Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nabízí zboží, které nemá.

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Dobrý den,
    je nám líto, že jsme objednávku museli zrušit. Bohužel platforma Heureka nabízí zboží s jistým zpožděním, což může být v řádu několika jednotek až desítek hodin. Proto se může stát, že zboží kvůli pozdní aktualizaci již není k dispozici.

    Rozhodně nesouhlasíme s hodnocením, že nabízíme zboží, které nemáme.

    Lékárna Oáza

  • Nedoporučuje obchod

    • Konverzace s personalem at uz vedoucim byla chladna, z jeho strany absolutni nezajem a jednani s klientem jako s blbcem
    • Jednani chladne, ze strany lekarny nezajem

    Uz tam neobjednam , jednani na bode mrazu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • Špatně označeno výdejní místo. Zboží nebylo diskrétně zabaleno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    mluvím o internetovém obchodě. po týdnu a zboží nedošlo. Jíchová

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Reakci zákazníka nerozumíme. V objednávce si zvolil osobní odběr v naší lékárně, nikoliv doručení na adresu. PROTO ZBOŽÍ NEMOHLO BÝT DORUČENO, neboť zákazník si doručení neobjednal.
    Zboží bylo připraveno následující pracovní den, zákazník byl informován. Doposud si zboží nepřevzal. Mobilní telefon uvedený v objednávce je pro volání nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod zrušil objednávku, na tuto skutečnost mi nedošlo žádné upozornění. Až jsem si kontrolovala stav objednávky, tak jsem zjistila, že objednávka byla stornována obchodem. Mohlo dojít upozornění.

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Objednávka k nám dorazila přes systém Heureka košík. Objednávku jsme stornovali a do systému jsme vložili zprávu, že "zboží není dostupné". Předpokládali jsme, že systém Heureka košík funguje tak, že tato informace se dostane až k zákazníkovi. Je mi líto, že jsme zboží nemohli dodat a ještě více je mi líto, že Heureka neinformuje zákazníky, ačkoliv si účtuje provize za každý nákup. Doufám, že se provozovatel systému Heureka košík k tomu postaví čelem a přizná, že systém není pro zákazníka příliš komfortní. Při nákupu přímo přes náš e-shop www.lekarna-oaza.cz funguje celý proces jinak, lépe.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedeno skladem, zaplaceno kartou, po několika dnech zpráva, že vrací peníze, zboží nedodáno.

    Velmi špatná zkušenost, zrušení objednávky bez slova omluvy, nebo vysvětlení.

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Předmětem objednávky byl produkt Koloidní jod 300 ml. Vzhledem k tomu, že aktualizace nabídky na Heureka košík probíhá méně často než na vlastním e-shopu, došlo k vyčerpání zásob, ale neprojevilo se to v nabídce na Heurece. Je to dáno intervalem, v kterých si Heureka stahuje data z e-shopu. Navíc během víkendu došlo ke zvýšení počtu objednávek na tento produkt asi na dvacetinásobek. Do systému Heureka jsme tuto informaci uvedli. Bohužel není v našich možnostech dohlédnout na to, v jaké podobě se informace dostane k zákazníkovi. Při nákupu přes náš e-shop www.lekarna-oaza.cz funguje celý proces jinak, lépe.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále mi nepřišlo, že si mám zboží vyzvednout.

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Dobrý den, zákazník byl informován přes systém Heureka košík, že má zboží připravené k odběru. Tak tomu je do tohoto okamžiku. Pokud něco nespolehlivě funguje, pak to bude e-mail zákazníka, nebo systém Heureka košík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesdoručí

    Reakce obchodu Lékárna Oáza

    Zásilka byla odeslána 18. listopadu 2020 prostřednictvím České pošty. O problémech s doručením jsme se dozvěděli až z této recenze. Zákazník si zvolil doručení přes Balíkovnu a podle informačního systému je zásilka v jednom z dep České pošty v Brně. U České pošty zjišťujeme, co se stalo se zásilkou a proč do dnešního dne (8. prosince 2020) nebyla doručena. Je nám líto, že nás zákazník nekontaktoval dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zakázali jste mi z nepochopitelných důvodů platbu kartou!!!

    Zakázali jste mi provést platbu kartou - Proč ???

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • bleskové dodání
    • nechápu, poslali mi makeup, který byl prošlý již 3 měsíce
    • jak si to lékárna může dovolit
    • jsem velmi zklamaná
    • z tohoto eshopu nikdy více
    • je mi líto, že jsem se nechala zlákat nízkou cenou
    • nízká cena - proč asi - viz. výše
    • ani nevím, zda poslat zpět, 2x vyhozené peníze za poštovné
    • nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nakup z domova
    • Laka lidi na nakup a darek zdarma a potom darek neposle

    Radej nakupujte v kamene lekarne

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    pošta za 5dní nedodala 18.12 objednáno dnes 28.12.nic zlátá pošta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • pohodlnost
    • cena některých vybraných produktů
    • nepřehledné stránky
    • zaslání neobjednaného produktu, chyba lékárny

    příště si vyberu jinou lékárnu
    nedoporučuji
    pokud se podepíše někdo další pod to, že zkontroloval zásilku a zásilka není správně vyřízená je to neomluvitelné - pro příjemce další starost- zabalit, poslat zpět, zaplatit poštovné, přes internet objednávám proto, že to pro mne musí být rychlé a bezproblémové

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zbozi dorazilo neskutocne rychle! Takisto nizke ceny...doporucuji