• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - výběr zboží
    • - možnost osobního odběru (Brno)
    • - řízení objednávek (objednal jsem zboží, které měli mít skladem a po pár dnech jsem se dověděl, že teprve čekají na naskladnění, že ve skutečnosti bylo skladem u dodavatele - velký rozdíl)

    Odstoupil jsem od objednávky, protože jsem potřeboval zboží docela rychle, bohužel se mi to stalo u e-shopů vícekrát a končilo to obvykle tím, že mi sami stornovali objednávku (zboží není a nebude), proto jsem stornoval a objednal jinde.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dle prověření vaší objednávky jsem zjistila, že Vám bylo zasláno potvrzení objednávky ze dne 6/6 , kde bylo uvedeno, že předpokládané datum vyzvednutí zboží bude 10/6 . Zboží tedy nebylo skladem jak uvádíte, u modelu byl zobrazen právě tento datum 10/6 .

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

    • velký sortiment zboží ne vše je kvalitní!
    • výdejní místo plné chaosu bez organizace.

    určitě se podívat jinde než nakoupit v levném elektru u p.Petra a spol.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velmi si vážíme Vašeho hodnocení. Ceníme si i konstruktivních připomínek, které nás zajímají a jsou pro nás zajisté přínosem v rámci zkvalitňování služeb.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi velké žehlící prkno pouze obalené smršťovačkou. Při přebírání od dopravce nebylo poškození zřejmé. Potah desky i molitan byl na několika místech protržený. Odpověděli mi, že si mám vyřídit na poště vrácení a pak že mají 30 dní na reklamaci. Přitom je zřejmé, že chyba je v jejich expedici. Spěchali jsme na to. Takže štepování a náhradní molitan jsme sehnali sami. Děkuji pěkně za takový kostnatý přístup.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený pane Šimone,

    omlouváme se za způsobené komplikace. Poškozené zboží můžete samozřejmě vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od zakoupení zboží zpět na reklamační oddělení. Poté Vám bude vrácena uhrazená částka zpět. Mohl byste mi prosím sdělit, kdo konkrétně vám odpověděl, že si máte na poště vyřídit vrácení? Rádi bychom napříště těmto situacím předešli.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levná cena
    • Dodací lhůta a špatná komunikace

    Toto byl můj poslední nákup na tomto serveru!

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený pane Hiekischu,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace s dodáním Vámi objednaného modelu OKCE 50 . Bohužel dodavatel se opozdil s naskladněním a dodáním zásilky k nám na centrální sklad. Objednávka je Vámi uhrazena Go Pay, pokud nemáte o objednávku dále zájem, samozřejmě vám vrátíme uhrazenou částku zpět a objednávku zrušíme. Můžete si napsat o zrušení a vrácení částky zpět na [email protected] .

    Ještě jednou se velice omlouváme za tyto potíže.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Zasílali jsme zboží zpět v rámci odstoupení od smlouvy, nereagují na email. Dodnes nevrátili peníze. Raději nakupujte jinde, protože můžete dopadnout jako já - nemám zboží, nemám peníze.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    na vámi vrácené zboží, které bylo doručeno na reklamační oddělení dne 15/6, byl vystaven dobropis a zároveň poslána žádost o vrácení částky zpět na Váš bankovní účet. tento úkon bohužel trvá několik pracovních dní, prosíme tedy o trpělivost, peníze již byly vráceny.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky


  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednala a hned zaplatila. Potvrzení objednávky jsem obdržela až po 10 dnech po dvojí telefonické urgenci. Podle stránek na internetu mělo být zboží dostupné bez delšího čekání. Dosud (po 13 dnech) ho však nemám.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážená paní Konečná,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace s platbou,která byla připsána k Vaší objednávce z technických důvodů bohužel až 17/6 . Naskladnění zboží by mělo být během tohoto týdne a odesláno na výdejní místo do Brna.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky


  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tento nákup mi žádné výhody nepřinesl.
    • U zboží je napsáno, že druhý den bude u zákazníka, ale trvalo to týden a zboží přiško poškozené.

    Já osobně už zde nakupovat nebudu. Koupili jsme brusku, ale ta se musí před použitím upravit aby se vůbec mohla používat a zavařovací hrnec dorazil také rozbitý. Řešíme tedy reklamaci a čekáme jak to dopadne.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za opožděné dodání modelu GÜDE GDS 175, bohužel dodavatel nedoručil zboží včas. Co se týká Vaší stížnosti na poškozené zboží, dovoluji si Vás upozornit, že jste si objednali model GZ 183, který byl mechanicky poškozen. Tato informace byla u modelu uvedena a taktéž v potvrzení objednávky bylo uvedeno, že máte objednané zboží mechanicky poškozené.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    U zboží byl avizován poškozený obal.
    U prvního kusu byl poškozen kromě obalu i výrobek. U druhého kusu byl lehce poškozený obal, ale že je poškozený i výrobek se ukázalo až po rozbalení, výrobek byl otočen tak, že to nebylo vidět...

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za způsobené komplikace. Opravdu není naším zvykem posílat zákazníkům poškozené zboží. Chyba se stala na naší straně, kdy pracovník skladu špatně vyhodnotil poškození produktu a místo poškozeného obalu zaslal zboží, které je vedeno jako mechanicky poškozené.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Absolutně nekomunikují.

    Objednávku jsem zrušil jelikož mi dcera pro kterou zboží bylo oznámila že toto už má.Objednávku jsem zrušil cca hodinu a půl po provedení objednávky emailem.následující pracovní den jsem volal na uvedené číslo,ale po třech minutách mi automat řekl že jsem v pořadí číslo 6.a po následující minutě jsem telefon vypnul.Nedokážu si představit řešit nějakou reklamaci.Zboží mi přesto bylo posláno ,ale já si jej nevyzvedl.Prostě zkouší prodat za každou cenu.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    Vámi vytvořená objednávka v sobotu 28/5 byla bohužel vyexpedována hned v pondělí ráno. Jelikož ve víkendových dnech máme zavřeno, není možné reagovat zákazníkům na zaslané emaily. Na Váš email reagovala kolegyně v pondělí. Zásilka již ale byla vyexpedována a nebylo možné ji zastavit. Není ale žádný problém, když se zásilka vrátí zpět jako ve Vašem případě. Rozhodně to není z důvodu, že bychom chtěli zboží prodat za každou cenu. Naopak většina zákazníků je spokojena, když je zásilka vyexpedována včas a bez zbytečné prodlevy doručena do druhého dne.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosta nekomunikace se zakaznickym centrem, nespolehlivost zpetneho vilani, informace o nedorucenem zbozi nulova. Neschopnost lidskeho faktoru.

    Nedoporucuji, zbozi zaplatite a nedorazi, kde je mu konec se nedozvite!

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Objednávky č. 6104604219 byla stornovaná z důvodu nedokončené platby. Platba proběhla u objednávky č. 6104604299, kterou máte již připravenou na výdejním místě v Brně. O této skutečnosti jsme Vás informovali pomocí e-mailu. Prosím o vyzvednutí.

    S pozdravem

    Jana KUBATOVÁ
    referentka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • 1.6. jsem objednal, 2.6. potvrdili doručení objednávky a že do 2 dnů bude objednávka vyřízena. 7.6. jsem se dozvěděl, že sekačku nemají (i když měla být skladem). Nabídli mi jiný model, nakonec jsem se dozvěděl, že jej musí nejprve doskladnit...

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel k Vámi objednanému produktu jsme dostali informaci, že jej dodavatel nemá skladem z důvodu ukončení modelu a nabízený model STC1820PC byl na objednávku a byli jsme schopni jej doručit oproti původnímu. Omlouváme se za způsobené komplikace s dodáním produktu.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neochotny personal na vydejnim miste.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Ceníme si i konstruktivních připomínek, které nás zajímají a jsou pro nás zajisté přínosem v rámci zkvalitňování služeb. Vaši připomínku jsem předala k prošetření na naše vedení společnosti.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doprava dodaci doba

    Urcite je lepsi koupit zbozi primo v obchode

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V potvrzení Vaší objednávky byla informace, že zásilka bude zkompletována po uhrazení částky, jelikož jste si zvolil platbu zálohovou fakturou. Ta byla připsána 3/6 a zboží bylo odesláno ještě ten den a doručeno následující pracovní den 6/6 . Dodací doba byla tedy v pořádku.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nižší ceny

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený pane Nuneve,

    děkujeme za Váš nákup produktu USB-N53 (90-IG13002N00-0PA0-) a hodnocení. Jelikož neuvádíte důvod nedoporučení našeho obchodu, nemáme k čemu se vyjádřit.


    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky





  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • jde jim pouze o prodej

    Velmi jsem nespokojená.
    To, že mi poslali nefunkční váhu, mi tak nevadí, to se stát může, ale to, že do dnešního dne - t.j.11.6.2016 neudělali vůbec nic s reklamací, to je moc a moc špatné. Vím, že zákon udává 30dnů, ale zmetci by se měli vyměňovat rychle. Prostě jsem si objednala kuchyňskou váhu - vítěze dtestu - a do dnes ji nemám. A kvůli takovým obchodníkům jako levné elektro se kvalitní věci, které něco vydrží, vyrábět nezačnou. Protože jim je úplně jedno, co prodávají, hlavně, že to lidi kupujou.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážená paní Tomancová,

    dle informace z reklamačního oddělení jsem obdržela informaci - "reklamovaný produkt jsme obdrželi dne 6.6.2016 a ihned jsme jej postoupili výrobci k posouzení a potvrzení vady. O tomto kroku jste byla informována emailem. Pro včasné vyřízení reklamace děláme nyní, v součinnosti s výrobcem, maximum " .

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nekomunikuje se zákazníkem, na stránkách bylo zboží skladem, ale už máme objednáno 10 dní a zboží zatím nemáme. Sami jsme museli zjišťovat proč zboží nedodali a co se děje.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dle informace, která mi byla sdělena kolegyní, se kterou jste komunikovala, vznikla doba prodlení kvůli Vaší špatně zadané platbě GoPay, která nebyla provedena v návaznosti k Vaší objednávce. Údaje, které byly k platbě vygenerovány, neslouží k tomu, že je uvedete při platbě bankovním převodem. K tomu slouží odkaz, který jste měla možnost si zvolit místo platby GoPay, která je on line, to znamená okamžitá platba. Touto cestou jste objednávku neuhradila a čekalo se na připsání a spárování platby z portálu GoPay, kam jste platbu zaslala. Bankovní účet uvedený u platby Gopay je určený pouze pro on line platby ne pro klasický bankovní převod.

    Po připsání platby se zboží objednalo a čeká se na naskladnění.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

    • Zboží nedorazilo ve slíbený termín, tak jsem objednávku zrušila a koupila jinde.

    Ačkoli bylo na infolince slíbeno, že když objednám ve čtvrtek do 15:30 /já objednala ve 14:30/, tak mrazák budu mít v pátek, tak v pátek odpoledne mi po urgenci bylo řečeno, že dorazí až v pondělí!
    Když jsem chtěla alespoň slevu o dopravné 299,-Kč /jiné obchody nabízí dopravu zdarma a mám zboží druhý den/ nebylo mi vyhověno a tak jsem objednala jinde.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za opožděné dodání o jeden pracovní den. Bohužel se Vaše objednávka o jeden den posunula z technických důvodů na jinou přepravu.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vážně nevím
    • Nespolehlivost

    Doporučuji strávit další čas ověřením si, zda avizované zboží je opravdu k dispozici.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za nedodané zboží v uvedeném termínu, bohužel z technických důvodů u dodavatele se opozdilo naskladnění Vámi objednaného zboží.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Komunikace výborná,ale zboží které bylo slíbeno do dvou dnů tak není ani za 14 dnů.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velice se Vám omlouváme za případné komplikace, které jsme Vám způsobili delší dobou dodání modelu CS 623 MW . Bohužel se nám dodavatel opozdil s dodávkou zásilky. Jakmile budeme mít potřebné informace, budeme Vás ihned kontaktovat a zboží okamžitě expedovat.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo poškozené.

    Reakce obchodu LevneELEKTRO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za doručení poškozeného produktu na naše výdejní místo v Ostravě. Dali jsme podnět přepravci, zda bylo zboží poškozené přepravou nebo při naskladňování na centrálním skladě.

    S pozdravem

    Václava Šteflová
    oddělení péče o zákazníky