Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je skladem, týden od obědnání a ještě nedorazilo. Nevím, jestli za to může obchod, nebo doprava, ale to mě vcelku nezajímá. Já si objednal a zaplatil. Dopravu si objednává prodávající. Jinak orientace v obchodě dobrá. To je asi tak vše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo kompletní, nikdo nereaguje na telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedrží termín dodání , nabídka 3 dnů a potom měsíc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Měl jsem objednaných 5 ložisek, poslali 4 vůbec nedali vědět že jedno nemají
  • Zatim jsem nic nedostal, ale dotaznik ano

  • doručení skrz Českou poštu trvá dlouho
    pošta obtěžuje zbytečnými emajly
    a stejně si musím dojít na poštu zboží vyzvednout
    a ještě to je drahé

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Co si dohodněte po telefonu neplatí, ba ještě Vám lžou. Komunikace proběhla 2x a 2x špatně. Důvěra nulová, první a poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel , kdybych neupozornil platil bych 2x poštovný.Když zboží přišlo, chyběla část. Po dohodě zboží nakonec došlo.