Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Do teď mi zboží nepřišlo i když bylo předáno dopravci

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    zatím ještě nedoručená objednávka nás mrzí. Zboží jsme vámi zvolenému přepravci předali vlastně okamžitě po obdržení objednávky. Věříme, že k vám zboží brzy dorazí. Přepravce budeme urgovat. Pokud se s objednávkou po cestě něco stalo, spojíme se s vámi a dohodneme řešení (opětovné zaslání jiným přepravce, atp.)

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar dodaný v biednej kvalite,hnus ! Komunikácia otrasná. Nikdy viac,čo najďalej od týchto podvodníkov.

    Tovar dodaný v biednej kvalite,hnus ! Komunikácia otrasná. Nikdy viac,čo najďalej od týchto podvodníkov.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vám likéry nechutnají. To je celé oč jde.
    Stran komunikace. Nabídl jsem vám, že když zboží pošlete zpět a my v něm shledáme nějaké pochybení, které ještě ověříme na stejné šarži produktu, klidně vrátíme peníze. Víc pro vás udělat nemůžeme. Navíc vzhledem k tomu, že jste zboží ochutnal a porušil tím kolek, bylo by to vyloženě vrácení peněz na základě vaší subjektivní chutě.

    Něco na styl koupíte triko, ale máte velké břicho a eshop vám vrátí peníze. To by se jistě nestalo. Já vám dokonce toto nabídl. Z mé strany byla komunikace také zajímavá: "nechutí mi to, jsem právník, budu se s vámi soudit." To byl velmi konstruktivní přístup :-).

    Pane Janko, přeji vám klidné svátky. Snad bude všechno cukroví a jídlo dle ideálně dle vašich chutí. A kdybyste se přeci dostal k zaslání zboží. Rádi jej přechutnáme. Porovnáme a případně vrátíme peníze.

    S pozdravem, Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (více než týden po objednání a zaplacení) nedorazilo a ani nemám žádnou informaci, že by mělo dorazit. Na vině je sice Zásilkovna, ale dopravce si vybírá obchodník.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    Moc nás mrzí vaše spatná zkušenost s doručením k vám.
    Dopravci jsou o svátcích všichni extrémně vytížení a občas se chyba stane každému z nich. Zásilkovna patří typicky k těm lepším.

    V každém případě Je mi líto, že jste si ta chyba padla na vás a váš nákup na lihovárku.
    Jako omluvu vám posíláme vaječňák - věřím, že o svátcích přijde vhod.

    S pozdravem,
    Kuba Gottwald
    Hlavní pijan lihovárku

  • jste strašně otravní

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Sorry za to :-). Já už jsem takovej. Kuba

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dokonalý pro konkurenci

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den, pane Vintere,

    píši vám to samé, co do mailu i zde. Mrzí mě, že zboží nedošlo na adresu. Přepravce je z důvodu kapacity přesměroval na své nejbližší výdejní místo. Chápu, že to není ideální. Bohužel to nejsme schopni ovlivnit. Od 22. 12. 2022 13:15:08 je balík připraven k výdeji. Vyzvednout jej lze až do 4.ledna.

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Koupil jsem Višnovici na základě hodnocení na e-shopu. Hnusnější višňovici jsem nepil, ani po nich nevoněla. Napsal jsem recenzi na produkt a u produktu se neobjevila, ale svítí, že jsem produkt hodnotil. Na stránce se tedy asi zobrazují jen hodnocení s 5*...............

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den, zobrazujeme všechna hodnocení, která jsou k produktu relevantní. Musí se však ručně potvrdit, proto není vidět okamžitě. Divil byste se jak často dostáváme "hodnocení" mimo téma zjevně od lidí, kteří produkt zjevně nepili. Každopádně vaše hodnocení u produktu je. Jakkoliv mu příliš nerozumíme. Po novém roce ochutnám aktuální šarži. Pro předchozí by vaše hodnocení rozhodně neodpovídalo. Každopádně mě mrzí, že vás tato višňovice nepotěšila. Kuba

    • Otravujete po nákupu neustále maily. Nestojím o ne!
    • Otravujete po nákupu e maily

    Otravujete po nákupu e maily

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Odhlášení je z mail listu je doslova jedno kliknutí...
    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka byla popletená a přišly mi láhve v jiném počtu, než jsem objednala. Do dnes se nikdo k reklamaci nevyjádřil.

  • Obchod v tom bude nejspise nevinne. Ale zbozi zatim nedorazilo, obchodu jsem posilal, ze zaplacena objednavka zustala kdesi v depu Ostrava, jestli to muzou vyresit, zatim zadna odezva.
    Reklamace i u zasilkovny, ale cekame… Neplatit nic predem, ikdyz to neni velka castka.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    v sezóně nám občas může trvat odpověď na maily déle.
    Každopádně zboží bylo se zpožděním doručeno a věřím dělá radost. Předem nám platit 100% můžete a taky nemusíte. Dle trackingu jsme odeslali v den objednávky a odeslali následující pracovní den. Zásilkovna nám do toho pak hodila trochu vidle. Občas udělá chybu každý (naštěstí je nedělají přehnaně často).

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mizerná komunikace. Nedostupný telefon (dopoledne)

    Prodejce si neumí zařídit během půl roku změnu adresy na mapách od Seznamu a jel jsem tedy zcela zbytečně na původní místo. Telefon byl nedostupný a bylo mi nabídnuto zaslání. Samozřejmě za mé náklady.

    • Vaječňák nic moc
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodali to rychle..
    • to co slibovali stran produktu - nebyla pravda

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den, Romane,

    cituji z detailu produktu: Přestože jsme ho ladili dalo by se říci "doblba" občas je některá várka podstatně hutnější. Není to na škodu...spíš naopak. Jen to teda dělalo neplechu v běžných lahvích, proto jsme využili italské zavařovačky (určené hlavně pro prémiové olivy :-D), ale úplně v klidu z nich vaječňák (díky užšímu hrdlu) nalijete i do panáka.

    Z textu je jasně patrné, že obsah může být občas hustší, občas řidší. Nevím, jaká varianta potkala vás. Nicméně to, co jsme slibovali byl skvělý vaječňák a ten jsme 100% poslali.

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo z objektivních ? příčin dodáno později

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    o krátkém zpoždění jsme informovali v detailu vámi vybraného produktu i následně mailem. V každém případě to zpoždění bylo v zásadě 3 dny, což při současné dopravní situaci není z našeho pohledu až tak strašné. I tak nás to mrzí. Věřím, že vám v každém případě produkt chutnal ;-).

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce č. 2021012544 jsem měl zakoupeny 2 láhve likéru. Zaplatil jsem předem kartou , ale dorazila mi jen JEDNA !!! láhev. Neskutečné. Těžko mohu dokázat, že v balíku byla jen jedna láhev. A zaplaceny dvě. I takto se dá vydělávat na zákaznících. Absolutní nespokojenost s obchodem, nedoporučím a budu odrazovat každého, kdo by si snad chtěl v tomto obchůdku něco objednat.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    takto se nevydělává. Šlo jen o chybu, kterou jsme obratem vyřešili. Okamžitě jsem volal a omluvil se.

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Tovar mi neprišiel v dobrom stave.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    pokud byla lahev poškozená a její obsah vytekl, nebo byl znehodnocen, pak jej rádi nahradíme. Nicméně ve vašem případě šlo o lahev, která je podsvícená LED diodou. My každou takovou lahev před odesíláním otestujeme, zda svítí. Poté pečlivě zabalíme. Garantovat, že se při přepravě lahev v obalu ani nepohne a tedy, že nedojde k jejímu rozsvícení opravdu nelze. Nicméně i tak je to při odeslaných několika stovkách těchto lahví jste první případ, kdy k tomuto došlo. Moc nás to mrzí.

    Pokud byste nám jinak neporušenou lahev poslala zpět, nahradíme ji novou - svítící.

    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji obchod, po rozdělání 2 lahví mandlovice jsem zjistil, že inzerovaných a nabízených 33% je ve skutečnosti podle etikety jen 25%. Po odeslání mailu na shop s žádostí o vysvětlení je reakce obchodu nulová - mrtvý brouk už třetí týden.
    • Nedostatečně zabaleno, váha skleněných lahví prorazila nahoře tenký polystyrenový obal u hrdla lahví, držela to trochu jen v zabalovací folii, naštěstí nerozbito a nevylito.

    Když si něco objednám, obchod mi dodá něco jiného než inzeruje a na požadované vysvětlení mlčí, není to asi na pochvalu. Naopak.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,

    váš mail mi bohužel padl do spamu. Už jsem vám na něj odepsal. Ještě doplním zde. Likér má opravdu 25% alkoholu. 33% jsme uvedli chybně při zakládání produktu, jiný likér z portfolia výrobce má oněch 33%. Toto nedorozumění mě mrzí.

    Stran balení: lepší balení na trhu neexistuje. Ano, tato lahev občas prorazí obal...nikdy však nedošlo k jejímu poškození.
    Mějte se pěkně, Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neochotni, zmatky v mailech. Kratka doba ulozeni.

    Reakce obchodu Lihovárek.cz

    Dobrý den,
    objednávka pro vás byla připravena reálně ihned po objednání.
    Objednáno: 26.4.2021 08:56:05
    E-mail s informací, že zboží je připraveno: 26.4.2021 09:00:21
    Upomínka k vyzvednutí: 3.5.2021 09:01:38
    Žádné zmatky v e-mailech nevnímáme. Dobu uložení také nevnímám nikterak krátkou, nicméně stačí telefonát a není problém prodloužit. Opravdu nevím, jak bychom mohli býti více ochotní :-).
    Kuba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží bylo špatně zabaleno, jsem ráda, že přišlo nerozbité
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dražší než konkurence.

    Jako vždy, problém dodat nějakou tašku k odnesu nákupu. Chjo.