Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nápis SAMSUNG, ale jinak dodaný neoriginální čínský šunt.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Mrzí nás to, že s výrobkem nejste spokojeni. V nádpisu, krátkém popisu a detailním popisu výrobku máme jasně psáno, že se nejedná o originální díl, ale o levnou TFT náhradu. Pokud nejste s výrobkem spokojeni, můžete jej vrátit v zákonné lhůtě 14 dní a platbu vám vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi špatná baterie, kterou jsem vrátila a peníze mi stále na účet zpět nepřišly.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Noobove

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Děkujeme i za negativní hodnocení. Kontorloval jsem vaši objednávku a zboží vám bylo doručeno do následujícího pracovního dne, tak nerozumím proč jste nás nazavli za "nooby" pokud máte jakýkoliv problém se zbožím, stačí nás kontaktovat emailem či telefonicky a problém vyřešíme co nejdříve. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velmi levný displej, ale myslím, že není originální... neseděl do těla telefonu a při manipulaci, byť si myslím, že jsme ho vyměňoval opatrně, tak prasknul... když jsem ho porovnával s originálem, je na první pohled vidět, že je užší = méně kvalitní / pevný...

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Jak píšete, nejedná se o originální díl. Objednali jste si nejlevnější variantu LCD, kterou máme v nabídce. Skutečnost, že se jedná o náhradu LCD displeje, je uvedena v názvu výrobku, ve zkráceném textu výrobku a také v podrobnostech o výrobku na našich webových stránkách. Výměnu má provádět kvalifikovaný servisní technik, který má potřebné nástroje a zejména zkušenosti s výměnou displejů, a na tuto informaci jste byli upozorněni také v podrobnostech o výrobku a v letáku dodaném s displejem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží bylo doručeno rychle
    • Zboží nesplnilo očekávání

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Mrzí nás že nejste spokojeni s produktem, který vám byl doručen. Pokud máte zájem a nejevý známky používání, můžete jej vrátit v zákonné lhůtě 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nic
    • Display inzerovaný obchodem jako originální je kvalitou aliexpress

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den.
    Pokud je psáno na stránce, že se jedná o originální díl, pak jde o originální díl. Nevyhovuje-li vám kvalita zboží, samozřejmě máte možnost zboží vrátit v zákonně lhůtě 14 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Chybí návod v češtině.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Manuál bývá automatický odesílán na emailovou adresu zákazníka hned po odolsání zboží. Prosím zkontrolujte si vaši emailovou adresu. Přeji hezký den

    • Špatný díl, ikdyz jsem se předem zeptala!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízké ceny, široký sortiment pro SA, XI
    • Obchod mi odmítl odeslat objednané zboží z důvodu, že jsem onemocněl koronavirem a z důvodu povinné karantény jsem nemohl zboží vyzvednout. Tuto skutečnost obchod neakceptoval a záda po mně nyní platit předem převodem na účet, což to já, jako důchodce bez kreditní karty a účtu v bance, nemohu.

    Arogantní chování obchodu přes e-mail. Neakceptovatelnost dalších okolností, které vám zabrání v dodržení své strany dohody. Naše země, potažmo celý svět, s koronavirem prochází těžkou zkouškou, ale obchod Lemes.cz razí pravidlo jednou a dost a pokud si zboží včas nevyzvednete, příště ho již nepošlou...

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den.
    Pár vět k naší obhajobě k vaší negativní recenzi. První objednávku jste nevyzvedli v odběrní lhůtě, navzdory několika emailům, které jsme vám psali ohledně vyzvednutí jste ani na jeden nereagovali s tím že jste nemocní a nebude se vám dát zboží vyzvednout. Jednoduše jste nás ignorovali. Poté, co se nám zboží vrátilo, jste objednávku vytvořili nově. Z důvodu toho že jste předchozí obejdnávku a dobírku nevyzvedli, jsme vás požádali o platbu předem na účet aby se nám nestalo že nám zboží opět nepřevezmete a v tom jste nám napsali docela nepříjemný mail. Slušně jsme vám na email odepsali a vysvětlili situaci, v emailu nebyl ani náznak arogance. Mrzí nás že máte s námi negativní zkušenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už nikdy u vás nic neobjednam přišlo mi úplně něco jiného než jsem si objednal a vaše výmluva byla taky dobrá : Měli jsme chybu na skladě jojo to vám každý uvěří no je mi z vás zle

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Zdravím, ano přiznáváme chyba byla na naší straně. Okamžitě vám byl přeposlán vratkový štítek k bezplatnému odeslání zásilky k nám a plná částka ihned po doručení zboží vrácena zpět na váš účet v plné částce. Určitě bychom zákazníkům schválně neodesílali nesprávné zboží, jelikož jsou to pro nás zbytečné náklady, což je logické. Bohužel chyba vznikla co nás opravdu velmi mrzí, ale reagovali jsme promptně na její vyřešení.

  • chybi ovladac

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Samotný obchod proběhl bez problémů. Zboží bylo doručeno do ČR cca za 6 dní.
    • U zboží "DISPLAY pro Samsung A310" jde o rozměrově jiný výrobek. Ten jsem si mohl zakoupit jinde za polovinu ceny. Tam ale upozornili na odlišnosti od originálu, tak jsem nakupoval zde, v domnění že jde o pořádný výrobek.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Mrzí nás že nejste s nákupem spokojeni na 100%. Co se týká vámi objednaného displeje na Samsung A310 v nádpisu a také popisu produktu je jasně napsáno že se jedná o LCD náhradu a že je tam rozdíl v tloušťce displeje 1mm. Pokud vám displej nevyhovuje a nenese známky používání, můžete jej vrátit do 14 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zakoupený displej pro samsung galaxy A3 byl tlustší než původní. V popisu zboží je o tom zmínka, nicméně lze to snadno přehlédnout (já si toho nevšiml). Mělo by to být zvýrazněné.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Zdravím. To nás mrzí, že jste si toho nešiml. Zákazník je na to upozorněn jak v názvu, tak v popisu produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá komunikace a přiznání chyby obchodu.
    • Na stránkách obchodu jsou zaměněny parametry přístrojů s jinými výrobky. Skutečné hodnoty odpovídají úplně jiným hodnotám, než jsou popisovány u nabízeného zboží.

    Při objednání nočního vidění, mi byl zaslán manuál k jinému výrobku, který odpovídal parametrům o dvě třídy nižší. Po telefonickém otazu, zda se jedná o chybu v zaslaném manuálu, nebo v odeslaném výrobku, mi bylo potvrzeno, že se jedná o jiný výrobek, než je uvadaný na stránkách obchodu. Ke cti obchodu ale je, že chybu uznal a objednávku bez problému zrušil.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Ano měli jsme chybu v popisu produktu, chyba již byla opravena.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obědnány 2 kusy poslán jen jeden

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den. Omlouváme se vám za vzniklé nepříjemnosti. Nastala chyba v naší expedici a byl vám hned po našem telefonátu doposlán chybějící kus zdarma, tak jak jste si přáli. Určitě bychom zákazníkům neodesílali schválně nekompletní objednávky.

  • Recenze byla smazána kvůli vulgárnímu obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Display byl moc a tlustý a nevlezl se do rámečku telefonu, tudíž k ničemu.

    Reakce obchodu www.lemes.cz

    Dobrý den.
    V popisu daného produktu je psáno že se jedná o LCD náhradu a daný displej je tlustší o cca. 1mm od originálu.
    LCD náhrada se využívá například k vytažení dat z telefonu, případně pro nenáročné uživatele.
    Máme na prodej různé kvality displejů pro dané typy telefonů, aby zákazník nemusel zbytečně platit za drahý originál displej několika násobně částky.

  • Zboží nemám nemohu hodnotit!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, co mělo být skladem, bylo expedováno za čtyři dny a dovezla ho Zásilkovna až za týden po objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to krám