrobnosti o cenách a kombinacích s rošty a možnostmi výklopů, jsme již ztráceli skoro zájem. Jednání nám přišlo místy skoro až arogantní, jako bychom měli znát jejich nabídku nazpaměť :(
    • Nakonec jsme objednali raději z jejich Eshopu a zboží dorazilo mnohem dříve než nás informovali na prodejně.
    • Pozor. Pokud objednáte matrace i s rošty. Tak matrace doručí zdarma ale za rošty budete doplácet za dopravu.

    Zkuste jinou prodejnu a nebo se obrňte trpělivostí a hlavně se proaktivně doptávejte na vše co vás zajímá. Třeba se to časem zlepší.

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za tuto negativní zkušenost s naší prodejnou v Brně.

    - zákazníkům se vždy snažíme plně věnovat a poskytnout jim kompletní informace o požadovaném výrobku. V případě, že tomu tak nyní nebylo, budeme se v budoucnu toto snažit napravit. V současné době naši prodavači vyřizují zvýšený objem požadavků našich zákazníků na prodejnách a online zákazníků. Může se tedy stát, že před samotným obsloužením zákazníka musí ještě nějaký požadavek dořešit. Toto ale samozřejmě není omluvou a určitě měla být obsluha co nejlepší.
    - termíny dodání se samozřejmě vyvíjí, dle sjednané objednávky a skladové dostupnosti materiálu. Pokud je tedy objednané zboží na skladě připraveno, může se termín dodání zkrátit.
    - ano, naše akční nabídka dovozu zdarma se týká matrací. Na rošty, bohužel, akční nabídka dovozu nyní není.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že v budoucnu budou zkušenosti z našimi prodejnami lepší.

    S pozdravem,
    Kolektiv JMP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevhodné obchodní podmínky

    po zakoupení postele Quattro N-N 160x200 dub Bardolino jsem bohužel zjistil ze mi postel nevyhovuje. Odstup od smlouvy mi byl zamítnut s odůvodněním že standardní postel je pouze
    140x200 BUK toto rozhodnutí se mi zdá jako neprofesionální až diskriminující vůči zákazníkovi kdy mohu vrátit
    Pouze jeden rozměr a jeden odstín když výrobce nabízí několik rozměrů a dizajnů lamin.
    A co se týká rozměru manželské postele je podle mě standart šířka lůžka 160cm.
    Určitě vaší firmu nikomu nedoporučím

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    po vzájemné komunikaci jsme snad nakonec našli řešení Vašeho požadavku a doufáme, že k Vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé potíže, které byly zapříčiněny také tím, že v současné době nuceného uzavření prodejen, není možno naše výrobky na prodejnách předvést a vyzkoušet.

    S pozdravem,
    Kolektiv JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zaplatila jsem objednávku předem a při vyzvednutí zásilky po mě byla znovu požadována stejná částka k zaplacení bez toho nechtěli vydat zboží.

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    omlouváme se za toto nedorozumění... Bohužel nám tato platba nebyla účtárnou nahlášena na naši prodejnu. Ihned jsme nastavili pravidla tak, aby se tato situace již nemohla opakovat. Platba byla samozřejmě vrácena na Váš účet. Ještě jednou se omlouváme.....
    S pozdravem,
    Kolektiv JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příšerně vrže

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    pro řešení jakéhokoliv problému s matrací nebo postelí bychom spíše doporučovali kontaktovat některou z našich prodejen. Jejich kontakty naleznete např. zde: https://www.loznice.cz/prodejny

    Vrzání postele může mít několik možných důvodů. Od zvýšené vlhkosti v pokoji až po např. vrzání dřevěné postele na dřevěné podlaze. Nejlépe by bylo toto určit přímo s Vámi. Jsme si jistí, že Vám dokážeme poradit a pomoci.

    S pozdravem,
    Kolektiv JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 days and no confirmed delivery date. This is terrible service!!

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dear Mr. Edward,
    we are sorry for misunderstanding. The delivery term for the order was 14 days. The delivery term was confirmed when you ordered the mattresses.

    The order was completed yesterday (within 10 days) and the information about the delivery has been sent to you.

    We hope that you will be satisfied with our products.

    With sincerelly,
    JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si potahy na matrace za skoro 5000,- a bylo mi sděleno, že doprava zdarma se na potahy nevztahuje a že si ji nám přikoupit nebo si zboží vyzvednout, že to mají na stránkách špatně...
    Máme z JMP matrace i potahy již několik let a vždy jsme byli spokojeni s kvalitou, ale tohle mi teda přišlo moc, měli tedy smůlu, objednávku jsem zrušila a objednala jinde... potahy dorazily zdarma a jsou v minimálně stejné kvalitě...

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    v prvé řadě bychom se Vám chtěli omluvit za chybu na našem webu. Kolegyně potvrdila, že chyba byla opravdu na naší straně a měla samozřejmě automaticky nabídnout tuto přepravu zdarma.

    Chtěla si ale vše ještě ověřit u správce eshopu a než stihla přepravu zdarma potvrdit došlo bohužel ke zrušení objednávky.

    Ještě jednou se omlouváme za nedorozumění a pokud bychom Vám mohli v budoucnu jakkoliv pomoci, určitě se na nás kdykoliv můžete obrátit.

    S pozdravem,
    Kolektiv JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu JMP Studio zdravého spaní

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikaci při vaší objednávce.

    Objednávka byla přijata dne 4.7.2018 v 22:57. Na Vaši adresu bylo odesláno její automatické potvrzení. Z Vaší strany byla poté objednávka zrušena následujího dne, tj. 5.7.2018 v 10:51. Vzhledem k tomu, že byly ve dnech 5. a 6.7.2018 státní svátky, nebylo bohužel možné z naší strany na objednávku zareagovat a vyřídit ji.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace. V případě, že byste poptávané zboží nadále potřeboval, jsme Vám samozřejmě k dispozici.

    S pozdravem,
    JMP, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • deklarovaná dodací lhůta 3-4 týdny, ani po 32 dnech nedoručeno bez jakéhokoli vysvětlení.