Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží po více jak týdnu stále nedorazilo !!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedorazilo jedno poutko na hůlky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prý skladem a čekám na něj 5pracovních dnů a to nevím zda ten pátý den dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Před 7 dny jsem udelala objednávku a zaplatila. Od te doby žádná zpráva. Uváděli dodaci dobu od dodavalete 2-3 dny a následne, ze ten samý den posílají zákazníkovi. To očividně neplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala před 10 dny, dosud mi doručeno nebylo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od objednávky "ticho po pěšině". Na e-mailový dotaz, kdy bude zboží doručeno, nepřišla odpověď. Musel jsem až zavolat na info linku. Termín dodání možná za týden nebo i později - čeká se na zaskladnění od jiného dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevhodné umístění, není bezbarierový přístup
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zde vánoční dárek. Jelikož obchod sliboval, že zboží mimo sklad dodá na pobočku do dvou dnů, vše se dalo stihnout. Ovšem objednávku jsem měla stále ve stavu "příprava" tak jsem tedy sama kontaktovala infolinku, kde mi bylo sděleno, že dané zboží už nebude k dostání. Vše se může stát a měla bych pro to pochopení, ale nelíbí se mi, že mi obchod nic nesdělil a já sama musela pátrat. Ohledně vrácení peněz mě také stále nikdo nekontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal 10.11.2018, podle informací od prodejce mělo být dodáno do 2 pracovních dnů, když jsem se po týdnu dotazoval, s omluvou mně bylo přislíbeno, že zboží mohu vyzvednout v pondělí nebo úterý, dnes je středa 21.11.2018, zboží stále nemám, informaci také ne.