Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Paní komunikuje,
Ale je to už 14dni a zboží pořad nikde-abych nekrivdila,možná to vážně na poštěReakce obchodu Látka - metráž
Zákaznice zboží objednala 20.1.2018 (v sobotu), odesláno bylo v pondělí a zdárně doručeno v úterý 23.1.2018. Jedná se pravděpodobně o omyl, či reakci zákazníka na nákup v jiném obchodě.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zbytky froté jsou opravdu tak malé ,že se dají použít maximálně na ušití žíněk na mytí. Jsem zklamaná myslela jsem ,že budu moci šít na miminko,které čeká moje dcera.
Reakce obchodu Látka - metráž
Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojena. Pokud jste potřebovala větší rozměr "froté zbytků" mohla jste toto do poznámky v objednávce vyznačit a pakliže by to šlo, samozřejmě bychom se Vám snažili vyhovět. Pokud máte zájem dodatečně situaci ještě vyřešit, neváhejte nás kontaktovat (mailem).
Doplnění k 19.5.2016: Po komunikaci se zákaznicí vše napraveno a vyřešeno ke spokojenosti nakupující. -
Nedoporučuje obchod
- přehledný web, velký výběr
- dlouhý dodací termín, 10 dnů a látku stále nemám :-(
Reakce obchodu Látka - metráž
Zde došlo pravděpodobně k nedorozumění, či reakci zákaznice na nákup v jiném eshopu. Zákaznice zvolila platbu převodem a ihned v den připsání platby na účet bylo zboží odesláno - zásilku obdržela den následující. Zákaznici jsme po zveřejnění recenze kontaktovali a ta potvrdila, že je vše v pořádku (viz. diskuse zde).
Kachel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nabízí látku kterou jiný obchod ne.
Bohužel foto látky je úplně jiné než látka dorazila. Doporučuji obchodu změnit si foto nebo alespoň napsat do popisu že se nejedná o foto té látky kterou posílají. Nebavím se o nepatrném rozdílu to chápu. Ale přišel úplně jiný odstín. Látku jsem objednal jen jako vzorek vracet jí nebudu. Škoda protože jsem potřeboval 1000 bm