Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec se neozývá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a na emaily nereagují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím mě zboží nepřišlo. Nemám co hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Díl nepasuje
    • Obchod neodpovídá na emaily

    Zakoupený "žabky " do kolejnic, ty ovšem nepasuji. Obchod jsem kontaktovala avšak odpovědi ohledně reklamace jsem se nedočkala. Mám tedy přes 100ks zabek které mi jsou k ničemu. Nedoporučuji zde nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace o stavu objednávky
    • neaktuální stav skladových zásob

    Chtěl jsem si zakoupit kolejnicové žabky, u kterých je na webu stále uvedeno, že jsou skladem. V objednávce je však stálo, že zboží chybí a ani pár týdnu po zaslání dotazu emailem nepřišla odpověď. Objednávku ruším po měsíci a doufám, že mi přijdou zpátky peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 3 týdny čekám na objednávku, která je zaplacená, komunikace žádná
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na email

    14 dnů čekám na objednávku u které bylo psáno, že je skladem a zboží stále nepřišlo. Na můj dotaz nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přesně před týdnem jsem objednala ale do dnes nemám ani info o stavu objednavky, pouze potvrzovací mail, že byla přijata. Na dotaz ohledně stavu obj. nikdo nereagoval. Nemám tedy důvod mít důvěru v takový obchod. Nedoporučuji.

    Žádná komunikace ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jelikož na internetu mají pracovní doba od 8.00 hod., šla jsem si objednávku vyzvednout osobně v 8.15hod. Ale bohužel, na dveřích je napsaná pracovní doba od 9.00hod..Otevírací doba od pondělí do pátku a od 9.00hod. není zrovna terno.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doprava byla v dopoledních hodinách a zboží bylo vyloženo v DEPU na konci města, kam jsem si musela dojet autem. Vzhledem k vysoké ceně dopravy je to nesolidní. Jsou pošty, balikovny, zasilovny, kam se zboží dá uložit.

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den,
    právě jste HODNOTILA DOPRAVCE, ne náš e-shop. Patrně neznáte ceny dopravy, ale není tak jednoduché přepravit cokoliv co je delší než 1m. Například taková Zásilkovna, přebírá balíky v normálním režimu do 50 cm. To stejné je u Pošty , u Balíkovny. Zkuste si sama zjistit, kolik by Vás stál balík dlouhý 220 cm, což je nadrozměrná doprava, jakou jste si objednala. Zásilkovna Vám takový balík nevezme a u Pošty je to cena nad 350 Kč. Navíc za mnoho let jsme vyzkoušeli mnoho dopravců a Fofr , který užíváme je v současné době s nejlevnější dopravou a také se k nám vrací nejméně poškozených zásilek. Což je u přepravy garnýží zásadní. Určitě by se Vám nelíbilo, kdyby zboží přišlo ohnuté, nebo zlomené.
    To, že jste při doručení nebyla doma, opravdu neovlivníme. Oznámení o tom, že je zásilka na cestě k Vám, jste obdržela a bohužel my také neovlivníme, kdy se zboží k zákazníkům prostřednictvím dopravce dostane.
    Zboží jste si objednala v sobotu 13.5 a v pondělí jsme ho k Vám expedovali. Evidentně dorazilo v pořádku a nic co se týká zboží není předmětem toho, že nedoporučujete náš obchod. Takže za nás, je vše v pořádku.
    Hezký den - tým LG

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nejsem spokojená, protože vitrážky dorazily poškozené. Plastová koncovka jedné vitrážky byla úplně rozdrcená a koncovka druhé vitrážky byla trochu ulomená. Nerozumím tomu, proč byly čtyři vitrážky položené navrch původního kartonového obalu a přelepeny izolepou.
    Nakonec jsem nové vitrážky sehnala v jednom malém železářství o 1/3 levněji, proto jsem poškozené zboží neposlala obchodu nazpátek.

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den,
    zboží určitě neodesíláme poškozené, bohužel se stane, že se může poškodit při přepravě. Upozornění, že poškozené zboží od přepravce nemáte převzít, je v emailu který, odesíláme s informací o odeslání objednávky. Tuto skutečnost nedokážeme ovlivnit.
    Na reklamaci máte nárok a je jen na Vás jestli tuto možnost využijete.
    S pozdravem - tým LG

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • :-(
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Musela jsem si o zboží zavolat, obchod asi na objednávku zapomněl, ale pak mi bylo zboží rychle dodáno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • budu čekat minálně 3 týdny,vše mělo být skladem
    • na technický dotaz jaký průměr hmoždinky si mám sehnat neumí paní odpovědět

    Garnyže jsem objednával před týdnem,u všeho bylo napsáno že je vše skladem.Po týdnu mi přišla žádost na hodnocení obchodu.Volal jsem do do obchodu a tam mě řekli,že věci nejsou skadem a přijdou za týden. Takže nevím co chtějí hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod vůbec nereagoval na můj email. Zboží mi bylo doručeno nekvalitní, špatně ušité polštářky. Vada viditelná pouhým okem. Křivé švy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím nic nedorazilo ani zpráva o potvrzení objednávky , objednáno 9.1,2022

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání a uhrazení objednávky přišel email, že nemají skladem požadovanou barvu garnýže, že ji budou mít skladem za týden. Za týden přišel nový email, že danou barvu stále nemají skladem, jestli nechci jinou barvu nebo jestli počkám. I přes to, že jsem obchod informovala, že o jinou než objednanou barvu zájem nemám, tak mi doručili barvu, kterou jsem nechtěla. Po reklamaci této chyby mi bylo oznámeno, že budou situaci řešit a že mi zašlou požadovanou barvu. Již 2 týdny se mi nikdo neozval. Čili, objednávku jsem udělala 8.5.2018, dnes je 13.6.2018 a stále není problém dořešen.

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den, hned zítra celou věc prošetřím a zajistím nápravu. Nerozumím tomu, co se stalo, velmi se omlouvám za vzniklou situaci, tohle by se opravdu nemělo stávat.
    Za www.levne-garnyze.cz Jan Rossi

    • Potřebovala jsem 11 ks žabek za 209,- a poštovné mě stálo skoro tolik, co zboží. Bohužel jsem jinde zboží nenašla. tak jsem to zaplatila. Ale poštovné by českou poštou stálo 48,-.

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den. S Českou Poštou máme velmi špatné zkušenosti. Její služby již nevyužíváme. Komerční služby jsou bohužel dražší.
    S pozdravem Jan Rossi za www.levne-garnyze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • poškozená

    garnýž mi byla doručena sice v termínu, ale došla poškozená. Možná to bylo vinou přepravní společností FOFR, ale i tak jsem nucena zboží reklamovat .

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den. Zboží se bohužel někdy během dopravy zničí. Mrzí nás to, ale nemůžeme to nijak ovlivnit.
    S pozdravem Jan Rossi za www.levne-garnyze.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla potvrzena objednávka a po týdenním čekání jsem kontaktoval obchod
    telefonicky. Kontakt se omluvil a slíbil že do 24 hodin pošle vzorky barev na email. Od té doby nic. Děkuji

    Reakce obchodu Levne-garnyze.cz

    Dobrý den
    17.4.2018 jste udělal objednávku, téhož dne jsme se Vám ozvali. Následně dle domluvy jsme Vám 25. 4. 2018 zaslali fotografie jak jste si přál s tím, že se ozvete, až si je prohlédnete. Je mi líto, ale víc jsme Vám vyjít vstříc nemohli. Každopádně dnes se Vám ozve expedice, a email s fotografiemi zasíláme znovu. Překontrolujte si prosím Spam, případně složku Hromadné. Je možné, že emaily budou tam.
    S pozdravem Jan Rossi za www.levne-garnyze.cz