Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupovala jsem dost a byla jsem spokojená až do dnes, zboží,co přišlo, bylo rozpárané, nekvalitně ušité

  • Chtěla jsem si objednat 2 ks. V tom případě prý nejsou skladem. Zkusila jsem druhou objednávku a najednou byla skladem. Proč?

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    podle vybraného modelu, byl pouze jeden kus v této velikosti skladem, proto při objednání 2 kusů nebylo možné potvrdit objednávku.

    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • v několika posledních zakázkách neodpovídaly velikosti.Přestože jsem objednala několik kusů podprsenek ve stejné velikosti,každá byla jiná a to bohužel s velkým rozdílem .Jak košíčků ,tak objemu

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    podle evidence objednávky jste zvolila produkty Marie a Akácie. Dle kontroly měření, jsme došli k závěru, že naměřená hodnota odpovídá hodnotám dle tabulky měření. Rozdíly mohly být nepatrné dle elasticity materiálu. Zároveň každý košíček je tvarovaný jinak. Doufám, že jste jste přesto spokojená s výběrem. Pokud ne, budeme rádi, když nás kontaktujete a naši specialisté Vám jistě rádi poradí s podprsenkou, která by Vám seděla nejlépe dle tvaru poprsí a Vašich požadavků. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposlali zboží které jsem chtěla

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaši nespokojenost jistě chápeme, omlouváme se za vzniklé komplikace. Vzhledem k těmto situacím přistupujeme jistě zodpovědně. Pro zboží posíláme kurýra a chybu napravujeme na naše náklady.

    Nestává se to často, avšak chybovat je lidské. Každým rokem rokem implementujeme nové způsoby pro eliminaci těchto chyb.

    Děkujeme za Vaší reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si podprsenku podle svých rozměrů z vaší tabulky, ale byla mi velká. Jak košíčky, tak obvod pod prsy a materiál byl jako hadra. Bohužel i barva pudrová vypadala jako zapraná bílá. Nebudu ji vracet, protože nebyla nijak drahá. Už nemám odvahu si odsud cokoli jiného objednat. Taktéž s pyžamem jsem nebyla spokojená. Pas jsem měla až těsně pod prsama pokud jsem chtěla kalhoty natáhnout přesně do rozkroku. Pokud jsem si pas oblékla tak jak patří tak jsem měla rozkrok u kolen. Je mi líto. Byla jsem spokojena pouze s materiálem pyžama.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaše reakce nás jistě velice mrzí. Podle objednávky vidím, že jste si vybrala podprsenku Jamilu tělovou. Pro tento druh materiálu doposud neevidujeme žádné negativní recenze. Jedná se o velice kvalitní materiál, který nemusí vždy vyhovět požadavku zákazníka, bohužel jak se stalo právě u Vás. Odstín námi vybrané tělové barvy rozesíláme pro nabarvení dodavateli, který musí přesně splnit naše požadavky pro sjednocení s ostatními komponenty a látkami, které daná podprsenka obsahuje. S odstupem času se stal více módní světlejší odstín tělové barvy, který je stále považován za tělovou barvu a zákaznice opět nemají výhrady.

    Děkuji za Vaši reakci.

    Ohledně pyžama po kontrole velikostní tabulky a výsledku měření, jsme docílili stejných hodnot. Mrzí nás, že Vám pyžamo nesedělo.

    Pořád je zde možnost zastavit se u nás v jedno z 20ti kamenných obchodů v České Republice a zkusit si více druhů.

    • Zboží nelze zaplatit

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že se Vám nepodařilo zboží zaplatit. Avšak neevidujeme chybu e-shopu pro dokončení objednávky. Pro možnosti platby je potřeba vyplnit osobní údaje. Poté lze provést platbu.

    Děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kalhotky jsem vrátila zpět firmě. Nevím, jestli někoho z firmy vůbec napadlo, když zhotovým nějaký výrobek, tak bych to také měla nechat vyzkoušet nějakému modelu ve firmě. A ne, že distribuují kalhotky, které mají tak velké otvory na nohy kolem stehem, že pak otvory jsou až na bocích. Na obrázku při zhotovení objednávky kalhotky tedy vypadaly, že mají normální výkroj kalhotek. A ne okolo stehem 64 cm? Nechápu.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    veškeré zboží, které je u nás vyrobeno prochází několika testy kvality materiálu, střihu a mnoha dalších. Mrzí nás, že jste s naším výrobkem nebyla spokojena.

    Určitě je zde také možnost vyhledat kamennou prodejnu a zboží si nejprve vyzkoušet.

    Děkuji za Vaší reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    velikost neodpovídá ,105c ,jestli se jedná o podprsenky veliké košíčky

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    podle kontroly měření u podprsenky Iris, kterou jste vybrala velikostní tabulky sedí. První hodnota uvádí obvod pod prsy a druhá určuje velikost přes prsa a je označená písmeny A-J. Vše lze dohledat na našich webových stránkách ve velikostních tabulkách.

    Děkuji za Vaší reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Na moji objednávku nikdo nereagoval

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že nejste plně spokojená. Byl Vám odeslán automatický email, s tím, že objednávka je od 22.3. připravena k vyzvednutí. Někdy se stane, že email tzv. "spadne" do nevyžádané pošty. Nicméně objednávka je zde nachystaná a čeká na vyzvednutí.

    Za tým Linia
    Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepředpokládaná dodací lhůta

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den, velice se omlouváme za delší čas doručení, který bohužel není naší vinou. Balíček jsme 18.3. předali České poště, která dle sledovacího čísla napsala, že adresát byl nezastižen, a proto balíček nechala na pobočce pošty. Je mi to velmi líto, ovšem nejsme schopni ovlivnit práci doručovacích služeb.
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=RR6802916547c%0D%0A

    Za tým Linia
    Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si dvě černé podprsenky a přišly jedna černá a druhá tělová už jsem si to vyřešila po svém.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi za tuto chybu omlouváme, bohužel jsme jen lidé a můžeme se někdy zmýlit, i když se snažíme co nejvíce toto eliminovat. Určitě bychom však na naše náklady vyměnili za správnou barvu, kterou jste si objednala. Vaše negativní reakce nás velmi mrzí, přesto věříme, že díky naší kvalitě a službám nám zůstanete i nadále věrná a dáte v budoucnu další šanci. Budu Vás v několika minutách kontaktovat na email, kde nabídnu kompenzaci za vzniklé potíže.

    za tým Linia
    Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem si 2 podprsenky s názvem Marie,velikost H 85, překvapilo mě že podprsenka nemá u tak velké velikosti kostice,prsa nemohou držet jen díky bočním vyztužím.Vracet již nebudu přenechala jsem kamarádce.
    Škoda ,podprsenka docela hezká ,prsa jsou v ní neforebná,spádají dolů.
    Bez podpory není pěkný tvar .Dojem nula.Je mi líto.Irena Berg.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den, paní Ireno,

    mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojena. Vyrábíme produkty s kosticí i bez kostic. U vybrané podprsenky je psáno, že se jedná o podprsenku s boční kosticí. Zrovna podprsenka Marie je nejprodávanější artikl z celé nabídky podprsenek, ženy si chválí pohodlnost, kterou nabízí absence kostic, ale podložené boky, které poprsí podrží. Každá jsme jiná a máme jiné priority i tvar prsou - co jednomu nevyhovuje, druhý miluje. Nicméně nabízíme bezplatné vrácení, či výměnu. Také můžete navštívit jednu z našich 21 prodejen, kde se Vám bude věnovat vyškolený personál, který určitě pomůže vybrat ten vhodný produkt právě pro Vás. Věřím, že na Nás nezanevřete a zkusíte jiný výrobek :)

    Za tým Linia
    Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dotazník dorazil, zboží ne, obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den, Pavlo,

    objednávku jsme obdrželi 29.11. a 1.12. ji předali České poště. Dle jejich záznamů by dnes měli balíček doručovat, bohužel délku doručení dopravce nejsme schopni ovlivnit.
    Co se týče naší komunikace, v doručených emailech jsme nenašli žádnou zprávu, která by se dotazovala na Vaši objednávku. V případě obdržení takového emailu bychom samozřejmě ihned reagovali.

    Za nepříjemnosti se omlouváme, nicméně věřím. že obdržené zboží Vás přesvědčí o našich kvalitách.

    Přeji krásný zbytek dne
    Za tým Linia Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velikost kosicku neodpovida .Jsou male.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji, stejné zboží jako objednáno před 2 lety ...dnes neodpovídá rozměr ani kvalita.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání. U Vámi zakoupených položek jsme nezměnili ani dodavatele materiálu, ani jsme neměnili technologii výroby. Jestliže nejste spokojená, můžete dle podmínek zboží vrátit a my Vám pošleme zpět peníze, nebo můžete vyměnit za něco jiného.

    Za tým Linia Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • Vracim, jsem z klamaná z kvality materiálu. Tvrdé, neelastické, škrabavé... asi jsem si špatně vybrala. Doufám, že to snad byla jen smůla..ale za ty peníze ?

    Brzská dodávka, ale v mém případě to jediné. Ale už to zkoušet nebudu.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    vybrala jste si komplet, který je (jak se píše v popisu) z lehce stahovacího materiálu a proto není tak elastický. Jedná se o jednu z našich nejprodávanějších a nejoblíbenějších podprsenek, které naše zákaznice milují, tudíž Vám konkrétně asi materiál nesedl. U druhých kalhotek, které jste zakoupila však tento problém být nemůže, jelikož jsou z přírodní jemné viskózy.
    Co se týče ceny - jsme ČESKÝ výrobce, který se snaží kupovat co nejvíce české materiály...levněji to už opravdu nejde.
    Jakmile se otevřou prodejny, doporučujeme vyzkoušet vícero možností prádla, kde Vám prodavačka ráda pomůže s výběrem a věřím, že nebudete zklamaná.

    Za tým Linia Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlé doručení
    • bezproblémová komunikace
    • reklamace dle mých přání
    • některé zboží mělo velmi nekvalitní zpracování

    Ze sedmnácti výrobků jsem šest reklamovala. Kvalitní materiály, ale neodborné zpracování: rozpárané švy (vše hned z výroby), křivě sešité postranice kalhotek, špatně uchycená ramínka košilek. Nejprve jsem byla nadšená, že jsem objevila českou firmu s perfektními recenzemi, ale bohužel nebudu riskovat příští nákup, kdy mi část zboží přijde v nevyhovující kvalitě. Zbytek naopak perfektní a bez připomínek. Děkuji ale za bezproblémové a rychlé vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    z Vaší negativní zkušenosti u některých výrobků jsem zklamaná, určitě to budu řešit s výrobou. Věřím však, že u výrobků, které jste si ponechala Vás přesvědčíme svou kvalitou.

    Za tým Linia Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevi zda me bude zbozi doruceno

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    dle informací od pošty je Váš balíček uložen po pobočce. Pošta uvedla, že dům byl zamčený, proto nemohli balíček doručit.
    Bohužel za dopravce nejsme schopni ručit.
    Přesto věřím, že budete s výrobky spokojená.

    Za tým Linia Horáčková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • doručení bylo rychlé
    • nekvalitní zboží

    Objednala jsem dvě stejné bílé podprsenky. Jedna byla pěkně bíla a druhá zažloutlá. Nemám již náladu se dohadovat a zboží vracet. Minule byl taky zádrhel - dvě podprsenky stejné velikosti, ovšem jedna byla o 5 cm větší. K dobru musím dodat, že reklamace byla uznána. Předpokládám, že tento nákup byl již poslední.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za tuto chybu. Bohužel jsme jen lidé a při balení se stalo, že kolegyně si zažloutlého kusu nevšimla. Nicméně jsem Vás kontaktovala na email, kde bych se s Vámi ráda domluvila na postupu nápravy, aby vše bylo k Vaší spokojenosti.

    Za tým Linia Horáčková

    • Tovar mi nesedel, takže som ho vracala späť a zo SR poštovné 5,5€ a ani jedno poštovné nepreplacate.

    Reakce obchodu Linia s.r.o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám prádlo nesedlo dle představ. Poštovné nabízíme zdarma při objednávce nad 60,-EUR. Zpětné vrácení je na náklady odesílatele, přesně jak je uvedeno v obchodních podmínkách. Při cenách našeho prádla oproti konkurenci si již nemůžeme dovolit poštovné při vrácení zdarma, to bychom museli zdražit výrobky a to bychom neradi.

    Děkujeme za pochopení
    Linia