Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dala jsem na kladne recenze a okradli mě, místo 3 ks objednaneho zboží mi přišlo poloviční balení, naprosty vrchol, za toto jsem platila poštovné?!! Na e-mail neodpovedeli a telefonni číslo nedostupne. Čekejte stížnost na ČOI!

    Reakce obchodu Lilea

    Ano, kolegyně ze skladu se přehmátla a místo 500ml balení Vám zaslala 250ml. Naštěstí jsme se s Vámi spojili a doposlali Vám zboží, aby vše sedělo. Věříme, že příště již k chybě nedojde. Ještě jednou se omlouváme. Hezký den, tým Lilea.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží v pořádku, ale obtížná komunikace/ignorace a klamavá reklama - avizovaný dárek nebyl dodán, dotaz bez reakce, až po druhé urgenci najednou nabídka doposlání "nějakých vzorečků".

  • Objednávka zaplacená.... poté obchod objednávku zrušil... nemám ani zboží ani peníze.... momentálně v žádném případě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla neustále rušena. Zboží bylo zaplaceno. Musela jsem urgovat, zbytečná ztráta času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednánob a zaplaceno ten samý den ,tím skončila komunikace

    Reakce obchodu Lilea

    Dobrý den,
    vaši objednávku jsem prověřila a byla včera odeslána. Omlouvám se za prodlení, ale zboží vám určitě přijde.

    Lilea