Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dĺžka dodania

    Reakce obchodu Leros

    Je nám líto, že jsme nenaplnili Vaše očekávání. Zkusím vysvětlit, proč se někdy stane, že nedodáme v době kratší než 1 týden. Objednávku jsme přijali v pátek večer. Bohužel externí dopravce již v pátek večer nejezdí a náš e-shop sklad je přes víkend zavřený. Hned v pondělí jsme Vaši objednávku připravili a dopravce si jí vyzvedl v úterý 27.2. ráno. Následná doprava je v rukou externího dopravce a neumíme jí bohužel ovlivnit.
    Omlouváme se, ale u objednávek přes víkend, to zatím lépe neumíme.
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Aniž by se mne zeptali, aniž bych s něčím souhlasil, vytvořili mi účet na eshopu, což jsem si tedy opravdu nepřál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo nekompletní, v adventním čajovém.kalendáři chyběly 2čaje a 2 kartičky, syn je zklamaný

    Reakce obchodu Leros

    To nás moc mrzí. Můžete nás prosím kontaktovat na [email protected] ? Rádi bychom vám nabídli nějaké odškodnění.
    děkuji
    Karel Hrbek

    • Nečekala jsem, že nedodáte do týdne, takže se mi dárek nepovedl.

    Reakce obchodu Leros

    moc nás to mrzí. Někdy se nám prostě něco nepovede. Můžete nám prosím napsat na [email protected] ? Rádi bychom vám nabídli nějaké odškodnění.
    děkuji
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Už po několikáté jsem zjistila, že Leros výrobky se dají koupit za nižší cenu v řetězcích. Cena je nižší o jednu třetinu. Momentálně adventní kalendář v Kauflandu za 99,- lékárna Pohoda 93,- , já ho mám za 139,- přímo od výrobce.

    Reakce obchodu Leros

    Ano, máte pravdu, bohužel stává se to. Některé obchodní řetězce prodávají naše produkty, speciálně adventní kalendáře pod cenou, aby nalákaly zákazníky do svého obchodu, i když je prodávají se ztrátou. My musíme z výrobků, které prodáme pokrýt náklady na vše co ve finále dává dohromady vysoce funkční čaj s vysokým obsahem účinných látek a garantovanou kvalitou. Možná jste si také všimla, že na rozdíl od většiny jsme od roku 2021 cenu čaje nezdražovali a přes nárůsty vstupů se ji snažíme držet. Je samozřejmě na vás, komu chcete své peníze věnovat, jestli obchodnímu řetězci, který nic nevyrábí a jen zboží přeprodává nebo výrobci, který Vaše peníze může použít na zlepšování kvality svých výrobků a podporu zaměstnanců.
    My Vám moc děkujeme za to že kupujete přímo od nás.
    Mějte se
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nešťastný vyber dorucovacich služeb GLS nebo Zásilkovna. Oboje byl vzdycky problém..:(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • k faktuře mi byla doúčtována další částka

    Reakce obchodu Leros

    je nám líto, že něco nedopadlo k Vaší spokojenosti. Kontaktovala jste s vaší záležitostí naši zákaznickou linku [email protected] nebo +420 770 161 549 ? Pokud ne, kontaktujte nás prosím, vždy se snažíme, abychom dosáhli spokojenosti obou stran.
    děkujeme
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatila jsem předem a už více než týden čekám na doručení

    Reakce obchodu Leros

    Moc se omlouváme ! Zavalilo nás neočekávaně velké množství objednávek spojené se startem vánočních prodejů, což bohužel znamená prodloužení doby jejich expedice. Intenzivně pracujeme na tom, aby všechny objednávky byly co nejdříve odbaveny.
    Prosíme o trpělivost a děkujeme za pochopení.
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, na uvedeném tel. čísle nikdo nereaguje

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že se někdo něco zadrhlo. Vánoční objednávky nás svým objemem trochu zaskočily.
    Zákaznická linka je v provozu pondělí–pátek 6:00–14:30 hod.
    Pokud nám napíšete detail Vaší objednávky a kontakt na Vás na [email protected], případně [email protected], zjistíme kde je problém a ozveme se
    Děkuji
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuju

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den, můžete nás prosím kontaktovat na [email protected] s tím, v čem vidíte problém ? Pokusíme se to vyřešit.
    Snažíme se komunikovat co nejlépe, jak je vidět na komentářích většiny zákazníků.
    děkuji
    Karel Hrbek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netransparentní komunikace

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená. Bohužel jste objednala zboží, které již nebylo skladem. Kolegyně se s Vámi spojila a domluvily jste se na částečném stornu, které proběhlo. Následně jste si přála zrušit celou objednávku. Tu jsme opět zrušili a peníze byly již převedeny na Váš účet.

    Snažíme se vždy komunikovat otevřeně a vše řešit ke spokojenosti zákazníků. Velmi nás mrzí, že Vámi vybrané zboží již nebylo na skladě. Pokud byste potřebovala cokoliv dořešit nebo nápad jak vylepšit naši komunikaci pro příště budeme rádi, když napíšete na [email protected]

    Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Čaje, které jsem objednala přímo u výrobce, jsou o 30% dražší, než v Kauflandu.

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý de,
    velmi nás mrzí, že jste nebyla s naším eshopem spokojená. Snažíme se vždy o perfektní servis, kompletní portfolio i konkurenceschopné ceny, ale bohužel nejsme schopni reagovat na časově omezené akční ceny prodejců.
    Děkuji za pochopení a přeji krásný den!
    Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pěkné a přehledné stránky. jsou to výborné čaje které mi chutnají a mají moc hezké balení, hlavné sady s výběrem různých čajů a super darek pro maminku s miminkem je sada dětsckých čajů s krásnýma milníkovýma kartičkama
    • zboží jsem vyzvedl v zásilkovně, ale v zásilce chyběla jedna sada čajů. nejdříve jsem napsal email paní, která byla zmíněna na faktuře, poté jsem email přeposlal na obě adresy které jsem našel na stránkách lerosu, ale dneska je to třetí den a nedostal jsem žádnou zprávu zpátky. Dávám nerad špatné hodnocení, chápu, že je před vánocema, snad se dozvím jak situaci řešit alespoň během příštího týdne.

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Rádi reklamaci vyřídíme, stačí napsat na [email protected]
    Anna, LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krabice byla zboku otevřená, kalendáře, které jsme objednali pro své blízké byly přehlé, nevzhledné

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    všechno zboží pečlivě balíme, ale zřejmě došlo k jeho poškození při dopravě, za což se velmi omlouváme. Samozřejmě ráda vyřešíme vaši reklamaci. Stačí poslat číslo zakázky a foto na [email protected] Děkujeme. Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nakupuji zde poprvé, dodávky jsou ale hrozně pomalé. Je to už více než týden od zaplacení mé objednávky a zboží stále nemám u sebe.

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená. Rádi reklamaci vyřídíme, stačí napsat na [email protected]
    Anna, LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    děkujem za Vás nákup i za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojená.

    Vaše zásilka byla odeslána 3. den od jejího přijetí, což je déle než tomu obvykle bývá a velmi se za to omlouváme. Na termíny dodání však upozorňujme na našich stránkách a můžete si je ověřit také telefonicky či emailem.

    Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitni produkty, moc dobre caje. Velmi se jim povedla nova baleni a darkova baleni pro ucitelky

    Tyden mi dorucuji objednavku, jsou pomalejsi nez Ceska posta, coz je neuveritelne :)

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    děkujeme za Vás nákup i za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojená.

    Vaše zásilka byla odeslána díky nedostupnému zboží později než tomu obvykle bývá a velmi se za to omlouváme.

    Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    malý sortiment

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen. Na eshopu najdete kompletní portfolio LEROS čajů, kosmetiky a sirupů.
    Anna, LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    20.10 zaplaceno a 29.10 zbozi stale nekde na ceste... Snad trefi..

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za Váš nákup i za Vaši zpětnou vazbu. V tuto chvíli expedujeme objednávky za 3-7 pracovních dní, jak je uvedeno na eshopu. Budeme věřit, že vás kvalita, vůně a chuť našich čajů přesvědčí a vrátíte se na náš eshop i mimo hektické předvánoční období, kdy expedujeme zboží následující pracovní den. Krásný den! Anna LEROS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem si šla do zásilkovny pro zboží,bylo mě řečeno,že ho tam nemají.Stále chtěli nějaký kód.Řekla jsem jenom č.objednávky.
    Stále nic.Čekám na kód a také NIC.
    TAK NEVÍM,ASI TO ZRUŠÍM.

    Nováková Libuše.

    Reakce obchodu Leros

    Dobrý den,
    velmi děkujeme za Váš nákup i za Vaši zpětnou vazbu. V tuto chvíli expedujeme objednávky za 3-7 pracovních dní, jak je uvedeno na eshopu. Budeme věřit, že vás kvalita, vůně a chuť našich čajů přesvědčí a vrátíte se na náš eshop i mimo hektické předvánoční období, kdy expedujeme zboží následující pracovní den. Kód pro vyzvednutí Vám dorazí až bude zboží doručeno na výdejní místo samotnou Zásilkovou a to do emailu a do SMS. Krásný den! Anna LEROS