Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • po slevě dobrá cena za kvalitní výrobek
    • nulová komunikace

    Začátkem prosince objednána a zaplacena zdravotní židle s tím, že termín dodání je nejpozději 5.1. Židle měla být dárek pro syna k narozeninám, které má 9.1. Když jsem ani 4.1. stále neměl žádnou zprávu o dodání, volal jsem do obchodu, kde mi bylo řečeno, že zboží musí každým dnem přijít a že jej pak odešlou. Židle dorazila až 12.1., tedy po synových narozeninách. Z obchodu jsem po celou dobu kromě potvrzení přijetí objednávky žádnou jinou zprávu nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zákaznický servis

    "Šokující zážitek s firmou Liftor! Objednal jsem od nich dva stoly pro domácí kancelář s tím, že mi je doručí do 2-3 pracovních dnů. Po třech dnech stále čekám a co je ještě horší, tvrdí, že jsou bezmocní. Obviňují přepravní společnost, přestože právě oni si ji vybrali. Absolutně nejhorší zákaznický servis, ignorují svou odpovědnost a odmítají jakoukoliv pomoc. Ponechávají vás na holičkách! Co je ještě horší, speciálně jsem si vzal volno z práce, abych byl doma a mohl přijmout balíček a sestavit stoly. Bez mého vědomí změnili den doručení, a já to zjistil až poté, co jsem sám zavolal Liftor a ptal se na stav mého balíčku!"

    Reakce obchodu Liftor.cz

    Dobrý den. Moc děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás mrzí situace, ke které u Vás došlo. Skutečnost, že jste si vzal kvůli plánovanému doručení volno v podstatě nadarmo, je mrzutá. Zboží Vám opravdu mělo být doručeno v avizované lhůtě, bohužel došlo k tomu, že přepravce již neměl v autě kapacitu, v důsledku čehož se termín dodání o 1 den zpozdil. Naše zákaznická podpora na základě Vašeho telefonátu situaci ihned a intenzivně řešila. Dostal jste od nás vyžádané číslo na kurýra, abyste se s ním mohl spojit. Dále náš zaměstnanec volal přímo na dispečink, kde mu bylo sděleno, že Vám přepravce výše uvedenou skutečnost a její následky sdělil a omluvil se Vám. Trpělivě jsme se Vám snažili vysvětlit, že chyba nevznikla na naší straně, a omluvili se Vám ještě jménem přepravce. Podobné případy bohužel již nejsme schopni ovlivnit, jakkoliv bychom chtěli. I tak jsme se v dané situaci snažili udělat maximum.

    Doufáme, že se podobný „incident“ již opakovat nebude a na druhý pokus doručení proběhne v pořádku. Za celé toto nedopatření a s ním související komplikace a nepříjemnosti se Vám tímto za přepravce ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem za Liftor
    David

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nabízejí dopravu zdarma
    • Návod na sestavení výrobku mi rozhodně nepřišel "detailní, snadno pochopitelný"
    • Na začátku konfigurátoru na vás svítí cena za celou sestavu, ale při přidání jakékoliv desky se tiše přičetlo asi 500 korun. U všech ostatních komponent, které jsou dražší oproti základu svítí "+XXX Kč", ale u desky nic takového nebylo a přesto se po výběru základní desky zvýšila celková cena.