Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod nedoporučujeme, neochotné a nejsou schopné poradit když jsme volali asi 3x, ve finále spoustu věci jsme museli kupovat navíc k PC sestavě i když se ptali co ještě máme zakoupit v obchodě, co nejspíš bude nutné a byli jsme ochotné připlatit. Komunikace hrozivá.

  • Dobrý den, nároky na řešení reklamace je vhodné řešit přes naše kontakty https://www.levnapc.cz/kontakty.html , diskuzní forum na heuréce bylo asi myšleno pro jiné typy příspěvků. Pokud jste nebyl spokojen s kvalitou zboží, bylo poškozeno dopravcem, je nám to velice líto a rádi zákazníkovi vždy pomůžeme tyto nepříjemnosti vyřešit k plné spokojenosti. Další podmínky a otázky ohledně reklamací a dopravy obsahují naše webové stránky. Doufáme, že při příštím nákupu vše dopadne na jedničku a budete spokojen jako více než současných 97% našich zákazníků.

  • Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste v reakci na recenzi žádali konkrétnější informace, tak otevírám diskusi.

    1/Ceny s DPH: Píšete, že je možno přepnout v navigaci Kategorie. Když pominu, že v takové bych to nehledal, tak ji na úvodní stránce nemám. Naveďte mne, prosím, jasněji.

    2/Počítač byl uvnitř skutečně čistý, když nepočítám nově usazený prach. Ale zvenku to byla čuňárna. Co se týče monitoru, který byl součástí jiné objednávky, tak fleky něčeho lepivého přímo na displayi byl problém odstranit. To jsem fakt byl ta drtivá menšina, která dostala dva produkty a oba zaneřáděné? (Řečnická otázka, je mi jasné, že napíšete, že ano)

    3/Komplikace s PPL: Prý neměli řidiče, týden na doručení mi ale přijde dost. Mimochodem, doufám, že bouchlý počítač skutečně může PPL. Fotky jsou tady: https://goo.gl/photos/P4iLhitozUe9HSvu5

    Díky