Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vybral jsem eshop kvůli nejnižší ceny
    • Nekomunikuje, zboží nezaslano.

    Obchod nekomunikuje a zboží nezaslano.

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Dobrý den,

    Vaše zboží jsme měli objednáno od dodavatele. Obuv dorazila ve čtvrtek odpoledne, poté co již proběhl svoz dopravce. Pátek, sobotu, neděli a pondělí jsme měli zavřeno. Dnes Vám byla obuv odeslána. Bohužel nebylo v našich silách objednávku vyřídit dříve. Tímto se omlouváme za způsobené komplikace.

    Lezec-shop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodané zboží odpovídá objednávce.
    • Dlouhá doba dodání zboží
    • Komunikace e-shopu je hodně špatná
    • Neodpovídající a zastaralé webové stránky e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prislo mi jine zbozi; stejny product jina barva nez byla na webu
  • Zboží nedorazilo , obchod mlčí,

  • 3 dny po objednání ticho - nikdo nebere telefony, nikdo nepíše maily. V dnešní době prvek, který by si neměl žádný obchod dovolit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pani me ujistila ze zbozi prijde nejpozdeji do 9.12., dodnes ho nemam a ani nemam info kdy prijde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 2 dnech e-shop zjistil ze nemají skladem a místo aby objednali, objednávku zrušili.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Čepici,kterou dle e-shopu měli mít skladem,neměli,což jsem zjistil až téměř po týdnu,kdy jsem volal,co je s mou objednávkou a paní mi sdělila,že ta čepice se už nevyrábí.Na to jsem objednávku zrušil.Chápu ale vytíženost spojenou s pandemií a předvánočním šílenstvím.Stát se to může,proto obchod pro jedno nedorozumění nemohu jednoznačně odsuzovat.Jen to uvádím jako zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    you buy something on the website, it will not be sent. I send an e-mail, it does not reply. No feedback on the item

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta !

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za komplikace. Zboží bylo na stránkách uvedeno s delší dostupností.

    • Zboží přišlo neúplné. Přišlo jen 100ml a 50ml co bylo součástí objednávky nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedorazilo, s telefonickou reklamací jsem také nebyla spokojená.

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Dobrý den.

    Omlouváme se za komplikace, který byly způsobeny technickou chybou při zpracovaní objednávek. Při telefonickém rozhovoru jsme se zákazníkovi za toto nedopatření omluvili a budeme se snažit v budoucnu tyto chyby eliminovat.

    Hezký den

    www.lezec-shop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dostala jsem jiné zboží než jsem si objednala

    Objednala jsem si 2l vak s jednou hadičkou na pití a dostala jsem rozdělený vak na 1+1 litr s 2 hadičkami na pití.

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Dobrý den

    omlouváme se za nedopatření, chybně zaslané zboží Vám samozřejmě vyměníme.

    Hezký den

    lezec-shop.cz

  • uvedené tabulky velikostí u úvazků v e shopu nesedí s realitou, tj. skutečnou velikostí uvedenou na samotném úvazku. objednaný úvazek na mou velikost mi byl malý...

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Dobrý den. Omlouváme se za chybu. Informace byla chybně zadána již na straně výrobce, následně jsme ji převzali. Po upozornění byl chybný údaj výrobcem i námi opraven. Zákaznici jsme samozřejmě nabídli vrácení a výměnu zboží. www.lezec-shop.cz

    • Objednala jsem si boty ve dvou velikostech. O pár dní později mi bylo telefonicky sděleno, že ani jedna velikost již není skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo nabízeno aniž by si někdo ověřil, že už není k dispozici
  • Nedostupnost objednaného zboží.

    • Zboží do dnešního dne nedoručeno(již asi deset dnů ob.) polovina věcí není, tel dodání až po vánocích !!!!! J. Harna

    Nedoporučuji, nespolehlivý eshop...Zboží ob. v listopadu nabídka doručení po vánocích!!!!! Totální provar....J. Harna 606516757

  • Zdálo se mi, že cena těchto brýlí nebyla aktualizovaná (byla levnější než u konkurence) a když se na to přišlo, tak objednávku zrušili, protože by na tom nebyl skoro žádný profit.

    Reakce obchodu Lezec-shop.cz

    Ahoj Koro. Omlouvám se za komplikace. Zboží se nám na eshopu objevilo omylem při aktualizaci systému a bohužel se nám to nepodařilo včas odchytit Objednávka nebyla zrušena z důvodu toho že bychom na tom nerealizovali zisk, ale protože tyto brýle už dlouhodobě neodebíráme. Tak až se potkáme ve skalách, tak to třeba můžeme dořešit. Měj se. Ota Vašek