Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoručenie tovaru
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • logo telefonu nesedí jako uvádíte na vašich fotkách
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Ochota, kvalita
    • Magsafe, nedrží na tom apple wallet. Slabé magnety. Kolegyně má průhledný kryt od Lemory a tam to drží bezvadně. Na koženém ne. Zvažuji vrácení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaní 10/5, informace o chybějícím skle 12/5, 24/5 ještě pořád nic nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořená v pátek minulého týdne. V neděli zaslán email od firmy Lemory, že zboží je předáno dopravci. V týdnu když jsem se informoval u údajné slečny Kateřiny z firmy Lemory tak mě informovala že zboží odejde až ve čtvrtek kvůli komplikacím. Dneska je pátek a do dnešního dne GLS nemá přijatý balíček i když mě slečna informovala že ho dopravní společnosti předali. Kdyby rovnou napsala že se objednávka zpozdí o týden o nic nejde, ale dělat ze zákazníků debily když já se můžu podívat na trakovací číslo objednávky U dopravní společnosti mi nepřijde moc OK. Nikdy více toto.
    První objednávka u vaší firmy proběhla naprosto v pořádku ale tady ta druhá situace mě úplně odradila. Chápu že slečna za to nemůže, ale ať nepodává nepravdivé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Sleva 10 % žádná po zadání mailu,na videu je Free doprava -také nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem vytvořil v době garance doručení do Vánoc, po nějaké chvíli co jsem si myslel že by produkt mohl už být na cestě, mi od obchodu přišel mail, že zboží vlastně nemají skladem a bude skladem až po Vánocích.

  • Kombinace dodání za 2 týdny a špatného provedení personalizace mi bohužel nedovolí obchod doporučit. Personalizace je za příplatek 200,- kdy jsem volil (bez uvozovek) ":wq" ale doručen byl obal pouze s nápisem "wq". Vím, že je to drobnost ale v myšlence zcela zásadní chyba. Nedalo se ani volit umístění popisku. Obal nicméně vypadá na kvalitně provedený, nicméně čas ukáže. Pro mne ale poprvé a zároveň naposledy. Mějte krásné svátky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kožený kryt, který jsem si objednal byl během par dni poškrábaný.
    • Kryt nepřesahuje přes displej, tudíž si myslím, že snáze může displej prasknout
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Proč to tak trvá to nechápu když je máte na skladě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7 dni a jeste jsem nic nedostal hruza a des uz nikdy vice objednavky z tohoto obchodu !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obal clear pro iPhone 13 PRO ani na druhý pokus nesedí na telefon.