Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží, u kterého tvrdí, že má skladem, aby pak řekl, že ho skladem nemá a objednávku zrušil
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevyřídili moji objednávku. Stornovali bez náhrady ani bez možnosti doobjednání zboží. Přitom zboží měli na webu s informací že je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    objednávku stornovali emailem bez uvedení důvodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzení objednávky obchod dále nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko můžu něco hodnotit, když ještě po týdnu (co mělo být zboží v lékárně k dispozici) mi nepřišlo žádné upozornění, abych si to šla vyzvednout. Takže pokud se náhodou zmátoží, už pro to stejně nemám zájem přijít.

    Reakce obchodu Lékárna U Slunce

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme přijali 13. 10. v 8:40 a připravena byla ten stejný den v 17:40. Mělo Vám přijít několik emailů, možná spadly do složky spam, nebo z důvodu technické chyby nedorazily, to nedokážu odhadnout. Škoda že jste nezavolala a ohledně objednávky se neinformovala, mohla se věc vyřešit dříve. Vaše objednávka je u nás stále připravená, ale dle Vaší reakce mi nezbývá nic jiného, než objednávku stornovat. Omlouvám se za komplikace, mějte se hezky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze platit edened poukazkama i když Lekarna je přímá , nikde nemají napsane podmínky ze se to nevztahuje na eshop objednavky , naprosto podvod

    Nelze platit edened poukazkama i když Lekarna je přímá , nikde nemají napsane podmínky ze se to nevztahuje na eshop objednavky , naprosto podvod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla přijata, potvrzena a druhý den zrušena, protože zboží nebylo na skladě a přitom před objednávkou hlásal zboží skladem!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Při opakované návštěvě vnímám v jednání chlad a nezájem o zákazníka.
    Zvláště robusní, vysoká blond žena viniká chladem v jednání, postrádá lidský přístup a úsměv k zákazníkovi.
    I když se jakoby nic neděje, odchází se z prodejny s nepříliš dobr pocitem.
    Chybí lidskost, empatie, zájem o zákazníka i nehraný, neafektovaný úsměv, který by vše negativní, odosobnění v chování vyvážil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí co vůbec nemaji
    • Klamný

    Nabízekí zboží, které vůbec nemají .zbytečné zdržování děláním objednávky v tomto obchodě

  • Nedoporučuje obchod

    • Strašně dlouhá dodací doba
    • Po tom co se ozvete že jinde je to rychleji jste hned neslušní a nevychovaní
    • Zboží je psáno skladem ,ale není

    Nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo rychle připraveno k výdeji
    • Nepříjemná obsluha
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • kvalita místnosti i vybavení
    • To, že vy žádáte tento zpětný průzkum, jak se chová personál v této lékárně v Křižíkové ul. U SLUNCE
    • nepříjemný projev obsluhy, silnější a vyšší lékárnice, myslím byla blond
    • uspěchanost při vyřizování se mnou jako zákazníkem, zakázky v hodnotě 2808 Kč
    • V té době jsem z veřejnosti byl jediný, sám
    • Zbrklost při jednání onou lékárnicí
    • Afektovaný projev v jednání, maska, umělá strojenost !
    • Absence lidství, lidského projevu co nespěchá
    • Z celého jejího projevu vyzařoval dojem i když jsem byl slušný - Vypadněte
    • Důvod proč tak tlačila, aby zákazník s nákupem v hodnotě 2808 Kč co nejdříve odešel? Obešla pult a šla si ještě v mé přítomnosti povídat s kolegyní co něco čistila u vchodových dveří!
    • Možná z celého projevu obsluhy, který je hlavní pro spokojenost, tento je malý, ale překvapilo mě, že 4 pixly Geladrinku postavila přede mě na pult a "ber si". Musel jsem požádat zvlášť o igel.malou tašku, kterou nerada dala. Je to normální, že obsluha nevloží 4 pixly do igel.tašky sama bez nápovědy, když je pod pultem má a jde o takto drahou zakázku za 2808 Kč?

    Zákazník vnímá spíše víc kvalitu obsluhy, neuspěchanost, přirozenou lidskost, podržení své tašky, vložení zakupovaného zboží do lékárenské igelitky - než barvu stěn a vybavení. Mnohem víc projev personálu.
    Ten zůstává v mysli a v budoucnu rozhoduje o případné další zakázce!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží uvedené na stránkách nebylo skladem, ačkoliv bylo uvedeno, že je k prodeji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lékárna stornovala objednávku z vlastní iniciativy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neměl jednu položku skladem, tak mi pro jistotu zrušil objednávku s dalšími šesti produkty. No opravdu nechápu. Příště jinou lékárnu!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pokud bude pouze jedna obsluhujici magistra, muzete si vzit s sebou knihu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi neochotny personal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už to bude 2 týdny a zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Lékárna U Slunce

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zásilka byla připravena již den po Vaší objednávce. Pravděpodobně Vám náš email spadl do spamu, i to se někdy stává. Situace nás mrzí, ale stačilo se ozvat telefonicky či emailem a věc mohla být dávno vyřešena. S uctivým pozdravem kolektiv Lékárny U slunce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Můj první nákup a taky poslední. Víc k tomu není co dodat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustálé otravování s požadavkem na hodnocení. Nepříjemné je, že to dělá kde kdo. Dejte s tím už laskavě pokoj.