Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Lucie Novotná: Dobrý den,

    nyní máte možnost využít službu "Zásilkovna" a zboží si vyzvednout na výdejním místě, které si sama určíte.
    Pobočky pro vyzvednutí naleznete na webu zasilkovna.cz.
    Pokud chcete zboží doručit na vaši adresu, můžete využít PPL kurýra.
    Jak Zásilkovna, tak PPL doručí zboží na druhý den od odeslání. Předpokládané datum odeslání zásilky je uvedeno u každého zboží během procesu objednávky.

    Děkujeme za dotaz a přejeme příjemný nákup, Vaše Leontyna.cz

  • Dobrý den,

    chci se zeptat, zda se dá zboží od vás někde vyzvednout, nebo musím využít jen Českou poštu?

    Děkuji

  • To Anonym: Vážený pane Jindřichu Zemane, peníze vrazíme vždy v zákonné lhůtě do 14 dnů od vrácení zboží a to i ve Vašem případě. Recenze na serveru Heureka.cz falšovat nejdou, neboť je to vždy odpověď skutečných lidí na skutečné realizované zakázky. Mrzí nás Vaše reakce, ale kontroloval jsem znovu celý proces Vaší zakázky od nákupu po vrácení a neshledal jsem na naší straně žádnou chybu. Přeji Vám pěkný den. S pozdravem Mgr. Michal Pátek - jednatel společnosti

  • vyhněte se tomuto obchodu. *** editováno ***.

  • : Naprosto souhlasím s tím, že se jedná o podvodný obchod

  • Tento obchod nikomu nedoporučuji a pokud v něm budete nakupovat počítejte s tím, že při reklamaci přijdete o peníze. Jedná se o podvodný obchod, kde kladné recenze píši zřejmě placení a najmutí lidé. Nevěřte tomuto e shopu ani slovo.

  • Ráda bych se vyjádřila ke komentáři paní Skopalové na mé hodnocení ze dne 16.05.2016 (Zuzana P.)

    "Bohužel, zboží se opravdu nachází na externím skladu a nemůžeme přesně dodat míry. Nicméně, Vám byla zaslána velikostní tabulka na tento sortiment."

    já: není pravda, žádnou velikostní tabulku jsem nedostala, čistá lež

    "Za špatně uvedené materiálové složení jsme se omluvili a bylo již opraveno."

    já: není pravda, prokazatelně se mi po celou dobu nikdo ani jediným slovem neomluvil

  • Dominika Molcorrison: Dobrý den,
    pleny a osušky byly opravdu nedostupné a ani náhradní alternativa nedorazila v předpokládaném termínu. Platba stornované objednávky byla na Váš účet vrácena dne 9.11.2015. Snažíme se informovanost o termínech doručení zlepšovat, ale někdy máme chybné informace o stavu skladu od našich dodavatelů. Omlouváme se za komplikace.

  • DOPORUČUJI SE VYHÝBAT OBLOUKEM TOMUTO E-SHOPU!!!

    Recenze většinou nepíši, ale z tohoto eshopu jsem tak znechucená, že jsem se rozhodla varovat ostatní potenciální klienty před koupí.

    Před 2 týdny jsem si objednala noční košile do porodnice, plenky, osušku a vše obratem uhradila. Po týdnu, kdy se měly pleny s osuškou naskladnit, mně e-shop informoval, že tyto dva artikly jsou nedostupné u dodavatele. Jako náhradu jsem si tedy vybrala podprsenku. Měla se naskladnit ve středu a i navzdory tomu, že na středu vycházel svátek, mi do mailu tvrdili, že by měl balík do pátku stihnout dorazit na poštu (jinak bych se tam dostala až za týden). Hned ve čtvrtek ráno jsem pro jistotu psala mail, jestli se podprsenka naskladnila a dnes zboží odešlou a odpověděli výmluvně - že není naskladněná kvůli svátku.

    Jelikož se mi celý obchod i se zbožím zhnusil a obávala jsem se dalších komplikací, celou objednávku jsem obratem zrušila a zažádala o vrácení zaplacené částky. Paní A. Skopalová se mi nedokázala vyjádřit, kdy mi peníze pošlou zpátky, prý dá zítra účetní podklady. Na otázku, jestli mi dá kontakt na někoho, kdo to bude vědět, reagovala, že tady nikdo takový není. Opravdu profesionalita a přehled o vlastních obchodních podmínkách...

    Komunikace extrémně chabá, v mailu jsem je upozornila na to, že se mi nikdo za nepříjemnosti ani neomluvil a nikdo na to ani nereagoval. Tento obchod považuji za neseriózní, v podstatě nemají nic skladem, do mailů nedávají většinou ani podpisy, takže netušíte, s kým komunikujete.

    Navíc jsou to pořád jenom samé výmluvy, proč na zboží čekáte tak dlouho. Takhle si skutečně obchod v dnešním konkurenčním prostředí nepředstavuji. Z jiných e-shopů bych mohla mít doma už 10 podprsenek, ušetřenou hromadu nervů a času, který jsem za ty dva týdny do komunikace a snahy dostat své zboží nebo alespoň pravdivé informace o stavu objednávky vložila.

    Teď už jsem jenom zvědavá, kdy mi pošlou zpátky peníze...

  • Také obchod nedoporučuji. Úroveň komunikace příšerná. Objednala jsem 2 ks podprsenek, které znám a používám, obě přišly vadné, zboží jsem vracela, protože bylo v rozporu s kupní smlouvou. Bohužel místo bezešvé podprsenky přišly podprsenky, kde švy byly šité mimo, trčela podšívka, kvalita absolutně neodpovídající standardu. Shop zaplatil pouze náklady za jedno poštovné, i když jsem dopředu uváděla, že budu požadovat také úhradu za náklady, které vynaložím na vracení. Bohužel toto nerozporoval od počátku komunikace, ale již také neuhradil. Navíc jsem se dozvěděla, že podprsenky jsou vlastně v pořádku. Jsem zklamaná přístupem a kvalitou, nákup zde již nikdy více.

  • Dobrý den,již jsem psala na informace,ale zatím bez odezvy.5.12 jsem si objednala 3ks dětského povlečení,po 10 dnech přišel email,že jedno povlečení je vyprodáno,že si mám vybrat jiné a že dojde ke sloučení do jednoho balíku.Jediné,co jste udělaly je,že jste sloučily ceny na 1378,- ale povlečení místo 3ks došly jen 2ks.Já teď nevím,kam se dovolat,kde hledat náhradu a jak mi vrátite navíc zaplacených 320,- za nedošlé povlečení.Balík nebyl poškozen.V balíku nebylo nic,jen 2 ks povlečení!!!Zatím budu věřit v solidnost vašeho obchodu,že brzy sjednáte nápravu!!!! Havránková Veronika Nový Bydžov

  • veveve: to se mi taky stalo

  • Zde je u VELIKOSTI zboží napsáno L44/46, dorazila mi pěkná sukně, precizně ušitá, označená L40, i to ovšem bylo NEODPOVÍDAJÍCÍ - sukně byla akorát na kamarádku 168 cm/52 kg, která běžně nosí 36 maximálně 38.

    PO MÉ ZKUŠENOSTI S KOMUNIKACÍ S TÍMTO ESHOPEM mohu jen doporučit následující - NEKUPUJTE přes eshop LEONTÝNA.CZ. Nevědí, jak mají zboží značeno, co kde inzerují v popisech velikosti. Já už si u nich nikdy nic nekoupím, protože tak NEKOREKTNÍ JEDNÁNÍ nemám chuť podporovat. JINÉ ESHOPY JEDNAJÍ SLUŠNĚJI a MAJÍ NIŽŠÍ CENY TÉHOŽ ZBOŽÍ.

    Sukni jako takovou (kvalitní materiál+provedení) mohu ale doporučit

  • Dobrý den.Rád bych se podělil o zkušenost s tímto obchodem. V září 2014 jsem na Leotyna.cz objednal a dobírkou zaplatil dárkovou sadu kosmetiky Matis za 2547,-Kč.Tato byla jako dárek předána a otevřena 2.11.2014.
    Přitom bylo zjištěno že v 50ml balení krému cca 2/3 chybí.
    Vše jsem nafotil a zaslal prodejci s dotazem, jak postupovat dále.Bylo mi sděleno, že "Jelikož se jedná o dárkovou sadu, je balení přizpůsobené spíše designovým požadavkům, než-li skutečnému množství.Pokud si přejete zboží reklamovat, instrukce včetně reklamačního protokolu naleznete na našich stránkách v levém rohu nahoře. Krém společně s Vašimi doklady předáme výrobci pro posouzení stížnosti."Vše jsem tedy vypsal, zabalil a odeslal.Obratem mi byla reklamovaná sada zaslána zpět s tím že reklamace byla zamítnuta - " Výrobcem deklarované množství bylo v době odesláni v balení obsaženo." Takže to asi vysublimovalo cestou. Jelikož se cítím být touto firmou podveden, budu se s ní asi muset soudit .Pokud si tedy chcete podobnou zkušenost odpustit, zvažte, zda raději nezakoupit zboží jinde. Každopádně já už si u Leontyna.cz
    rozhodně nic kupovat nebudu.

  • monika:
    Dobrý den, stalo se mi něco podobného. Objednávka začátkem června, kterou jsem neprozřetelně zaplatila předem a stále ještě není vyřízená. Došla jen část objednávky a peníze za zbytek nedodaného zboží, které prý už nebude, stále nemám. Peníze stále urguji a nic se neděje. Tento e-shop nedoporučuji!!

  • Zuzana Lípová: Dobrý den,
    výrobky můžete reklamovat.
    Na našich stránkách naleznete formulář reklamačního protokolu, který zašlete společně se zbožím, na němž jste shledala závady.
    V případě dalších dotazů ohledně postupu při reklamaci neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku.

  • Dobrý den,dnes jsem přišla na to,že po převzetí a zároveň 1 přeprání mají tyto kalhotky,které jsem koupila 2ks-Lovely girl 1994/dírky ve vzoru/ jedny 4 dírky a druhé 2 dírky-takže je můžu vyhodit.
    Plavky dvoudílné Marko Leah M-216 - výprodej, modrá-navy-špatná kvalita šití.Kalhotky pouští oka v pase z rubní strany.Nic nekupujte.

  • Verča: Dobrý den,
    děkujeme i za negativní reakci. Umožňuje nám to zpětnou vazbu. Na produkt Gestil Wonder byla dlouhodobá akce v roce 2013 (3+1 zdarma), která vycházela i matematicky. Ta však v lednu skončila a zůstalo jen cenové zvýhodnění. Fotografie produktu, uložená v prohlížeči, mohla zůstat po nějakou dobu uložená ve staré verzi, ještě s nálepkou "3+1". Pomáhá znovunačtení (refresh) stránky. Popis a cena byla u produktu uvedena správně, proto došlo k tomuto nedorozumění. Za komplikace se omlouváme.

  • Tady bych si neobjednala nic ani zdarma. Dnes jsme chtěly s kolegyněmi zakoupit masku na vlasy Gestil Wonder 500ml. Na stránkách měli cenu výrobků 3+1 zdarma za cenu 801 Kč, cena za 1 ks však byla 209 Kč, tedy jsem se na uvedeném tel. čísle ze stránek leontyna.cz chtěla zeptat, kde je akce 3+1 zdarma, že má matematika tomu tak neodpovídá, slečna na telefonu mi sdělila, že je vše ok, ale ještě to ověří a pošle vyjádření emailem. Když mi ani po 6 hodinách vyjádření nepřišlo, do e-shopu jsem volala znovu, znovu mě slečna zkoušela přesvědčit, že je vše na stránkách ok, zeptala jsem se tedy, jestli si za tím opravdu stojí, tak to nechám prověřit ČOI. Rázem se vše změnilo, k telefonu jsem ihned dostala velice neslušného a arogantního pána - jednatele společnosti Martina Slaninu, který do minuty hlášku 3+1 smazal. Tak takto funguje tento e-shop....A podobní podvodní vykukové.... ještě, že tu ČOI a toto zázračné sdružení písmenek v ČR máme :-D.

  • monika: Dobrý den, pokud dojde k výpadku v sortimentu, zasíláme informaci e-mailem, že se tak stalo a máte kdykoli možnost stornovat objednávku jako celek. Za komplikace se omlouváme.