Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikace s obchodem nulová kvůli 500korunám za zboží které jsem zaplatil a nedošlo mě do dneška .Svou chybu obchod uznal reklamoval jsem a do dneška mě nikdo nekontaktaktoval a na mé dotazy nikdo neodpovídá.
Třeba vám zboží dojde v pořádku ale já mám prostě tuhle zkušenost.Ignorace zákazníka kvůli 500kč psal jsem mejly každý týden dva a nic ani čárka a to maj psáno jak vyřizují všechno rychle a k plné spokojenosti.Já spokojen rozhodně nebyl a výrobek jsem si musel koupit ještě jednou u jiné firmy abych jím mohl podarovat na vánoce někoho.Za mě tedy hodně velký podvod
-
Doporučuje obchod
- Nakupuji zde ráda
- Špatná komunikace ohledně dodání. Po týdnu jsem se ozvala sama a potom teprve mi bylo odpovězeno, že se zboží pozdrží.
- Chápu, že teď před Vánocemi je větší nápor, ale upozornit by měli, hlavně pokud je objednávka již uhrazena.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikuje se zakaznikem
-
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Přišlo mi zboží v hodnotě 110 Kč, za misterybox s cenou 200 Kč + 70 Kč za přepravu...
- Komunikace s obchodem trvala a navíc odmítli vrácení peněz s tím, že rouška má cenu 250 Kč...
Nedoporučuji, nevyplatí se, produkty z misteryboxu jsou úplně zbytečné a nepotřebné...
-
- Nic
- Žádná komunikace
- Zboží bylo skladem, i po 7 dnech nedoručeno
Po několika emailech ( nemají telefonní kontakt ) kdy jsem se nedočkal odpovědi, jsem objednávku zrušil. Jediné štěstí, že jsem neplatil předem. Když jsem vytvářel objednávku měli na skladě několik kusů. Ani po 7 dnech mi nebyli schopni zboží poslat. Objednávka se jen vyřizovala.