Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- kvalitní zboží s materiálem outlast, kupujeme ho rádi
- už po několikáté se mi stalo, že jsem zakoupila zboží, jehož vzhled neodpovídal fotografii (úplně jiná barva než na obrázku). Nejprve u fusaku, ten jsem kupovala přes jiný web , kde mi ho naštěstí bezplatně vyměnili, a pak dvakrát u kombinézy. Napotřetí už mě to popravdě naštvalo a přijde mi nešťastné, takové zboží mohu vrátit nebo vyměnit jen na vlastní náklady, i když je to vlastně reklamace. Posílat zpět velký fusak přitom nevyjde zrovna levně:-(
- nelíbí se mi komunikace obchodu - když jsem chtěla vyměnit zakoupený fusak za jiný, resp. vrátit ho a koupit jiný, oslovila jsem Little ANgel , jestli by fotografii odpovídající realitě. STačilo by mi na mobil vyfotit fusak ve skladu nebo na prodejně, tak jak leží, bez úprav, ale dostalo se mi odpovědi, že každý monitor zobrazuje barvy jinak a proto barvu negarantují. Když má ale něco v názvu např. "modrá", očekávám modrou, nikoli šedou, bez ohledu na kalibraci monitorů.
Mám ráda smykové oblečení s outlastem, kombinézy, podšité čepice, fusaky, to vše je krásně teplé a funkční, ale design pokulhává a komunikace obchodu, resp. nemožnost řešení mě zklamala.
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Mrzí nás, že náš e-shop nedoporučujete.
Chápeme Vaše znepokojení vůči barevným odlišnostem. Bohužel jste, jak sama zmiňujete, nekoupila fusak ani zimní overaly přímo u nás. Vzhledem k tomu nemohu určit, jaké konkrétní výrobky máte na mysli. Ráda bych Vás poprosila o zaslání e-mailu, ve kterém byste specifikovala, jaký fusak a kombinézy myslíte a současně o informace, kde jste nákup uskutečnila.
Kontaktujte mne na berankova@dita.cz.
Ověřím, zda se jedná o naše fotografie a o správné přiřazení k výrobkům.
Naváži na Vaši poznámku k reklamaci. Ano, v rámci reklamačního řízení máte nárok na vrácení vynaložených nákladů za poštovné.
Komunikace a dobrý vztah se zákazníkem je pro nás na prvním místě. Děláme vše pro to, aby byl zákazník maximálně spokojen. Právě proto jsem prověřila veškeré naše společné komunikační kanály s Vámi. Bohužel jsme od Vás neobdrželi prosbu o reálnou fotografii fusaku.
I přesto, že jsou výrobky foceny profesionálem, může se stát, že na každém z monitorů bude barva zobrazena jinak. To je úskalí online nakupování. Bohužel ani zde nevím, jaký výrobek zmiňujete. Jaký výrobek je označený jako barva modrá a ve skutečnosti Vám dorazila šedá? Z objednávek u nás na e-shopu to bohužel není.
Určitě budu ráda za Vaši zprávu na zmíněný e-mail.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tereza, e-shop -
Nedoporučuje obchod
Obchod neodpovídá na maily ani nebere telefon , vaše dotazy nechává bez odpovědi
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Věřte, že komunikativnost a vstřícnost vůči naším zákazníkům je pro nás prioritou. Snažíme se dělat maxium pro podporu Vašeho bezproblémového nákupu.
Vaše hodnocení jsem předala. Prověříme, kde nastala chyba a proč jste se dané osobě nemohl dovolat.
Budeme Vás kontaktovat o bližší informace a společně provedeme nápravu vzniklé situace.
Děkujeme.
S pozdravem
Tereza, e-shop -
Nedoporučuje obchod
- Kojenecké body za necelých 400 Kč mělo jednom vyprání žmolek - takže kvalita mizivá.
- Nulová komunikace obchodu se zákazníkem při stížnosti na konkrétní produkt.
Velmi mě mrzí, že jsem po vyprání (běžné praní - 30 stupňů, 800 otáček) kojeneckého body kontaktovala obchod s tím, co se stalo. Připadá mi, že za 400 Kč by produkt opravdu mohl něco vydržet. Nicméně do dnes jsem nedostala žádnou odpověď. Je to pro mě impuls si již nic dalšího neobjednat.
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zkušenost.
Vzniklou situaci jsem začala řešit. Prověřím, kdy a koho jste o nápravu oslovila a budeme Vás kontaktovat.
Řešení a náprava situace s Vámi bude konzultována.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tereza, e-shop -
Nedoporučuje obchod
Nejprve mi potvrdili objednávku (u které bylo skladem 3 ks) a kterou jsem i zaplatila. Po delší době, kdy jsem se dotazovala co je s objednávkou, mi bylo sděleno, že objednávku zrušili (zboží že není skladem) a já jsem neměla dárek k narozeninám.
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše zkušenost s objednávkou. Bohužel byla vytvořena v době, kdy probíhala kompletní inventura našich skladů a systém nestihl vyšší nápor novoročních objednávek.
Víme, že nastala chyba u nás. Tento hektický průběh jsme ovšem aktivně řešili a obratem Vás kontaktovali. Po domluvě jsme problém vyřešili okamžitým vrácením Vašich peněz.
Věřte, že tato situace byla z důvodu okolností i pro nás velmi neobvyklá. Ještě jednou se Vám za problém omlouváme.
S pozdravem
Tereza, e-shop -
Nedoporučuje obchod
Zbozi je perfektni, uzasny material.
Avsak prodejni servis je tragicky. Prodavačka je arogantni a velice neprijemna.
Pokud toto zbozi tak pouze zaslat, v kamenne prodejne nakup nedoporucuji ani vyzvednuti zbozi. Pani velice obtezuje predavat zaplacene zasilky.Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zkušenost s prodejnou a chtěli bychom Vám sjednat nápravu. Prosíme o upřesnění místa prodejny a času ( datum ) a to zasláním na e-mail hruskova@dita.cz. S pozdravem Hrušková (správa e-shopu) -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- 17.12. Jsem objednala 18.12. Měli peníze na účtu (platila jsem předem) chápu že byli svátky, ale 28. jsem volala že zboží ještě na prodejně není a paní mě řekla že možná dorazí možná 3 nebo 4.1. Bezvadný čekám na věc přes půl měsíce. Příště už neobjednám a koupím radši jinde
Za mě nedoporučuji pokud Vám nevadí čekat bezmála tři neděle na zboží. Zimní fusak možná využijeme ještě na jaře
-
Nedoporučuje obchod
- hrůzostrašný Eshop
-
Nedoporučuje obchod
- Přehledný web
- Pěkný design výrobků
- Práce lidí s postižením
- Dárek k nákupu
- Vyrobek mne vubec neuspokojil
Koupila jsem vazaci zavinovacku - je mala a divne strizena, syn ma ve trech tydnech 4,15kg a spodni cip uz neprehybam dovnitr, protoze to nejde, uz to nedrzi.
Divny strih - zavinovany jsou jen nozky, od briska nahoru je hluche misto :-\
V noci po kojeni ji musim vzdy znovu prevazovat, syn je z ni uplne venku :-( -
Nedoporučuje obchod
- Neuveritelne dlouhá dodaci doba
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
z Vašeho hodnocení, bohužel, není jasné kdy Vám byla zásilka doručena. Podle našeho zjištění jste objednávku odeslala v pátek 28. 4. 2017. U nás byla vyexpedována a následně předána Vámi zvolenému přepravci v úterý 2. 5. 2017 (tj. následující pracovní den po objednání) v 7:15 hod., o čemž jste byla informována e-mailem. Pokud byla doba doručení zásilky od jejího vyexpedování neúměrně dlouhá, je třeba urgovat dopravce. Na kvalitu služeb jednotlivých dopravců nemáme vliv. Děkujeme za pochopení.
Přeji hezký den.
za littleangel.cz
Jiřina Lukešová, správa e-shopu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vadné zboží
Nakoupila jsem 2 čepice a nákrčník. Jedná čepice je s dírou (budu vracet), jedná s flekem (vyperu) a nákrčník je v pořádku. Ve srovnání s jinými obchody, kde nové zboží není děravé ani špinavé, bídná statistika. Outlast jako materiál je fajn, ale musí existovat aspoň základní kontrola, co posílají.
-
Nedoporučuje obchod
- - zbozi nedorazilo ani po 11 dnech od objednavky, vedenou u Ceske posty pod kodem DR4622153743C
- - zjistila jsem z vlastni iniciativy u Ceske oosty, ze zakazka je zrejme ztracena, operatorka mi sdelila, ze reklamaci didani musi orovest Dita Tabor, protoze dopravu objednavala
- - zkousela jsem se spojit s odoovednou osobou ve spol. Dita, ale nepovedlo se mi (nedovolala jsem se kompetentni pracovnici)
- - prosim o urychlene vyrizeni problemu
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
velmi nás mrzí Váš problém s doručením zboží. Vaši stížnost jsem předala, pracovníci expedice se Vám co nejdříve ozvou a domluví další postup. V tomto předvánočním čase, jsou pracovníci expedice plně vytíženi vyřizováním objednávek a v kanceláři se zdržují jen výjimečně. Pokud se nemůžete dovolat, nejspolehlivější cesta je e-mail.
Balíček od nás odešel následující den po objednání. Poslední zjištěný pohyb je 1. 11. v depu České pošty v Praze. Bohužel, na kvalitu služeb České pošty nemáme žádný vliv. Pro příště doporučujeme zvolit spolehlivějšího dopravce.
Jiřina Lukešová, littleangel.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem v pondělí, zaplatila kartou a čekala, že zboží dorazí ve čtvrtek, jak mají psáno v internetovém obchodě a zboží zatím nedorazilo ani další čtvrtek, takže stále čekám a od objednávky uplynulo 14 dní...
Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
velmi se omlouváme za nedodržení slíbeného termínu. Při nakládání zásilek k odvozu do plzeňské prodejny Váš balíček zapadl a nikdo z pracovníků expedice si toho, bohužel, nevšiml. Teprve po přečtení Vašeho negativního hodnocení, byl nalezen pod stolkem v expedici. Ještě jednou se omlouváme a posíláme malý dárek.
Jiřina Lukešová, správce e-shopu -
Nedoporučuje obchod
- Velmi kvalitni zbozi
- Po 10 dnech od objednani nemam zbozi
Reakce obchodu Little Angel
Vážený zákazníku,
vzhledem k tomu, že jste do poznámky v objednávce uvedl heslo VĚRNOSTNÍ PROGRAM, což podle pravidel věrnostního programu znamená, že uplatňujete některou z prémií a kartičku odesíláte poštou (viz pravidla hry, uvedená na kartičce věrnostního programu). Vaše objednávka byla připravena k odeslání již následující den (tj. 18. 3 2016) a pracovníci expedice pouze čekali na kartičku s označením prémie, kterou jste zvolil. To, že prémii neuplatňujete, vyplynulo až z Vaší e-mailové korespondence minulý týden. Není nám však jasné, proč jste tedy heslo do poznámky uváděl. Bohužel dobu čekání prodloužily o 4 dny velikonoční svátky, ze strany e-shopu však k pochybení nedošlo.
Jiřina Lukešová, správce e-shopu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- velmi kvalitní oblečení pro děti
- některé kusy oblečení, které jsem chtěla koupit pro dítě znovu ve větší velikost, bez náhrady vypadly z nabídky (tj. není možné sehnat v obchodě žádnou alternativu) - známí, kterým se líbilo naše oblečení a chtěli si ho koupit taky, už měli smůlu, přestalo se vyrábět...
Kvalitu dopravy hodnotím kvůli poslednímu případu jako špatnou - v obchodě spletli dodací a fakturační adresu (v potvrzovacím e-mailu je přitom vše uvedeno správně), kvůli čemuž mi posílali balík na druhý konec republiky...
-
Nedoporučuje obchod
- komunikace se zákazníkem.
- zboží nesedělo, tak jsme ho vraceli v zákonné lhůtě, komunikovat začal e-shop až po výzvě, vrácení peněz podmiňovali zasláním dalšího dokladu, ačkoliv jim bylo vráceno zboží i faktura a předem jsem je o vrácení zboží informovala.
Na stránkách e-shopu se mi zboží líbilo, když dorazilo, tak už méně a hlavně nesedělo.
Co bylo otravné, tak byly průtahy s vrácením peněz(dosud ještě nevrátili, doufám, že brzy vrátí.Reakce obchodu Little Angel
Dobrý den,
pokud zákazník zboží vrací, je povinen, na základě obchodních podmínek, se kterými před odesláním objednávky vyjadřuje svůj souhlas, vložit do balíčku se zbožím také vyplněný formulář "Oznámení o odstoupení od smlouvy", ve kterém, mimo jiné, uvádí, na jaký účet mu mají být vráceny peníze. Tento údaj je vždy velmi důležitý. Ne každý zákazník chce vrátit peníze na ten účet, ze kterého objednávku platil. Vy jste toto oznámení, bohužel, neposlala. Navíc jste zvolila platbu prostřednictvím platební brány. U tohoto způsobu platby e-shop nevidí čísla účtů ani čísla karet, ze kterých byly peníze poukázány. Je v zájmu každého zákazníka, pokud na vrácení peněz chvátá, aby jeho zásilka obsahovala všechny náležitosti.
Děkujeme za pochopení.
Jiřina Lukešová, správce e-shopu -
Nedoporučuje obchod
- - obchod chce zaplatit zboží hned, ale dodací lhůta je na dnešní dobu velice dlouhá (zboží mám zaplacené 10 dní a stále ho nemám)
- - obchod se mnou vůbec nekomunikuje, vůbec nevím, v jakém stavu má objednávka je
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi jsem zaplatila predem,zatimnedorazilo a nemam i nem zpravu.
Reakce obchodu Little Angel
Při platbě převodem je třeba počítat s delší dobou dodání, zboží se expeduje až po připsání platby na náš účet. Zároveň je třeba počítat se zdržením, objednáváte-li zboží před víkendem a svátky.
Za LittleAngel
Jiřina Lukešová
-
Nedoporučuje obchod
Zboží ani po 10 dnech nedorazilo, důvod neznám. Ale dotazník, zda jsem spokojna došel...
Reakce obchodu Little Angel
Ke zdržení expedice zboží došlo nedopatřením v době střídání dovolených. Za chybu se velmi omlouváme.
Jiřina Lukešová
littleangel.cz