• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tyden po objednavce volam, abych zjistil stav. Jedno cislo vypnute, na druhem se dozvidam, ze pani majitelka obchod prodala a skoncil ke konci roku, objednavky po novem roce nemely byt mozne (objednavali jsme az tyden po novem roce). I tak se mi "podarilo" zbozi objednat. Po nejake dobe se ozve druhe cislo (mozna nova majitelka?) a na dotaz mi sdeli, ze takovy produkt ani neprodavaji.

    Tezko rict, zda tento obchod jeste existuje nebo ne.

    Nastesti se jednalo o dobirku, takze vraceni penez nebylo treba resit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U zboží bylo uvedeno, že je skladem, tak jsem si ho objednala. Druhý den mi paní napsala, že zboží není skladem ani u nich ani u dodavatele.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivé informace o dostupnosti zboží

    Na internetu uvedeno, že je zboží skladem 3 dny. Asi dva dny po odeslání platby mi emailem došla informace, že zboží bude cca do 10 dnů. Na upozornění, že mělo být zboží skladem 3 dny (jelikož právě z toho důvodu jsem zvolila tento eshop) už nikdo nezaregoval. Prozatím jsem tedy bez odpovědi i bez zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    To neni sen...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • objednané zboží nepřišlo

    Moc se mi líbilo objednané zboží. Bylo napsáno skladem a přesto zrušeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si kočárek 7.4. a zaplatila předem přišel email potvrzení objednávky.Paní mě napsala email 9.4.
    děkujeme za Vaši objednávku , kočárky budou naskladněny během zítřka , ale již z nové kolekce 2020 , a že mě pošle fotky, napsala mě 14.5. a poslala fotky kočárku tak jsem ji hned odepsala.A čekala jsem až do 16.4.a pořád nic tak jsem ji napsala že čekám na její odpověď 2 dny a chci se zeptat jak to bude dlouho trvat, svůj první kočárek jsem prodala pár dní před objednávkou nového a potřebuji chodit se synem ven. Během dne jsem kontrolovala email a nic tak jsem ji napsala večer už jsem byla opravdu nasraná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zkušenost zatím žádná, ani po 10ti dnech nevím zda mi zboží bude doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    A stále nemám peníze zpět na účtu za své zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomala aktualizace e-shopu, pomala a nevhodna komunikace

    Zbozi, ktere bylo na strankach oznaceno, ze maji skladem, nakonec skladem nebylo, coz mi bohuzel oznamila neprijemna pani az po nekolika dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po víc jak týdnu jsme museli do obchodu volat, jak to vypadá s naši již uhrazenou objednávkou, kde nám sdělili, ze žádnou objednávku nemají, po dalších dvou dnech tedy zboží odeslali, zboží které bylo skladem nám doručují skoro dva týdny, za me první s zároveň poslední nákup!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • požadované zboží (mexciká bola) se nabízí pouze v několika málo obchodech v ČR
    • - na stránkách uvádí zboží skladem, které je ve skutečnosti nedostupné
    • - reakce obchodu (emailová korespondence)
    • - dodací lhůta byla delší než je standardní (a než jsem očekával) a doprace mě před doručením zboží nekontaktoval (jak bylo požadováno v poznámce nákupu)

    Pokud si ze skladových položek budete chtít něco objednat, tak raději nepočítejte, že Vám to bude následně i potvrzeno. Komunikace s obchodem je zdlouhavá (několik dní mezi odpověďmi), ale nabídli mi alternativu produktu (nedozvěděl jsem se jaká byla její cena a původní zboží bylo již předem zaplaceno, pravda však že na toto jsem se neptal). Ta se mi zprvu nelíbila a objednal jsem si jiný produkt "skladem", který byl však nakonec také nedostupný. Nakonec jsem tedy uvedenou jinou alternativu přijmul abych dostal alespoň něco.
    Zboží však nakonec dorazilo v pořádku, ale dodací lhůta byla cca 5 pracovních dnů, takže nepočítejte, že potřebujete honem něco na poslední chvíli. Zkrátka mezi mým objednáním původně zamýšleného zboží a dodáním alternativy uplynuli 3 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zatím žádné.
    • Uvádějí zboží skladem, ale skladem není.

    Nutno zavolat dopředu, zda je zboží opravdu skladem. Poté objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokus o hezkou stránku.
    • Mimořádně pomalá komunikace.
    • Objednávka nedorazila úspěšně.
    • Nepravdivé informace o dostupnosti zboží.

    Stránku jako takovou, designem bych mohl pochválit, ale to je asi vše pozitivní na tom všem.

    Objednal jsem si zboží 4. 1. 2017, od té doby jsem dostal pouze email o potvrzení objednávky a poté jsem jen čekal, kdy mi přijde email z pošty, že převzali balík. Podle mých předešlých zkušeností, balík byl převzat poštou do 3 dnů. Nyní jsem čekal do 16. 1. 2017, kdy mi přišel email, že zboží není na skladě, přitom dne objednávky bylo psáno na stránce, že na skladě je.

    Čekal jsem tedy 12 dní na email, abych se dozvěděl, že zboží na skladě není.

    Ještě dnes, 16. 1. 2017, na stránce vidím, že zboží na skladě je.

    Nepravdivé informace a mimořádně zpomalená komunikace.

    Bohužel, na této stránce už nehodlám nakupovat víckrát a ani ji doporučovat nebudu.
    Jsou zde lidé, kterým došla objednávka v pořádku, ale pokud ne, tak se to dozvěděli podobně, jako já o týden - dva týdny později, což v pořádku jistě není.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedodané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nekvalitní zboží
    • zboží určené pro děti není dostatečně bezpečné a pevné pro děti
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slabá komunikace, na webových stánkách tvrdili, že je produkt skladem, nebyl, po skoro 18ti denním čekání jsem objednávku zrušila.

    Nedoporučuji, ten samý produkt jsem si sehnala nakonec jinde, a to upozorňuji, že do druhého dne

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží, které nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vyhovuje klidný výběr zboží
    • Dlouhá doručovací doba. Jsem zvyklá z internetových obchodů např. Mall, Alza apod., že ám zboží do dvou dnů od zaplacení.

    Zatím neumím posoudit, zboží do dosud nemáme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na vrácené peníze jsem čekala 5 pracovních dní. Paní vedoucí uvedla nepravdivy údaj o datu, kdy peníze nechala připsat na můj účet.

    Reakce obchodu Letající Sen

    Vážená paní,
    údaj kdy jsme odeslaly Vaši platbu byl správný , musíte počítat jak jsem Vám sdělila telefonicky , že pokud zaplatíte platební kartou a platba se poté vrací prostřednictvím Vaší PK zpět trvá to 3-4 dny.
    s pozdravem Adámková