Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    strašně drahé, mají mneskutečné marže. něco podobného jako nekteré obchody - marže 100 až 300%.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bez důvodu zrušená objednávka po zaplacení, peníze zatím nevráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží u vaší firmy mi bylo objednáno před 8 dny, tak abych jej obdržel na můj svátek Vladimíra. Od té doby do současnodti jsem neobdržel ani zboží, ani žádnou zprávu. Proto budu všude říkat, že objednat si u vaší firmy Agel je jako si poslat někoho pro smrt, jak je nespolehlivá. Ing. Vladimír Trávník

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobre ceny, rychle doruceni
    • Upozornila jsem v objednavce, ze pozaduji delsi dobu trvanlivosti leku. Poslali mi ho se 4mesicni dobou pouzitelnosti, coz jsou pro mne zbytecnebvysoke naklady. Pokud se totom stalo v jinem eshopu, tak mi zavolali nebo napsali, zda produkt chci

    Jsem zklamana.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skandální, lék je zaplacený a nedodaný. Po objednávce byla reakce, že se objednávka zpracovává, jakmile bude zboží na skladě, hned budou informovat. Doposud nic.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    Vaše objednávka nebyla úspěšně zaplacena online platební kartou. Stav platby je Nezaplaceno. Proto Vaše objednávka nebyla odeslána.

    S pozdravem

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo údajně dodáno do zásilkovny, která neexistuje a tudíž ho nebylo možné vyzvenout!!

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,
    pobočku pro dodání zboží si vybírá zákazník z dat poskytovaných společnosti Zásilkovna.
    Mrzí nás, že došlo k této chybě, avšak databázi výdejen Zásilkovny nespravujeme.

    S pozdravem

    lekarnaagel.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hello,

    I ordered product for newborn, syrup on Friday. Already on Monday they cancel my order without reason and now (Friday, 3/12/21), they still have not returned money.

    Regards.
    Maja

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně žádná komunikace, zrušení objednávky bez udání důvodu. Předpokládám, že důvodem zrušení objednávky byla nízká cena zboží, která byla uvedena v nabídce. Nyní v nabídce stejný výrobek za úplně jinou cenu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Balíček jsem vyzvedla, a zjistila jsem, že jsem omylem objednala místo desinfekčního gelu desinfekční alkoholový přípravek.
    Vzniklo to přesměrováním z portálu Heureka.cz, kde jsem zadala Septoderm Gel 500ml, ale po přesměrování na stránky mne nenapadlo, že mě to přehodí na jiný výrobek než jsem zadala (který je mimochodem za jinou cenu, takže to na heureka.cz mate...)
    Lékárna svou chybu neuznala, a k problému se nijak nepostavila, doslova "když to není úplně tak naše chyba...". Od smlouvy jsem samozřejmě odstoupit mohla, ale za cenu dalšího poštovného.
    Jde o princip... :-(

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    vyzkoušeli jsme prokliky z Heuréky a vše se jeví v pořádku.
    Septoderm gel s dávkovačem 500ml vede na stejný produkt v e-shopu a Septoderm 500ml taktéž.

    Postup personálu prověříme. Pokud jde o právo odstoupit od smlouvy - tak zde samozřejmě toto právo není nijak dotčeno v zákonné lhůtě 14-ti dnů včetně náhrady nákladů na vrácení zboží dle obchodních podmínek.
    Současně je však v zájmu každého zákazníka zkontrolovat si, jaké zboží objednává a zavazuje se zaplatit a odebrat.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefungovala platební brána....

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám platební brána nefungovala, nezaznamenali jsem výpadek na platební bráně ani poskytovatel nehlásil výpadek.
    Zřejmě došlo k problémům, které nikdo z nás nedokázal předvídat např. na straně internetového připojení.

    Přejme pěkný den,

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodaji zbozi
    • Nedaji ani info,zda bude ci nebude

    Objednano 18.4.2021 a do dnesniho dne (13.5.2021) nedodano a zadna zprava o tom,co bude,zda dodaji a nic...Nebudu cekat mesic na čajík pro dite.Priste vim,kde NEBUDU objednavat...

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí špatná zkušenost s našim e-shopem.
    Pracovníci e-shopu se vždy snaží zákazníky obvolávat, pokud se vyskytne problém s objednávkou. Pokud se nedovolají, posílají po několika pokusech o telefonické spojení, storno objednávky e-mailem.

    Omlouváme se Vám.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Informace o zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboži se po cstě ztratila.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    objednávka byla stornována.

    S pozdravem

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno před 9 dny...Obchod nereaguje-ať se jdou vypcat,objednávku nestornuju ale zboží si nepřevezmu a objednám jidne.....Prý lékarna,ať jdou někde...

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí špatná zkušenost, kterou máte s našim e-shopem.
    Ano, měli jsme problém s dodáním zboží. Z toho důvodu jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit.

    Omlouváme se Vám.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi slabá komunikace, nejsou poskytovány zprávy o stavu objednávky, přestože jsou avizovány např do dvou dnů. Na vše se musí zákazník ptát :-(

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se Vám za zpoždění s vyřízením objednávky.
    Ano, měli jsme problém s dodáním zboží - poptávka překonala nejen naše skladové zásoby ale i dodavatele.
    V systému vidím, že objednávka byla odeslána 16. 4. 2021.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neměli skladem a přitom věděli, že ho neobdrží v dostatečném množství, aby mohli moji objednávku pokrýt a nedali mi vědět. Kdybych si nezavolala sama, jak to s objednávkou vypadá, tak doteď čekám a náš pes je stále plný klíšťat bez antiparazitní ochrany proti nim.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí špatná zkušenost, kterou máte s našim e-shopem.
    Ano, měli jsme problém s dodáním zboží od výrobce. Z toho důvodu jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit.
    Pracovníci e-shopu se vždy snaží zákazníky obvolávat, pokud se vyskytne problém s objednávkou. Pokud se nedovolají, posílají po několika pokusech o telefonické spojení, storno objednávky e-mailem.

    Omlouváme se Vám.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před týdnem, kdy mi potvrdili objednávku (platba proběhla předem) a dosud jsem neobdržela ani zboží, ani žádnou další informaci k termínu dodání.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevyřízení Vaší objednávky.
    Snažíme se vždy se zákazníkem spojit telefonicky, pokud se vyskytne problém s objednávkou. Jestliže se nedovoláme, posíláme mail se stornem objednávky a procesujeme vrácení platby stejným způsobem, jakým byla kupní cena zaplacena.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka doručena nebyla, nepřišlo ani žádné oznámení a po 14ti dnech na tel. dotaz mi bylo sděleno, že moje objednávka byla stornována

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevyřízení Vaší objednávky.
    Pracovníci e-shopu se vždy snaží zákazníky obvolávat, pokud se vyskytne problém s objednávkou. Pokud se nedovolají, posílají po několika pokusech o telefonické spojení, storno objednávky e-mailem.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Další z "lékáren", která mne zklamala. 25. 2. t.r. jsem objednala výše uvedené léčivo a do dnešního dne se nic nestalo. Objednávám-li lék, tak ho potřebuji a zdravotní potíže nepočkají, až si dodavatel vzpomene, že by měl splnit, co potvrdil.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevyřízení Vaší objednávky. Vámi objednané zboží bylo skladem u dodavatele, bohužel došlo k výpadku výroby tohoto produktu.

    Omlouváme se Vám.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu bez reakce obchodu jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevyřízení Vaší objednávky. Vámi objednané zboží bylo skladem u dodavatele, avšak v době nesmírné poptávky po antigenních testech se nám již nepodařilo, zboží od dodavatele zajistit.

    Omlouváme se Vám.

    Lékárna AGEL e-shop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání (7 dnů) i přes to, že bylo zboží avizováno skladem. Stejná objednávka u jiné lékárny dodána do dvou dnů.

    Reakce obchodu Lékárna AGEL

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost a omlouváme se Vám za zpoždění s vyřízením objednávky.
    Ano, měli jsme problém s dodáním zboží-respirátorů od výrobce. Z tohoto důvodu jsme Vaši objednávku nemohli dříve vyřídit.
    V systému vidím, že objednávka byla odeslána 1. 3. 2021.

    Lékárna AGEL e-shop