Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Paní komunikuje,
    Ale je to už 14dni a zboží pořad nikde-abych nekrivdila,možná to vážně na poště

    Reakce obchodu Látka - metráž

    Zákaznice zboží objednala 20.1.2018 (v sobotu), odesláno bylo v pondělí a zdárně doručeno v úterý 23.1.2018. Jedná se pravděpodobně o omyl, či reakci zákazníka na nákup v jiném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zbytky froté jsou opravdu tak malé ,že se dají použít maximálně na ušití žíněk na mytí. Jsem zklamaná myslela jsem ,že budu moci šít na miminko,které čeká moje dcera.

    Reakce obchodu Látka - metráž

    Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojena. Pokud jste potřebovala větší rozměr "froté zbytků" mohla jste toto do poznámky v objednávce vyznačit a pakliže by to šlo, samozřejmě bychom se Vám snažili vyhovět. Pokud máte zájem dodatečně situaci ještě vyřešit, neváhejte nás kontaktovat (mailem).

    Doplnění k 19.5.2016: Po komunikaci se zákaznicí vše napraveno a vyřešeno ke spokojenosti nakupující.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledný web, velký výběr
    • dlouhý dodací termín, 10 dnů a látku stále nemám :-(

    Reakce obchodu Látka - metráž

    Zde došlo pravděpodobně k nedorozumění, či reakci zákaznice na nákup v jiném eshopu. Zákaznice zvolila platbu převodem a ihned v den připsání platby na účet bylo zboží odesláno - zásilku obdržela den následující. Zákaznici jsme po zveřejnění recenze kontaktovali a ta potvrdila, že je vše v pořádku (viz. diskuse zde).

    Kachel

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nabízí látku kterou jiný obchod ne.

    Bohužel foto látky je úplně jiné než látka dorazila. Doporučuji obchodu změnit si foto nebo alespoň napsat do popisu že se nejedná o foto té látky kterou posílají. Nebavím se o nepatrném rozdílu to chápu. Ale přišel úplně jiný odstín. Látku jsem objednal jen jako vzorek vracet jí nebudu. Škoda protože jsem potřeboval 1000 bm