Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Dobře poradí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • spolehlivost

    zboží bylo doručeno v pořádku, 3 dny po objednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost,kvalita
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Hladký průběh od objednání po dodání, rozdělení těžkého zboží do více balíků.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • vše proběhlo velice rychle a objednané zboží bylo doručeno v pořádku
  • potvrdili objednávku a stále jen čekáme. Žádné info, nic.

    Reakce obchodu Limes.cz

    Dobrý den, vážená paní,
    potvrzení objednávky jste od nás (jak píšete obdržela). Věřím, že nejen to automatické přímo z webu, ale po překontrolování Vaší objednávky také další přímo od nás, včetně plánků na základy a výtahu nejdůležitějších bodů z obchdních podmínek. Podmínky jsou samozřejmě na webu. V obou těchto dokumentech je uvedeno, že skleník se sklem Vám přivezeme přímo my, abyste měla jistotu, že sklo bude v pořádku a nebude rozbité. Také je tam uvedeno, že dodací lhůta skleníku se sklem je v tomto případě cca 1 měsíc. Určitě Vás budeme kontaktovat před dodáním. Zatím opravdu není proč bychom Vás zdržovali nějakými e-maily, protože rozvoz Vaším směrem ještě není vytížený. Mrzí mě Vaše nespokojenost, ale podmínky jsou opravdu všude uvedeny a každý si je může přečíst předem. Pokud chceme, aby byli zákazníci s našimi výrobky spokojeni, musíme skleníky dodávat tímto způsobem.
    Přeji pěkný den
    S pozdravem F. Kladiva, LIMES Litomyšl s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zcestné informace o doručení
    • neochota zaměstnanců
    • velmi dlouhá dodací lhůta

    Výhodu zatím nemohu uvést ani jednu. Skleník jsem si vyhledala na internetu, vypadalo úžasně, za dobrou cenu a navíc dodání IHNED. Tak jsem neváhala a objednala. Ještě tentýž den zaplatila. Nepřišlo mi ani potvrzení objednávky, ani potvrzení platby. Po pár dnech jsem tedy volala do firmy. Velmi neochotná paní mi sdělila, že "Kdybychom měli každému oznamovat, že peníze přišly, tak neděláme nic jiného". No budiž. Ptala jsem se ovšem, kdy mi skleník doručí, když už peníze dostali. Odpověď: "Asi do 3 týdnů, až budeme mít cestu vaším směrem". !!!!! Od té doby stále čekám. Po týdu jsem volala opět. Odpověď stejná a stejně ochotně. Možná v půlce května!!! A jestli ho chcete ihned, tak si sem dojeďte!!! Mj. Dopravu nabízeli zdarma a doručení ihned. I na to jsem spoléhala, protože jedna cesta pro skleník je 50 km!
    Už jsem rezignovala. Rozčílení do telefonu mi nepomohlo. A to ještě nevím, v jakém stavu skleněný produkt dorazí!!!
    A přitom stačilo mít na stránkách napsáno, že doručení není ihned. Nepočítala bych s tím a nikdy u této firmy nenakoupila. Zatím nemám ani skleník, ani peníze. Jen čekám.

    Reakce obchodu Limes.cz

    Vážená paní,
    velice mě mrzí Vaše negativní reakce i Vaše rozhořčení. Na webových stránkách je uvedeno v obchodních podmínkách, že skleníky rozvážíme naší dopravou a proto je dodací lhůta u skleníků cca 1 měsíc. Předpokládali jsme samozřejmě, že jste tyto podmínky četla. Alespoň jste tedy při objednání potvrzovala, že jste je prostudovala. Skleník, který má téměř 600kg, opravdu nelze poslat žádnou zásilkovou službou, protože by Vám v pořádku nedorazil zcela určitě. Myslím si, že nikde na webu nemáme uvedeno, že doručujeme skleníky ihned. Je tam uvedeno, že jsou skladem. Určitě ale pochopíte, že pokud Vám dopravu neúčtujeme, musíme auto Vaším směrem nějak vytížit, tím je daná ta uvedená dodací lhůta. Samozřejmě máte plné právo svoji objednávku zrušit, pošleme Vám obratem zpět i peníze, které jste nám na základě Vaší objednávky poslala. V tom žádný problém nevidím. Určitě najdete na webu různé plastové "skleníky", které opravdu obdržíte obratem. Zda s nimi budete spokojena i za rok či za pět, to je samozřejmě jiná otázka. Já osobně si však myslím, že skleník by měl být investice na mnoho let a člověk by měl zvolit takový výrobek , aby mu dlouho a spolehlivě sloužil. To náš výrobek určitě je. Rozhodnutí je ale samozřejmě na Vás. Stejně tak bylo zcela pouze Vaším rozhodnutím, že jste platila skleník předem, toto po žádném zákazníkovi nepožadujeme. Platí se standardně vždy při předání. Ale i to je v obchodních podmínkách.
    Pokud jste si skleník objednala 17.4., opravdu budete patrně ještě muset na výzvu o dodání nějaký čas počkat. Samozřejmě nejste jediná, kdo si na skleník vzpomněl na poslední chvíli. Věřím, že doby od objednání do dodání využijete k přípravě základů dle dodaných propozic.
    Je pravdou, že doklad o přijetí platby neposíláme, protože vycházíme z toho, že doklad máte Vy z banky. Nemohu však v žádném případě souhlasit s tím, že byste nedostala potvrzení objednávky. První potvrzení objednávky zasílá přímo automat z webu, kde je uvedeno, co jste si objednala. Po překontrolování objednávky a zavedení do systému zasíláme e-mailem další potvrzení objednávky, kde jsou opět přiloženy vybrané nejdůležitější body týkající se dodání a také podklady pro přípravu betonového základu pro skleník. Pokud jste tedy správně uvedla mailovou adresu, určitě jste tyto doklady musela obdržet. Pokud byste mail nezadala, odešlo by potvrzení poštou na Vaši adresu.
    Ochotu našich pracovnic nemohu ve Vašem případě posoudit, myslím si, že se snaží zákazníkům vycházet vstříc maximálně. Pokud jste se ale (jak uvádíte) rozčilovala, lze možná pochopit, že ve vypětí momentální nejvyšší sezony, kdy zde všichni lidé pracují na 130 %, nemuseli zrovna čišet radostí.
    Jak jsem napsal výše, rozhodnutí je jen a jen na Vás. Věřím ale, že pokud si na náš skleník vydržíte počkat, určitě s ním budete spokojená a radost z vypěstované úrody bude větší, než Vaše momentální rozhořčení.
    Přeji pěkný den
    S pozdravem
    F. Kladiva, jednatel společnosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé dodání

    rychlé vyřízení objednávky včetně dodání lemovky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení před dohodnutým termínem

    Dodání bylo v pořádku všechny komponenty seděli vše bez problémů doporučuji dál

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení, spolehlivý dopravce.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednávka proběhla v pořádku, zboží bylo dodáno v termínu. Při dodávce vše zkontrolovali, zda je to vše v pořádku a dali další instrukce k sestavení skleníku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • dodávka zboží do domu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá reakce a dodávka
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vyhovuje spolehlivý

    • rychlé vyřízení objednávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velice vstřícná komunikace s expedicí podniku, upravení termínu dodání. Milé! Už se těším až bude "stát" na zahradě :-)

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Objednávka vyřízena rychle a kvalitně.

    Při přebírání výrobků věnovat pečlivou pozornost přejímce skla.