Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednávku jsem stornovala dne 19.3.2020. U zboží bylo uvedeno, že je skladem, ale objednávka nebyla vyřízena. Obchod opakovaně nereagoval na moje dotazy ohledně odeslání, ale potvrzení o stornu mi přišlo okamžitě. Do dnešního dne jsem nedostala zpět peníze za stornovanou objednávku a obchod na mé urgence samozřejmě nereaguje. U své banky jsem podala reklamaci platby platební kartou. Pokud peníze nedostanu zpět tímto způsobem, bude je vymáhat přes právníka. Takovéto chování je pro mě naprosto nepochopitelné a obchod rozhodně nedoporučuji.

  • Také bych ráda reagovala touto cestou neb jsem neprovedla objednávku a tudíž mi nepřišel dotazník spokojenosti zákazníka.
    Nabízejí produkty, které nemají skladem a pokud se na ně předem dotážete emailem nebo telefonicky (přičemž telefon Vám nezvednou, s tím ani nepočítejte), tak dojde pouze k jejich rychlému odebrání z eshopu, avšak reakce nebo dokonce omluvy se v žádném případě nedočkáte. Páni, tak tomuhle říkám přístup k zákazníkovi! Jen tak dál vážení! Ještě, že jsem neobjednala s platbou předem, jak to mám ve zvyku...

  • poškozený zákazník: Vážená paní, pokud si někdo objedná obuv za 200,- Kč, poté reklamuje smyšlenou vadu a následně se domnívá, že vymůže smyšlené cestovní náklady ve výši 1700,- Kč, není se s ním moc o čem bavit. Obuv jsme i přesto, že byla v pořádku vzali zpět, proplatili vám náklady na poštovné a už 14 dnů řešíme vaše stížnosti rozeslané na ČTÚ, ÚOOÚ a kdoví kam ještě. Perličkou pak je, že stejný postup aplikujete dle internetových diskuzí u řady jiných e-shopů vždy za účelem proplacení cestovních nákladů spojených s reklamací. Závěrem bych jen rád podotkl, že se jmenuji Drdla.

  • Lékárna Typos mne velmi nemile překvapila jednáním nějakého pana Drly, který neumí jednat bez emocí a používá v komunikaci spoustu divných obratů.

  • CZKarel: Vážený pane Sladký,
    Vaše platba byla připsána na náš účet v pátek 20.11. Po kontrole přijetí Vaší platby jsme ještě v pátek přichystali zásilku. Bohužel přepravce z technických důvodů na jeho straně v pátek připravené zásilky nevyzvedl. Balík Vám tak byl odeslán 23.11. o čemž jste byl informován jak SMS, tak e-mailem. Vaše zmiňované e-maily jsme sice obdrželi, bohužel prvním jste nám pouze sděloval, že jste provedl platbu a nežádal jste žádnou odpověd a naše odpověď na druhý e-mail Vám pravděpodobně nedošla. 24.11. jsme Vás kontaktovali opětovně a omluvili se za zpoždění odeslání o jeden den.
    To že přepravce nevyzvedl zboží se nám stalo poprvé. Na základě toho jsme upravili proces informování a pevně věříme, že se podobná situace nebude opakovat.
    Děkujeme za Vaši připomínku a pochopení
    Lékárna Typos
    PS: Na webových stránkách máme uvedeno telefonní číslo, tak nás příště neváhejte zkusit zkontaktovat telefonicky. Rádi Vás budeme o přijetí Vaší platby nebo stavu objednávky informovat osobně.

  • Lékárna vůbec nekomunikuje, nechá si připsat peníze na účet a dělá mrtvého brouka. 20.11 ráno email, dnes ráno znova..... a žádná odpověď.