Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednáno a zaplaceno v úterý - zboží na eshopu uváděno jako skladem. Odesláno po mé urgenci v pátek. Nabíjecí kabel nenabíjí. Eshop sdělil, že ho můžu poslat na reklamaci, ale za poštovné a čas, který bych s reklamací strávila si radši koupím nový kabel jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • 21.první století a neberou karty což je hrozné
    • Na stránkách se píše skladem na prodejně. Zamluvite si zboží a když přijdete na prodejnu, zboží není skladem na prodejně ale na centrálním skladu. Pan prodavač vám tvrdí že se blbě díváte. Kdysi dobrý obchod, teď špatná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bylo nafoceno jiné zboží než se skutečně prodávalo, samozřejmě hirší

    Ani neodpověděli na dotaz

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,

    Jde o router , kde máme správně uvedeny parametry i název produktu, fotografie nám výrobce posílal ze starého modelu, za toto se omlouváme, ale všechny hodnoty routeru jsou přesné s tím, který Vám byl doručen.

    Z Vašeho emailu nám žádný dotaz nepřišel, jinak by Vám odpověď dorazila.


    Ještě jednou se omlouváme.

    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ještě nebylo odesláno!
    • VÝMLUVY ŽE NESTIHLY OBJEDNÁVKU ZABALIT A ODESLAT!
    • Náhrada žádná!

    Obchod zcela NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme vyřídili 1 den po avizovaném termínu, dopředu jsme Vás informovali o 1 denním zpoždění i s naší omluvou.
    Informaci jsme Vám s předstihem odeslali i tak děkujeme za Vší recenzi.

    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
    • Čínský přeprodej
    • Chybí český návod

    Bohužel u produktu chybí český návod, ačkoliv toto nařizuje zákon. Kdyby se nejednalo o sluchátka, zboží vrátím. E-shop tak díky tomu vyvolává pocit že jde o přeprodej zboží z Číny.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, je nám líto, že naše zboží na Vás působí "Čínským dojmem". Veškeré naše zboží nakupujeme od ověřených Českých dodavatelů, se kterými již dlouhodobě spolupracujeme a naši zákazníci, jak můžete vidět na našem hodnocení, jsou z 98% spokojeni. Návod v českém jazyce je přilepen na obale sluchátek, v návodu je uvedeno jak dlouho se zařízení nabíjí a jak spárovat k mobilnímu telefonu. Stačilo napsat na náš email a my by jsme Vám návod zaslali., pokud jste jej u zboží neviděl.
    S přáním nejkrásnějšího dne Levnejmobil.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesolidní obchod
    • Obchod potvrdil objednávku. Pak po několika dnech objednávku zrušil. Objednané zboží nabízí nyní za vyšší cenu o cca 1600,-Kč. Ovšem za původní objednanou cenu se ještě zboží dalo koupit i v jiném obchodě, což jsem pak učinil a mám zboží už doma. Tento obchod mě připravil o čas. Ovšem mohl mě připravit o peníze (1600 Kč), kdybych kvůli tomu už nemohl koupit jinde za nižší cenu a musel pak koupit za vyšší cenu.
    • Obchod zrušil objednávku s tím, že se zboží vyprodalo před mojí objednávkou. Ovšem to udělal až v úterý, když mi v sobotu 2x přišel potvrzovací e-mail, že je vše v pořádku objednáno, přiděleno číslo, atd. Za tři dny mi poslali e-mail, že musí objednávku stornovat. Ani mě nepřekvapilo, že zboží stále nabízejí, avšak za cenu o 50% vyšší !!
    • Nelze jim věřit. Pokud kupuji pro mě v neznámém obchodě, raději si připlatím za dobírku. Kdybych zaplatil kartou hned při nákupu, možná bych měl teď starost, jak se dostat ke svým penězům.
    • Rozhodně v tomto obchodě neplaťte předem, pokud tady vůbec musíte kupovat, pro mě už tento obchod nikdy více...

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, pane Husníku,
    na Vámi objednanou klimatizaci jsme měli víkendovou akci od našeho dodavatele, jednalo se o slevu na 35ks, po vyprodání všech 35ks, které jsme měli nakoupeny za akční cenu, se cena automaticky přepočítala na cenu obvyklou, bohužel vy a další 4 zákaznici jste objednali ve stejném čase, pokud je akce na přesný počet ks nejsme schopni slevu poskytnout i dalším zákazníkům. :-(
    Jen pro upřesnění sleva nebyla 50% ale 28%, pokud by jste zaplatil předem, peníze refundujeme ještě tentýž den.

    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost vrácení zboží (nepoužitého-nerozbaleného) i když bylo objednáno přes internet.

    Kupoval jsem 2 páry sluchátek k mobilu. Po vyzkoušení jsem chtěl 1 pár vrátit (byl v neporušeném obalu). Bohužel nepochodil jsem "jedná se o tzv. hygienické zboží". Obsluha v obchodě byla příjemná a slušná, nicméně bez ochoty vyřešit vrátku zboží na místě. Pozor tedy na sluchátka, podle OZ se jedná o hygienické zboží a podle obchodu se vztahuje i na nerozbalené zboží.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,
    předem bych chtěl zmínit to, že zákazníkovi bylo vysvětleno, že sluchátka nejdou vrátit z hygienických důvodů, i tak jsme zákazníkovi nabídli, to, že vratku probere se svým nadřízeným, zákazník se nedostavil ani nezavolal.
    Žádnému zákazníkovi by se nelíbilo koupit sluchátka, které už někdo měl v uchu. Informace o tom, že sluchátka nepodléhají vrácení zákazník měl již před nákupem.

    Nechápeme proč zákazník svým hodnocením nedoporučuje obchod, když zákazník neměl žádný problém-

    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nedoporučuji

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, pane Fiedore,
    objednávku jste provedl 23.12.2021 v 7:03, v 8:18 ten den jsme vám volali a sdělili informaci, že tento model je již vyprodán, bylo vám také řečeno, že stejný model by měl dorazit během odpoledne a pokud dorazí budeme vás ihned informovat. Z naší strany jsme vás kontaktovali cca hodinu po vaší objednávce.

    Krásná den

    D.Aprias
    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejdříve mi tvrdili, že mají 2 mobily skladem. Pak mi volali jako potvrzují mou objednávku a pak mi volali, že mají jen jeden. Buďto nemají přehled o tom co mají skladem, nebo lžou a zboží objednávají až po obdržení objednávky a když se jim nepovede požadované množství objednat, tak objednávky ruší.

    Příště nakoupím tam, kde zboží opravdu mají...zboží již mám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží údajně skladem, ale po uhrazení částky obchod zjišťuje, že zboží na skladě nemá.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale na Vámi objednané zboží jsme měli více objednávek během jedné hodiny a náš systém tuto informaci nemohl zobrazit na eshopu správně. Psali jsme vám email i s omluvou a termínem naskladnění viz:
    "Dobrý den,
    je nám líto, ale Tristar WF-2195 Vaflovač nerezový, příprava 2 vaflí najednou, nastavitelný termostat, nepřilnavý povrch.Příkon: 1000 W je aktuálně doprodán, naskladnění se očekává kolem 15. prosince, přejete si počkat? Pokud nikoliv, prosíme o zaslání čísla účtu pro vrácení platby.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    S pozdravem
    Levnejmobil.cz"

    ještě jednou e omlouváme.

    D.A.
    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Asi ceny ale hledal sem jen konkrétní produkt.

    Nelze platit kartou na prodejně i když tam mají terminál...
    Obchod je vážně špatně označen sice tam je sklo a nad ním název ale nad dveřmi je napsáno prodejna samsung nebo co.
    Po zakoupení produktu z obchodu tam chvíli ta stránka s produktem ještě je a po nějaké době najednou zmizí z toho webu.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,
    - kartou nelze platit pouze internetové objednávky, tato informace je napsána na eshopu při volbě platby i v emailu s informací o osobním vyzvednutí.
    - nad prodejnou je umístěn světelný nápis "levnejmobil.cz" o délce 8 metrů, to, že jste netrefil do prodejny nás mrzí :-(
    - ohledně skrytí produktu z eshopů je způsobeno tím, že pokud je produkt poslední tak se na eshopu skryje.

    Děkujeme za recenzi
    A.D.
    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nechumguje sklisko

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Zákazník objednal zboží: WOW FIX IT Titanium Screen Protector dne 2.8.2021 a ten den byla zásilka odeslaná, nejedná se o sklo, ale o tekuté sklo, roztok, který chrání LCD před poškrábáním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka došla zabalená a po rozbalení bylo zjištěno celá rozbitá zboží vráceno a čekám na vrácení balíku v pořádku

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Jestliže Vám zakoupené tvrzené sklo dorazilo poškozené, prosíme o okamžité nahlášení, a to zasláním emailu na [email protected]. Veškeré kontakty a kompletní informace, jak postupovat při u uplatnění reklamace také naleznete na našich stránkách. Jestliže jste tvrzené sklo již k reklamaci zaslala, budeme Vás kontaktovat, jakmile zásilku přijmeme a zpracujeme.

    S pozdravem tým Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vracel jsem telefon za 14tis po pár dnech,opotřebení (dvě třímilimetrové mini škrábence vzadu vyhodnotili mínus 2000kč!Pečlivě zvažujte vracení zboží...

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,

    v případech, že je na vráceném zboží zjištěno poškození, či poškrábání se výše srážky odvíjí od ceny náhradních dílů. Poškozené zboží již nelze dále prodávat jako nové a každý další zákazník musí být o poškozeních informován. Každé poškození snižuje hodnotu zboží, za kterou jej můžeme nabízet.

    Seznam poškození, které bylo nafoceno na prodejně a rovněž zasláno i Vám na email - viz níže. Navíc byl zákazník informován se stavem telefonu, všechny vrypy a poškození telefonu mu byly ukázány na prodejně. Zákazník souhlasil se stavem vráceného telefonu.

    - dat.kabel použitý, oděrky, zašpiněný
    - USB nabíječka do sítě oděrky cca 2-3 cm
    - vrypy u vložení SIM karty - vytažení šuplíku
    - vryp 0,5 cm na zadním krytu na pravé horní straně
    - vryp na zadním krytu cca 0,5 cm na levé spodní straně

    Bohužel my jako prodejna nemůžeme za to, že telefon byl zákazníkem poškozen a poškrábán. Zákazník má právo vrátit zboží do 14-ti dnů.

    S pozdravem Tým Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Telefon dodán nefunkční
    • Ani po 14 denní zákonné lhůtě od vrácení zboží nemám zpátky peníze

    S obchodem jsem měl vždy dobrou zkušenost až doposud, kdy jsem si zakoupil zánovní telefon. Obchod uváděl, že telefon je plně funkční a jediná věc je, že má oděrku u jacku.
    Když jsem telefon vybalil, všiml jsem si, že se mu odlepuje display. Po zapnutí telefonu navíc tento display ani nebyl funkční.
    Zboží jsem hned druhý den vrátil. Dnes je už po zákonné lhůtě 14 dní, do kdy mi prodejce má vrátit peníze a stále nic nemám.
    Myslím, že je to naposled, co jsem v tomto obchodu nakupoval, takhle se ztrácejí stálí zákazníci.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní recenze. Již jsme informovali účetní oddělení, aby došlo k prověření celé záležitosti a platba Vám byla proplacena co nejdříve.
    V případech, že je při Odstoupení od KS do 14 dní zjištěna na zařízení vada, musí projít diagnostikou v autorizovaném servisním středisku, aby byla vada odborně posouzena a došlo k vyloučení porušení záručních podmínek, což servis ve Vašem případě vyloučil a z naší strany Vám byl vystaven opravný daňový doklad.
    Velice se Vám za způsobené komplikace omlouváme a doufáme, že svůj názor na náš obchod ještě přehodnotíte.
    S pozdravem tým levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Sklo na Samsung s8plus neodpovídá velikosti,mensi než je mobil ve skutečnosti

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Těšíme se na další nákup. Doporučujeme příště zakoupit tvrzené sklo s označením 3D nebo 5D, který chrání celý přední panel telefonu. S pozdravem tým levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neuvedli že to je adaptér bez kabelu

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, měli jsme u nabíječky 2 popisy, jeden v anglickém jazyce a druhý v českém jazyce, bohužel v anglickém popisu byla chyba, za tu se omlouváme, již jsme upravili. Zákazník dostal 2 možnosti, dodnes neevidujeme odpověď.
    I tak děkujeme za recenzi.

    Levnejmobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Levnější produkty oproti konkurenci
    • Dlouhá doba expedice, při přepravě Na poštu nezadali telefonní číslo, na které mi mělo přijít upozornění o doručení na poštu. Pokud bych si toto sám nezjišťoval, balík by mi odeslali zpět.

    Reakce obchodu Levnejmobil.cz

    Dobrý den, u tohoto zboží uvádíme k odeslání do dvou pracovních dnů, co se informací pro přepravce týká, na štítku telefonické spojení samozřejmě uvádíme, můžete si ověřit, pokud ještě balíček máte. Z naší strany tedy byly předány všechny informace, které pošta k informování či dodání potřebuje. I tak se za problémy s dodáním omlouváme. Levnejmobil.cz