Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na dodání dílu čekám více než týden, kdyby nebylo zboží zaplaceno, objednávám jinde

    Široký výběr sortimentu pro opravy zařízení různých výrobců, jedinou nevýhodu spatřuji v nedodání dílu zákazníkovi. Když si objednávám díl, předpokládám jeho včasné doručení, aby mohla proběhnout oprava a zařízení opět pracovalo. Na jeho dodání ovšem čekám více než týden a zatím marně.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den, pane Silberníku,

    bohužel Vaše hodnocení nechápu...
    Objednávku jste vytvořil 23.6.2023 9:46 (druhou-první jste vytvořil na dobírku) a 23.6.2023 9:58 Vám byla objednávka zpracována a vyexpedována. Stejný den 23.6.2023 12:27 jsme zásilku předali řidiči PPL a ten potvrdil její převzetí - viz odkaz sledování Vaší zásilky:
    https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku?shipmentId=80655280459
    O předání zásilky jste od nás obdržel i informaci emailem s výše uvedeným odkazem pro sledování zásilky, takže jste byl podrobně z naší strany podrobně o postupu zpracování Vaší objednávky informován až do předání zásilky přepravci.
    Z naší strany tak bylo vše 100% splněno a pokud zásilka nebyla doručena, tak je to problém Vámi vybraného přepravce.
    Po předání zásilky přepravci již potom nemáme vůbec žádnou možnost se zásilkou jakkoliv manipulovat.
    O tom, že by Vám zásilka doposud nedorazila, jsme od Vás ani neobdrželi vůbec žádný email...
    V emailech od PPL máte určitě i informace, jak postupovat při problému se zásilkou.
    Jak píši výše, tak z naší strany bylo vše 100% v pořádku a Vaše negativní hodnocení si tak, opravdu, nezasloužíme...


    S pozdravem
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposielate objednávky na Slovensko. O bjednal som si z Činy. Ďakujem.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    ano, do zahraničí zboží nezasíláme a není to naše povinnost...
    A pokud si vyberete dopravu:
    Česká pošta - Balík Do ruky (do 30 kg), jen ČR
    Tedy dodání na adresu v ČR a uvedete adresu dodání na Slovensko, tak se nemůžete divit, že Vám zboží nezašleme (předpokládám, že umíte číst)...

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    It is very sad that you only decided to sell to Europeans only. I have ways to pick up my order but I can't even pay for it and Go Pay tells me that you only allow Europeans to buy from you.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    chyba není na naší straně. Vybral jste si platbu převodem pomocí GoPay a platbu jste neprovedl. Pokud jste si vybral platbu převodem, tak pokud nelze udělat úhradu z Vaší banky, tak je to problém Vaší banky a ne problém s GoPay.
    Samozřejmě pokud neproběhne platba (zatím neproběhla), tak Vám díl nezašleme.
    Na našich stránkách potom máme podrobný návod na platby systémem GoPay:
    https://www.levnesporaky.cz/zpravy/index.asp?zskup=90

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží uveřejněné na internetu jako "skladem" ve skutečnosti skladem nebylo. Předpokládaná dodací lhůta 1 měsíc.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    bohužel (nebo spíše bohudík) nemáte pravdu.
    U dílu bylo a stále je červeně "Na objednávku" a v detailu je napsáno "Množství skladem:" a červeně 0 ks.
    Pokud takový díl vložíte do košíku (což samozřejmě lze), tak tam je u daného dílu opět červeně napsáno "Množství skladem: Na objednávku".
    Stavy skladem zobrazujeme aktuálně a vždy správně - viz níže toto mnoho zákazníků potvrzuje. Na zobrazování aktuálního množství stavem si zakládáme a stav se kontroluje každých 15 minut - dole na stránce je zobrazen poslední čas synchronizace s naším informačním systémem.


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Na E-shopu mají uvedené zboží skladem. Zaplatili jsme on-line a příšlo potvrzení od obchodu, že platbu přijali, ovšem, že zboží není skladem, že ho objednávali u dodavatele více než před měsícem a že ho stále nemají. Na otázku, kdy mohu zboží tedy očekávat jsme dostal odpověď, že neví. Na doplňující otázku, že třeba za měsíc, za dva , .... půl roku byla odpověď: ano je to možné, to totiž nezáleží na nás, ale na našem dodavateli.
    Můj kometář: to je jasné, že záleží na jich dodavateli. Ovšem obchod, který uvede, že je zboží ke koupi - skladem a nechá si za něj i hned bez problémů zaplatit a ví, že ho možná nebude schopný dodat zákazníkovi i za půl roku ! Kde to jsme ! Ano, dnes je VŠE MOŽNÉ ???!!!

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den, paní Č...,

    bohužel to, co píšete, je lež, protože u Vámi objednaného zboží je již velmi dlouho červeně uvedena informace "Na objednávku" a po vložení do košíku je to červeně napsáno i tam a to textem "Množství skladem: Na objednávku".
    To, že jste se 2x přehlédla je možné, ale osočovat nás z toho, že nepravdivě uvádíme informace je věc druhá...
    Požadované řemínky do pekárny máme u výrobce objednány již od 1.10.2020 a výrobce je stále nemá. Výrobce nám nedokáže upřesnit předpokládaný termín dodání a tak Vám přece nebudeme lhát a nějaký termín si vymýšlet...
    A jak vidíte níže, tak spousta zákazníků uvádí, že pravdivě uvádíme skladovou dostupnost a na tom si i zakládáme.
    Vaši objednávku tak stornuji a platbu GoPay Vám refunduji - bude Vám vrácena pomocí platební brány GoPay do tří dnů a o tom obdržíte informaci od nás i od platební brány.


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Ve Vašem obchodě jsem zakoupil plynový sporák zn. Mora P262AW. U tohoto zboží uvádíte v e-shopu energetickou náročnost A+, když mi bylo zboží doručeno, zboží bylo osazeno štítkem A. Taková praktika je klamavá, proto nespokojenost s e-shopem.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je mně líto, že nás nedoporučujete, ale vysvětlení Vámi uváděného problému:
    - veškeré informace a popis u sporáku byl převzat přímo od výrobce, který tento popis u tohoto sporáku tak i uváděl
    - od příštího roku bude platit jiné značení energetických tříd ( označení se bude posunovat a například co bylo A+ bude nyní jen A ) a výrobce toto značení již tak postupně u nově vyrobených spotřebičů uvádí v novém značení
    - a upřímně, jestli je plynový sporák ve třídě A+ nebo A ( popřípadě B ) je prakticky zcela jedno, protože sporák není v provozu 24 hodin, tak jak například chladnička...

    Takže nešlo o žádnou klamavou reklamu, ale o měnící se legislativu. Toto se nyní bude měnit u naprosté většiny výrobků a obdobných problémů bude tak velmi mnoho.


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychla komunikace a ochota personalu firmy
    • Naprosto retardovany eshop
    • Poprve se mi objevila stranka platebni brany, ale prisly emaily
    • Podruhe jsem zaplatil, ale zadna notifikace nedorazila
    • Nakupoval jsem jen proto ze jinde nahradni dili pro Gorenje nejdou koupit

    Eshop je top notch 1997. Neprehledny. Pbcas nefunguje.
    Personal je ochotny a reaguje rychle ne emailove dotazy.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je mně líto, že nás nedoporučujete a vyjádřím se k Vámi uvedeným bodům:
    -Naprosto retardovany eshop - to je podle všeho jen Váš subjektivní pocit, protože viz níže vyjádření více zákazníků v recenzích
    - Poprve se mi objevila stranka platebni brany, ale prisly emaily - platební brána není naše, ale je to brána GoPay . Jestli měla brána nějaké výpadky, to bohužel nevíme, ale od nikoho jiného jsme žádné stížnosti nezaznamenali.
    - Podruhe jsem zaplatil, ale zadna notifikace nedorazila - viz výše má odpověď k podobnému problému
    - Nakupoval jsem jen proto ze jinde nahradni dili pro Gorenje nejdou koupit - to není pravda, protože náhradní díly na výrobky Gorenje prodává v ČR hodně firem
    - Eshop je top notch 1997. Neprehledny. Pbcas nefunguje. - Chod stránek a nějaké případné výpadky jsou sledovány a v den Vaší objednávky nebyl zaznamenán žádný problém. Podle všeho ( viz Vaše problémy s platební bránou GoPay ) to potom vypadá na problém na Vaší straně, například nestabilní připojení k internetu, nebo problém se zařízením ( počítačem, tabletem, telefonem ... )

    Personal je ochotny a reaguje rychle ne emailove dotazy. - Ano to se snažíme, ale i tak nás nedoporučujete :-( .


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobrá cena
    • vařič přišel bez trysky,což je u vařiče docela problém

    trysku jsem si sehnal ale zbytečné problémy možná by stačila lepší kontrola zboží

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že nás nedoporučujete za chybu výrobce. My jsme Vám výrobek obratem odeslali a pokud nebyl v pořádku, tak jste nám měl napsat, nebo zavolat a obratem bychom to vyřešili ( například výměnou výrobku, nebo zasláním chybějící trysky ). Bohužel jste nám nic neoznámil a nemohli jsme to tak řešit.
    Opravdu, jak jistě chápete, nemůžeme před odesíláním rozebírat výrobky a kontrolovat zda výrobce na něco nezapomněl... Tak nevím jak myslíte lepší kontrola zboží, tedy pokud jste myslel u nás a ne u výrobce. U výrobce by měla být kontrola výrobku samozřejmě 100%.

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Zboží jsem objednal 11.6.2020 ale zatím marně čekám na dodání.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že nás nedoporučujete :-( .
    Vámi objednaný sporák jsme v době Vaší objednávky neměli skladem a to se i zobrazovalo na našich stránkách. Kolegyně, která Vaši objednávku zpracovávala, sporák obratem objednala u výrobce. Podle zobrazovaných stavů v systému výrobce měl mít sporáky výrobce skladem. Kolegyně Vám tak uvedla termín dodání do týdne. Sporák nám ale od výrobce nedorazil v termínu (do dvou pracovních dnů), tak to začala řešit s výrobcem a ten kolegyni jen oznámil, že sporák skladem nemají a že šlo o chybu v systému - neproběhla již několik dnů synchronizace stavu jejich skladu v jejich aplikaci :-( .
    A teprve až 25.6.2020 nám od výrobce dorazila informace o předpokládaném termínu dodáni ( výroby ).
    Bohužel tak jde o výjimečný problém, který nebyl zaviněn na naší straně.


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široký sortiment, rychlé dodání
    • Nesmysně drahé poštovné

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je mně líto, že nám kvůli ceně přepravného dáváte "Nedoporučuji" a to i když jste podle všeho byl jinak spokojený.
    Pokud se Vám cena přepravy nelíbila, tak jste si mohl zboží zakoupit i jiného prodejce.
    Nově máme nyní rozdělenu cenu za přepravu a za dobírku. Je to tak přehlednější a umožňuje mít dopravu při zaplacení předem levnější.
    Cena přepravného je opravdu reálná ( není to jen cena poštovného ale i ostatních nákladů s tím spojených ).
    Pokud si samozřejmě objednáte nějaký levný díl, tak může být cena dopravy vyšší, jak cena dílu.
    Zda se to potom vyplatí je v takových případech na rozhodnutí každého kupujícího.

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prozatím jsem zboží neobdržel, nemůžu tedy hodnotit.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že nás nedoporučujete a to i když jsme dodrželi vše, co jsme Vám potvrdili. Vámi požadované díly jsme neměli skladem ( nejsou běžně/často potřeba ) a objednávaly se tak přímo ze zahraničního skladu výrobce ( Slovinsko ). Proto jsme Vám uvedli termín dodání v rozmezí 1-2 týdnů a tento termín také bude dodržen.
    Heureka zasílá dotazník po 10-ti dnech od objednávky a Vaše hodnocení mohlo samozřejmě buď počkat až díly obdržíte.
    Pokud dáváte nedoporučuji, tak si myslím, že je takové hodnocení určeno hlavně pro případy, kdy prodejce poruší nějakou domluvu apod. . Což se u nás nestalo.
    Jde tedy o "tvrdé" hodnocení a odsouzení prodejce...


    S pozdravem
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byla mi navýšena cena za doručení a když mi zásilka dorazila jsem zjistil že hmot nost a ani jeden rozměr balíku nepřekročil limit nadměrné zasilky.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je mně líto, že nás nedoporučujete, ale v košíku u Vámi vybraného způsobu doručení je jasně napsáno:
    Vyzvednutí zásilky v síti Zásilkovny s možností platby kartou. Jen pro malé zásilky a NELZE tak tímto způsobem poslat například zásuvky chladniček a mrazniček, koše myček, dvířka a skla dvířek, magnetická těsnění chladniček a mrazniček, skleněné police, odtahy a trubky k topidlům...

    Pokud jste si tedy objednal ZÁSUVKU do chladničky a SKLENĚNOU POLICI do chladničky ( tedy 2 položky, které nelze dle uvedených informací zaslat na Zásilkovnu ), tak to za základní cenu skutečně nelze zaslat.
    Tato informace je uvedena nejen v košíku, ale v odkazu pod výběrem způsobu doručení a i v našich Obchodních podmínkách je zvýrazněn odkaz na podrobné informace k možným způsobům odběrů.
    Nám je skutečně účtováno ze strany Zásilkovny u tohoto druhu zboží mnohem vyšší přepravné....


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • osobní převzetí na hlavní poště v Litvínově

    Spokojenost je jen na 50%.Je to z důvodu, že polovina dodané mřížky je super a druhou polovinu posílám zpět na reklamaci.U hořáku je mřížka prohnutá, odloupnutý smalt a žebro pro uložení nádoby je prohnuté k hořáku.Po vánocích posílám zpět na reklamaci.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    pokud Vám bylo dodáno poškozené zboží, tak je potřeba ho nejpozději do 2 pracovních dnů reklamovat u přepravce. To je jasně napsáno v našich podmínkách a je to i přiloženo u zásilky ( u daňového dokladu ). Při nedodržení tohoto termínu potom není možné reklamaci poškození uznat.

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Něco objednáte, něco jiného přijde.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    bohužel nevím o čem píšete a proč nás tedy nedoporučujete.
    Objednával jste si u nás v sobotu 30.11.2019 madlo na chladničku a to jsme Vám hned v pondělí 2.12.2019 odeslali. Na stránkách máme i fotky tohoto madla.
    5.12.2019 jste si zásilku vyzvedl a nikde v emailech jsem podle čísla Vaší objednávky nenašel, že by jste si u nás na něco stěžoval...
    Nehodnotíte tak nějaký jiný nákup u jiné firmy ...?

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...do dnešního dne jsem zboží neobdržel..

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    a zboží bohužel ani neobdržíte, protože nereagujete na emaily...
    Hned po Vaší objednávce ( 11.7.2019 11:47 ) jsme Vám 11.7.2019 ve 12:17 psali, že jste zvolil způsob dopravy Zásilkovnu, ale požadovaný díl ( sklokeramická deska ) nelze díky svojí velikostí ( v košíku na to i upozorňujeme ) poslat na Zásilkovnu. V emailu jsme Vám potom samozřejmě navrhovali jiné možnosti doručení.
    Protože jste na email nereagoval, tak Vám ani zboží nebude dodáno.
    Mohl jste se na situaci i dotázat ( i před tím, než jste si našel čas na napsání negativní recenze ), protože jak uvádíme, tak všechny objednávky potvrzujeme a musí Vám tak od nás dorazit ruční potvrzení s uvedením termínu dodání. Což je jasně napsáno i v našich Obchodních podmínkách a s jejich seznámením jste před odesláním objednávky uvedl souhlas.


    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

    • Zboží mi bylo doručené poškozené. Prasklá zásuvka.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    pokud dorazí zboží poškozené, tak je potřeba ho reklamovat dle našich Obchodních podmínek ( a i Reklamačních podmínek ).
    Ve Vašem případě po 22 dnech od převzetí již není možné reklamaci poškození obsahu zásilky možné reklamovat.
    VŽDY je po převzetí zásilky NUTNÉ zkontrolovat kompletnost dodávky a nepoškozenost vlastního zboží. Případné nesrovnalosti a poškození je nutné řešit dle našich Obchodních podmínek a tyto informace jsou navíc i přiloženy u daňového dokladu v zásilce.
    Při nedodržení našich Obchodních podmínek ( a i Reklamačních podmínek ) NEBUDE reklamace uznána. Při dodržení podmínek je naopak reklamace VŽDY uznána.

    S přáním pěkného dne
    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    email: [email protected]

  • Objednal jsem panel a držák u společnosti MORA -MORAVIA . Nevím proč mi bylo zboží zasíláno Vaší společností. Nesouhlasili čísla objednávek a proto se nedalo nic zkontrolovat.

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    udělal jste na našich stránkách 3 objednávky za sebou a potom Vám samozřejmě byly odeslány 3 objednávky. U všech objednávek Vám po jejich dokončení automaticky dorazila jejich kopie do Vámi uvedeného emailu. Následně Vám byla objednávka standardně potvrzena i ručně. Všude je jasně uváděna naše firma a nikde nebylo uváděno, že jste si objednal zboží u firmy MORA-MORAVIA..
    Jak jsem Vám dnes odepsal na Váš email ze soboty, tak máte problém objednávat na www stránkách, tak je vhodnější použít jiný způsob objednání.

    S přáním pěkného dne

    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    http://www.levnesporaky.cz
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nedostatečná flexibilita při vracení zboží

    Reakce obchodu KLEINER BRNO, spol. s r. o.

    Dobrý den,

    je mně líto, že nám dáváte "Nedoporučuji".
    Zboží jste objednal 2.10.2018 a obratem Vám bylo odesláno. Z naší strany tak bylo vše provedeno tak, jak mělo být.
    To, že jste chtěl vrátit některé položky téměř po měsíci a to jsme Vám neumožnili, je v souladu s našimi Obchodními podmínkami, se kterými jste při nákupu uvedl souhlas . Lhůta na vrácení je při objednání "na dálku" ze zákona 14 dní a tuto lhůtu striktně dodržujeme. Tato lhůta je více než dostatečně dlouhá na prohlédnutí obdrženého zboží a na případné odstoupení od kupní smlouvy.


    S přáním pěkného dne

    Uhlíř Vlastimil
    KLEINER BRNO, spol. s r. o.
    http://www.levnesporaky.cz
    email: [email protected]