Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • po 10 dnech stále nemám nic, zaplatil jsem dopředu, takže mě mají na lopatě, rep. na háku :-)
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zajímavé ceny „ALE”
    • Část zboží těsně před expirací a to i přestože jsem je upozornil, že nechci zboží s menší expirací než rok.
    • Neupozorňují, že dojde ke zpoždění dodání. Zboží jsem potřeboval dodat do 3 dnů, nedodali včas.

    Raději jinde. Délka dodací doby mi nevadí, pokud by prodejce ihned informoval, že zboží nemá a musí ho naskladnit, to se však nestalo. Vzhledem ke krátké expiraci nejsou ceny až tak zajímavé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka je zadana no 7 dni ziafne info ci je na ceste alebo co sa deje... telefon nezdvihaju
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Šíře sortimentu.

    Obchod zřejmě nemá zvládnuto skladové hospodářství. Objednali jsme si u nich 3x a vždy nám poslali v tichosti produkty s prošlou dobou skladovatelnosti. Samozřejmě za plnou cenu, asi doufají, že si toho odběratel nevšimne. U některých produktů, citlivých na dobu skladovatelnosti je to dost podstatný problém. Nehledě na to, že to kazí dobré jméno firmy. A přitom obecně stačí zavolat odběrateli, jestli souhlasí s dodávkou defektního produktu třeba s mírnou slevou...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Sortiment
    • Zmatky při doručení

    Pondělí. Očekával jsem telefon od dopravce, místo toho mi zavolal můj jmenovec z jiného města, zmatený, že obdržel zboží, které si neobjednal. Na faktuře uvnitř byly moje údaje, na balíku však jeho. Nabídl se, že mi balík přepošle.

    Později jsem mu zavolal zpět, abych si ujasnil, jak to vyřešíme. To už mluvil s obchodem, který mu slíbil, že balík u něj dopravce vyzvedne a pošle na správnou adresu. Říkám si ok, chyba se stane, obchod se k tomu postavil rozumně, nebudu se z toho stavět na hlavu.

    Ve čtvrtek po poledni volám do obchodu, abych se zeptal, jak to vypadá. Pán říká, že to prověří a zavolá zpátky. Nezavolal. Místo toho mi přišlo večer na email avízo, že mám příští den očekávat dopravce. Že si na mé adrese vyzvednou ten balík, který nemám. V kontaktu byl pro jistotu uveden telefon na mého jmenovce. Nejenže na pondělní slib zapomněli, ale po urgenci to ještě zvrtají znovu.

    Tak volám zas. Ještě jsem stihl při odchodu odchytit pána, který projevil konečně nějakou duchapřítomnost, se kterou se zrovna vrátil z dovolené. Omluvil se a hnedka nabídl, že zboží pošle znova, abych nemusel dále trpět. A dokonce to i splnil, takže nakonec o týden později ale přecejen zboží dorazilo.

    Po této zkušenosti nemůžu obchod doporučit, ačkoliv doufám, že se z ní poučí a upraví procesy tak, aby se už neopakovala. Jestli se kvůli něčemu vrátím, bude to kvůli specializovanému sortimentu, který se jinde hledá stěží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádal jsem obchod aby mě zboží poslal až za týden protože jsem ho měl problém převzít. Tak nic poslali ho hned takže jsem složitě sháněl nekoho kdo to za mě převezme. Přesně to co jsem nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    6 dní po objednání jsem kontaktoval prodejce s dotazem kdy bude zboží doručeno a dodnes 1.7.2022 bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 4 objednávky a v každý byl nějaký problém.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doprava po čtyřech dnech od převzetí pořád nic
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží po týdnu nedorazilo a e-shop nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    aniž by se zeptal tak zaměnil výrobky,prošlá doba výrobku,jiná cena na faktuře a vyšší při dodání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatné balení zásilky-při přepravě se část barvy vylila do krabice.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod síce komunikuje, ale zaplatení tovar ešte nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem lazuru na dřevo Tmavý palisandr odstín 0289, bylo mi ale zasláno zboží v jiném odstínu palisandr 0281.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr zboží
    • pomalé odeslání objednávky - pondělí objednávka, v pátek odeslání
    • nulová komunikace - žádná reakce ani na jeden email => objednávku jsem musel zrušit

    Bohužel obchod nereagoval na můj email se žádostí o změnu způsobu doručení, objednávka tak byla doručena do "zásilkovny". Následně kvůli COVID-19 tato odeslána zpět.
    Ani při opakované komunikaci z mé strany obchod nereaguje, objednávku musím zrušit.
    Jsem překvapen absolutním ignoranstvím ze strany obchodu. I v této době jsem mezitím zvládl objednat 4 různé objednávky z jiných obchodů a ty dorazily...

    Tedy, raději nakupte jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8.8 jsem objednal a je 16.8 a zboží stále nedorazilo. Možná pro důchodce, ti mají času dost..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodaci doba... po tydnu od objednani jsem objednavku zrusil, ikdyz u vyrobku bylo popsano dodani 1-2 dny a byly skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem Pryskyřici, dodnes nedorazila, je to 14 dnů od objednávky, při reklamaci mě bylo zděleno že kurýr Geiss se snažil opjednávku nabídnout. Nikdo od Geiss tu nebyl, nikdo netelefonoval neposlal sms, žádné oznámení mailem.. vůbec nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zapomněl jsem variabilní symbol a zboží mi nedorazilo. Emaily a telefonáty nebyly nic platné.