• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka nedorazila, telefon nikdo nezveda a na email neodpovidaji. Vyber se zdal slibny, ale komunikace totalni nula.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V balíčku chyběla jedna položka, ačkoli bylo zboží zaplaceno předem.
    • Mailem jsem poprosil o nápravu, ale nikdo nereagoval.

    Přišel jsem jen o 48 Kč a kvůli tomu se nebudu s nikým handrkovat. Ale když už se mě někdo ptá na můj názor, tak tedy NEDOPORUČUJI v žádném případě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání v krátkém čase
    • Zboží dorazilo poškozené, bylo zabalené v moc velké krabici- moc prázdného prostoru .
    • Chybí objednané a zaplacené zboží. Na reklamaci žádná odpověď a uvedeném tel.cisle nikdo není. Zkoušela se dovolat několik dní a nic.

    Pokud nechcete přijít o peníze, nekupujte na Lavado.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem učinila cca před 12 dny, zboží mi dosud nedorazilo, ani žádná zpráva z Vašeho obchodu o stavu objednávky, a to i přesto, že jsem se na ni ptala e-mailem.

  • absolútne neodpovedajú na e-mail, tak som objednávku zrušila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 19.4. jsem objednala, dnes je 1.5. a nic nepřišlo, ani žádná reakce obchodu

    nejspíš obchod není aktivní, nevím, proč se dá najít na internetu a dá se v něm objednat zboží, ještě že jsem neplatila převodem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Zboží sice dorazilo v pořádku, ale až po pomalu 14 dnech od objednání, kde 2x došlo ke špatné expedici. Nejprve bylo zboží posláno úplně někomu jinému, poté když již bylo odesláno správně se opět expedice nepovedla a opět jsem musela kontaktovat e-shop pro odůvodnění.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlá reakce e-mailové podpory obchodu, řešící moji reklamaci viz. Nevýhoda obchodu.
    • Zboží jsem si naštěstí objednávala k osobnímu vyzvednutí s platbou až na místě. Obchod mi vůbec nedal vědět, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Kdybych se sama neozvala po více jak týdnu od data objednávky, ani bych se nedověděla, že moje zboží je připraveno.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel jsem čekala 10 dní až jsem sama obchod kontaktovala jsem je s tím že jedna věc z mé objednávky nebyla na skladě . Mám za to že bylo Vaší povinnosti aby jste to něčím nahradili automaticky a nebo mne kontaktovali sami

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatila, nedorazilo, když jsem se doptávala kdy mi ho pošlou, tak odezva žádná, až jsem požadovala vrácení peněz, tak mi bylo sděleno, že zboží není na skladě a nebude a omluvili se, že mi to měl někdo sdělit. Negativní zkušenost, se kterou jsem se ještě nesetkala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka z 19.12.stale nedorazila. Link na sledovani zasilky je nefunkcni a mobil uvedeny na webu nikdo nezveda.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doručili mi jine zboží než jsem si objednala, nereagovali na email ani telefon. :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce mi po několika hodinách přišlo potvrzení objednávky s odkazem na sledování stavu objednávky, který byl ovšem nefunkční.
    • Asi po 5 dnech mi obchod napsal, že požadované zboží již není skladem (při nákupu bylo) a nabídnuta alternativa, kterou jsem sle nechtěl.

    Dnes je plný internet mnohem pružnějších obchodů, které mají zboží opravdu skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I po několika dnech zrušení objednávky z důvodu nedostatku zboží,ho stále uvádějí jako na skladě

    Reakce obchodu Lavado

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za chybu, kvůli které jsme Vám nemohli produkt dodat. Některé produkty máme na skladě, odkud jej nebereme jen my a jeho stav se nám aktualizuje jednou denně v noci. Ještě v pátek 20.10. jsme expedovali tento produkt (někdo si objednal 3 kusy, viz screen), bohužel v pondělí už nebyl a k aktualizaci došlo až v noci z pondělí na úterý.

    Není tak tedy pravda, že bychom jej uváděli jako skladem ještě několik dní po objednávce - objednávala jste si v neděli, v pondělí jsme Vám poslali informaci i s omluvou a slevovým kuponem na případný další nákup a v pondělí v noci se produkt deaktivoval.

    Skladový pohyb tohoto produktu včetně deaktivace z 24.10. z 1:41 v noci přikládám na screenu: https://ibb.co/e1wixb
    Za tým Lavado.cz,

    David Hořava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebylo dodáno vše objednané. Platila jsem předem a ještě nemám zpět částku, kterou mi mají vrátit, přesto, že prohlašují, že ji posílali 10.10.2017

    Reakce obchodu Lavado

    Dobrý den,

    za nedodání některého zboží, které jsme neměli skladem, se Vám ještě jednou omlouvám. Nicméně Vaše tvrzení není pravdivé - v komunikaci z pátku 13.10. jsem Vám psal, že peníze jsme vraceli včera, to znamená ve čtvrtek 12.10., kdy jsme spolu hovořili i telefonicky. Za to, že se převod neprovedl za jeden pracovní den, bohužel nemůžeme.
    Za tým Lavado.cz,

    David Hořava

  • Vaše zboží jsem objednala,objednávka byla potvrzena a zboží k dnešnímu dni nedorazilo.Nikdo se mnou nekomunikoval a proto tento obchod nikomu nedoporučuji.