Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji obchod! Zboží drahé ale kvalita neodpovídá.Na jiných stránkách koupíte levněji a úplně stejne zboží jako zde.
    Jednání celkově moc nechápu.Zboží které nevyzvednete z nějakého důvodu (u mě celkem vážný) tak hned vyhrožují aby jste do tří dnů zaplatili za poštovné jinak vás dají k soudu.Hlavně způsob jakým vám to podají.Za mě rozhodně nedoporučuji jak za cenu a kvalitu zboží tak za jednání.

  • Londonclub nedoporučuji,jelikož už 13 dni čekám na peníze za vrácené zboží.

  • Po dodání jsem okamžitě reklamoval.Prý si to mám nechat zašít za 50kč které mi pak pošlou.Ze 3 věcí se po nošení všechny rozpadly do 14 dní.. Poslal jsem reklamaci. Po měsíci mi přišlo vše zpět, že oni mají kvalitní dodavatele a že reklamaci zamítají. Zloději.Nikdy nic a doporučuji všem nic zde nekupovat.

    • .

    • Mě se stalo to samé.Po dodání zjištěna závada a reakce obchou okamžité zamítnutí-že mají kvalitní dodavatele.Sprostě okrádají.

  • Koupil jsem zde peněženku, která se po roce rozpadla. Ale prý to není důvod k reklamaci. Nedoporučuji tento obchod.

  • Jsem s nákupem velmi spokojená

  • Tak ja mám skvělou zkušenost zakoupila jsem si šaty a rychlost dodání byla až nad moje očekávání. Šaty jsou kvalitní a sedí přesně.. Takže ja můžu jen obchod doporučit

  • Reklamaci zboží uzavřeli jako mechanické poškození. Nesnaží se pomoci zákazníkovi a problém s jejich zbožím vyřešit. Pošlou vyrozumění azpě se zbožím a na telefon nereagují. Nedoporučuji.

  • Objednávali jsem poprve v tomto e.shopu a naposledy. To, že balíček odloží někde ve Výdejně, přesto, že potvrdili dodání na adresu a do ruky je pochopitelně špatně, ale jejich chování a vyjadřování, výmluvy je daleko horší. Vyhrožování pokutou za nevyzvednutí zásilky, vysmívání se, arogance. Služeb e-shopů využíváme dost často, ale tohle je první případ neskutečné arogance. Ohání se Obchodními podmínkami, které v podstatě nedodrželi, oni ani neví, co tam mají daný.

  • Pozor na tyhle šmejdy! To co nabízí, není oblečení, ale hadry. Věci naprosto křivě šité, rozměry vůbec neodpovídají skutečnosti. Svou chybu samozřejmě nepřiznají a komunikace naprosto arogantní. Můj první a taky poslední nákup!

    • Betko mam stejnou zkusenost. Akorat ze se chvastaji jak jsou perfektni a skutek utek, cina cina cina a zadna kvalita

  • musím uvést na pravou míru zkreslenou reakci Londonclubu na mou reakci: bundu jsem si koupila za cenu 1269kč plus poštovné, čili celkem 1403kč, tudíž kdybych měla požadovat polovinu ceny jak jste mě nařkli, budu po vás požadovat 635kč slevu, to jsem ale nepožadovala, chtěla jsem se jen zeptat, jestli mi na ní dáte slevu a vy jste mi na švadlenu nabídli 127kč, já vám odpověděla, že švadlena si za to řekne 240kč a pokud s tím souhlasíte, že tedy posílám číslo účtu. vůbec není pravda, že jsem po vás požadovala 1000kč tedy polovinu podle vás, já si bundu kupovala s již stanovenou pevnou cenou. Také jsem vám poslala v příloze díry jako vrata nedošité u bundy co jste mi poslali, Tak nezpochybňujte důkazy, pokud si to nepamatujete, podívejte se do prvního emailu, tam máte nafocené jak to vypadá a že do těch švů nešvů nebylo šicím strojem ani píchnuto! Než se začnete dohadovat a urážet zákazníky, měli by jste si napřed kontrolovat zboží, které posíláte aby nebylo vadné před odesláním od vás! Pan David je dravec a také vidím díky jeho aroganci i příjde obchod o dost zákazníků, na internetu objednávám pravidelně a jsem spokojená a tak jsem se poprvé a naposledy spálila s Londonclubem, raději zůstanu u mých oblíbených, již žádné Londoncluby a jim podobné

  • urážky Londonclubu a bombardování mejly neberou konce, tak zveřejňuji celou konverzaci:
    Dobry den. Vcera jsem obdrzela zasilku s objednanou bundou. Je velice tepla a hezka. Chtela bych si ji nechat ale kozesinovy lem neni u 6cm vubec sesity vypada to nehezky. Musi se zasit a v kapse je obrovska nedosita dira. Proto bych chtela poprosit. Jestli mi na bundu date slevu. Posilam prilohu. Hezky den Novotna
    to nás velmi mrzí. Nicméně bunda už je zlevněná ze 2000 Kč, nemůžeme jít už s cenou příliš dol, jedná se o totální výprodej.
    Takže bychom dát 10% ( 127 Kč), abyste pokryla náklady na švadlenu.
    Jestli s tím souhlasíte, pošlete číslo účtu, kam Vám vrátíme peníze.
    A ještě jednou se omlouvám za chybu.
    Dobry den. Ptala jsem se na opravu bundy a svadlena si uctuje 240kc a to je tady 4 ktere jsem se ptala nejlevnejsi. Pokud by jste mi dali tuto slevu tak bych souhlasila. Cislo uctu je 2108825214/2700. Pokud tedy souhlasite. Novotna
    Dobrý den, odešlete k nám bundu a my ji budeme reklamovat u výrobce. Větší slevu bohužel dát nemůžete, vrátíme Vám peníze, nebo Vám ji vyměníme. Děkujeme za pochopení. Hezký den, Veronika
    to bohužel není možné, nemám štítky od bundy, nevšimla jsem si že je rozpáraná a tak jsem štítky vyhodila s košem do konťáku, zaplatila jsem už jednou poštovné a sami víte že není levné a další poštovné je minimálně 129kč dalších, to mi vrátíte? Nemyslíte že by mi bylo lepší poslat těch 240kč abych si bundu mohla dát opravit? já totiž po vás budu požadovat i poštovné, protože podle zákona na něj mám nárok. Nabídla jsem vám kompromis a vy jste to ještě více zkomplikovali, nezlobte se ale takový styl jednání je hrůza, Novotná
    Dobrý den, paní Novotná,

    pokud něco reklamujete v jakémkoliv eshopu v ČR, tak jediný zákonný postup je takový.
    1) Zákazník zboží pošle k reklamaci
    2) Pokud je reklamace uznána, zákazníkovi je proplaceno poštovné.

    My jsme Vám nabídli možnost nechat si bundu opravit. Ale protože nesouhlasíme s částkou 240 Kč, nezbývá Vám nic jiného, než bundu poslat k reklamaci.
    Opakuji, že toto jediný zákonný postup, takže nerozumím tomu, že používáte termíny " Jsem dost rozcarovana" " styl jednání je hrůza" apod.
    Oni v tevh recenzich meli opravdu pravdu. Nezlobte se na me ale co ctu je neskutecne a vidim ze pravda. Mam certifikat ns reklamace s stryc je soudni znalec a tak ziral jak vubec muzete muj kompromis neprijmout kdyz by jste mi z teto ceny meli dat jeste dolu 30%. Nechapu ty vase usklebky kdyz jsem vam slusne nabidla levnejsi variantu
    docela mě bavíte svou argumentací, kdy v podstatě z nás děláte šmejdy, ačkoliv postupujeme tak, jak máme, tzn. podle zákona a našich obch. podmínek.
    Nevím, o jakých recenzích je řeč. Našla jste někde na internetu 10-15 negativních recenzí a na základě toho si děláte úsudek? Nebudu Vám brát iluze :-)
    Milá Gabrielo, my provozujeme London Club 7. rokem a vyřídili jsme desítky tisíc objednávek.
    Tisíce lidí u nás nakupuje opakovaně. Jsme v pohodě a pár zhrzených zákazníků nás nemůže rozhodit.

    Nemůžeme každému zákazníkovi proplatit, o co si napíše. Vše má nějaká pravidla.
    Máte bundu o 1000 Kč levnější, než byla její původní cena. Prodali jsme Vám ji skoro za nákupní cenu!
    Pochopíte, že nemůžeme ji prodat o dalších 240 Kč levněji?
    Pro nás je levnější vzít bundu a vrátit ji výrobci. Pokud reklamaci uzná, vrátí nám plnou cenu.
    Přestaňme si dopisovat, nemá to smysl.
    My stejně ústupek neuděláme a Vy to stejně nebudete chtít pochopit.
    S pozdravem
    David Krátký​
    Tým London Clubu
    www.londonclub.cz
    Tak dobra. Ja si zaplatila bezchybnou bundu a vy jste mi ji poslali rozparanou. V jedne z nekolika recenzi je o vas psano ze jste po reklamaci poslali vymenou stejnou bundu. Takze ja nemam duvod proc bych mela drzet pusu kdyz vy mate nekorektni jednani. Neni s vami domluva. Takze bundu vracim zpet a pozaduji proplaceni cele castky. Jelikoz nejste schopni posilat zbozi bez vady. A vezte ze jsem schopna bundu poslat na znalecky posudek a vy mi pak proplatite i vylohy za znalce a veskere vydaje. Vse jsem pro jistotu nafotila. Takze dukazy mam. Nebojte se. S takovymhle jednanim ji uz nechci. Dnes vam ji posilam nenosenou zpet
    Ctu dalsi recenze a ty smejdy z vas delat nemusim. Staci si precist co o vas pisi. Bundu si nechavam a vezte ze vas ohodnotim jak si zaslouzite. Nejeden vas byvaly zakaznik pise ze vam zbozi vratil na reklamaci a dodnes nema ani zbozi ani penize a vy jen slibujete a vysmivate se. Hm. Takze si to preberte podle vaseho iq a dekuji za cennou zkusenost. U vas jiz nikdy vice!!!
    Plácáte úplné nesmysly. Kdybychom někomu nevrátili peníze, už bychom nefungovali.
    Možná nás pomlouvá pár lidí jako vy, kteří nerespektují daná pravidla.
    Pokud není po vašem, tak jsou ostatní špatní a zlí.
    Máte opravdu divnou povahu.
    Jojo. Vsichni placaji. Jak jinak ze? Zajimave. Vite co? Uz vam neverim. Uzivejte osmy rok a uz me neobtezujte svyma urazkama. Mejte se blaze
    Ne, vy plácáte. A ještě navíc lžete a píšete nepravdy na Heuréku.
    Tudíž už se na vás také chystají recenze

  • Chtela bych uvest ze odpoved na mou recenzi je tak trochu zkreslena od londonclub. Prekvapilo me ze tady na hezrece najednou zacnou mluvit skoro az ukazkove slusne. Do mejlu na slovo ze jsem z jejich jednani rozcarovana mi bylo receno ze jsem je pobavila. Pak mi napsali ze placam nesmysly a podobne vyrazy dost neprofesionalni od radoby manazera, ktery by mel zachovat prestiz podle neho prosperujici neomylne firmy. Pokud by bylo treba tak rada nasi konverzaci uverejnim, aby si lide udelali obrazek. Ja jim nabidla jestli budou souhlasit aby mi dali slevu na zakoupenou nedositou bundu. Ihned mi bylo odepsano ze pokud chci, ze mi daji 127kc slevu abych si mohla zaplatit svadlene. Na to jsem jim odpovedela ze svadlena si uctuje 240kc a to je jeste jedna z tech levnych. Zadna svadlena nebude sit zadarmo. To by se neuzivila. Na to mi bylo receno at jim bundu poslu zpet ze ji vyreklamuji, tak jsem jim napsala jestli si budeme takhle preposilat sem tam bundu, ze posta neni zrovna levna a oni odepsali ze "pokud" vyreklamuji bundu, ze postovne proplati. Poslala jsem jim fota der jak vrta u bundy. slovo pokud zase pobavilo me. Po precteni par recenzi jsem jim nakonec napsala, ze jim bundu neposlu, ze bych mohla dopadnout jako ti lide prede mnou ze nemaji zbozi a ani penize po nekolika urgencich. Tak uz placam nesmysly a bavi se co jim pisu. Pak v odpovedich na recenze pisi jak knihy. Skoda ze sem nejdou vlozit fota a cele mejly. To by se ukazala arogance teprve s kym maji potencionalni zakaznici tu cest

  • Musim pridat take velice zaporne hodnoceni. Ohaneji se nekolikaletym fungovanim obchodu a tim ze je par negativnich obchodu preci nerozhazi. Za rozparanou bundu mi nabidli 127kc slevu. Arogantni dopisovani z jejich strany neskutecne. Chtela jsem jim bundu poslat zpet. Ale tady vidim ze bych prisla o 1400kc jelikoz nevraceji ani penize za tu jejich 3kovou jakost. Ten chlap co si tak arogantne fandi a skryte urazky na zakazniky neznaji v jeho mejlech konce je orazeny az hruza. Zrejme sazi na odrazeni zakaznika. Dokonce mi odepsal. At si s nim prestanu dopisovat. Ze uz ho to nebavi. Tak takovouhle firmu si dela tento obchod. Chytaji cloveka za slova a vysmivaji se kazdemu pravdivemu argumentu. No, tak u tohohle eshopu bych uz nenakoupila ani kdyby byl jediny na svete. Sazi na to ze to prestane cloveka bavit a reklamovane zbozi si necha a je tim nebude obtezovat. Vedome lidi poskozuji a je videt ze si v tom fandi

  • Doporučuji si přečíst stížnost na LC řešenou dTestem, než si cokoliv nakoupíte. https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/29073/nedorucene-zbozi-a-vymahani-poplatku-hrozba-inkasni-agenturou

  • PPL balík nedoručila, ani nenechala záznam o uložení. Obchod si účtuje 500,-- Kč jako pokutu pod výhružkou exekuce, prý to mají ve smluvních podmínkách. Zboží jsem ani neviděl.

  • Kabát, který jsem si objednal před Vánoci přišel brzy a v pořádku. Bohužel mi nesedla velikost, kterou jsem si objednal a tak jsem využil možnosti vrácení zboží přes snadno vyplněný dokument, který firma pro tento účel poskytuje odkazem v e-mailu. Navzdory tomu, že na webu mají informaci o omezení provozu během svátků, mou záležitost vyřídili bezodkladně a ještě mezi svátky jsem měl částku připsanou zpět na účet.
    Obchod rozhodně doporučuji. Komunikace, dodání i vrácení zboží proběhlo v pořádku a rychle.

  • Reakce obchodu na to, ať si ty peníze nechají mi zareagovali takto- "Dobrý den, jsem rád, že jsme se konečně pochopili." Fakt mazec:)

  • tak jsem jim účet znovu poslala a další 2 připomínací maily k tomu. Pan mi odpověděl, že peníze pošle. No a nic. Dnes jsem se opět připomněla a bylo mi řečeno, že uzavřeli účetnictví na rok 2016, tak mi peníze nemůžou poslat, ale že mi nabízejí slevu 30% na další nákup:) Fakt nemám v plánu znovu cokoli od nich kupovat, takže sleva na nic

  • : Klasika... jakmile ohodnotíte negativně, hned Vám začnou chodit podobné emaily. Slušné chování jim je rozhodně cizí. O kvalitě služeb raději pomlčím.

  • Ale asi se ho v té záplavě informací o férovém jednání z jejich strany nevšimli....pochybuju...:)