Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Výběr
    • Zaplaceno a nedodáno
    • Žádné info, kdy bude dodáno, placeno před 8 dny

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    za vzniklou situaci se velmi omlouvám, ale objednal jste si kromě skleníku i automatický otvírač Vitavia, kde je uvedená dostupnost 2-3 týdny, zboží tedy bude dodáno za 2-3 týdny od uhrazení zálohy. Tato informaci máte i uvedenou v potvrzovacím emailu objednávky ze dne 13.11.2020 v 22:13. Další notifikační emaily Vám byly odeslány 16.11. v 8:35, 16:11 v 8:36, 16.11. v 9:20. Nyní se čeká na příjezd zboží od zahraničního výrobce a vaše objednávka je ve stavu přípravy. Omlouváme se, ale není možné individuálně obtelefonovávat každého zákazníka, když veškeré informace jsou zcela jasně uvedeny v emailové komunikaci.

    Děkuji za pochopení
    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na skleník s příslušenstvím jsme čekali z důvodu koronaviru asi půl roku. Stav objednávky a doručení jsem z nich musela neustále "tahat". Chvílemi mě i napadalo, že už nikdy neuvidím ani skleník, ani peníze.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    skleník VENUS 5000 se sklem byl objednán 7.4. a v tu chvíli již nebyl skladem (jarní sezona pomalu končila a vše bylo vyprodané). Takže jsme čekali na nové zboží od výrobce. Dodání skleníku od jeho objednání k dodání skutečně trvalo 4 měsíce (dopravě jsme předávali 6.8.), za což se omlouvám, ale víc jsme udělat nemohli. Bohužel ani hliníková konstrukce skleníku ani sklo na stěny nepochází z ČR a tehdy bohužel vrcholila jarní covid krize a většina dodavatelů tehdy vůbec nefungovala (a mnozí nefungují standardně dosud). Je těžké potom zákazníkovi sdělovat jakékoliv termíny když je sami neznáme, protože výrobce je uzavřen a nekomunikuje ani on a ani dopravci. Ostatně i v české ekonomice firmy netušily, jaké změny vláda vyhlásí druhý den. Upřímně řečeno, realita je taková, že jsme rádi, že se vaši objednávku z dubna podařilo v této chaotické době vůbec dodat. Ještě jednou se omlouvám a předem děkuji za pochopení.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a objednávka bez odezvy

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši rezenci, nicméně vybral jste si zboží s dostupností 14 dnů. Dne 19.8.ve 20:08 Vám byla objednávka řádně naším systémem potvrzena, 20.8. v 8:26 hod Vám byly zaslány další 2 automatické emaily o zařazení objednávky do přípary. Dnes, tj. 3.9. nebo zítra 4.9. bude skleník v souladu s dostupností 14 dnů expedován. Doporučuji kontrolu spamu. O okamžiku předání skleníku dopravci budete opět informávan emailem + navíc SMS. Ing. Jan Filípek, ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží objednáno a uhrazeno 29.6.2020, dle info mělo být naskladněno 31.7.2020. Zboží k dnešnímu dni (21.8.2020) nedodáno. Telefony nezvedají. Neinformují, že je nějaký problém. Teprve na můj e-mailový dotaz odpověděli. Zdůvodnění - problém na straně německého skladu kvůli koronaviru. S takovou dlouhou dodací lhůtou jsem se ještě nesetkal. Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednané zboží mělo dorazit za 14 dní. Nyní jsem si na webu obchodu přečetl, že bude nejdříve za měsíc. Objednávku ruším.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    za zpoždění dodávky se omlouváme, ale z důvodu COVID-19 jsou veškeré mezinárodní obchodní cesty totálně narušeny a ke zpoždění dodávky o cca 3-4 týdny opravdu došlo (ani dopravce nám nebyl schopen odpovědět, kdy zboží dodá). Bohužel se situace mění každý den. Nicméně aktuální informace uvedená na webu nemá nic společného s termínem dodání Vaší konkrétní objednávky. Pouze došlo k tomu, že avizované (a zpožděné) zboží se ještě před jeho naskladněním kompletně vyprodalo (je 100% rezervované) a pro nové zákazníky pak platí nový termín dodání už z další příští dodávky.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plachtový přístřešek byl pro mne velkým zklamáním. Doba sestavení 1,5 h. je naprosto nereálná, stavěli jsme ho ve dvou skoro celý den. Návod na sestavení je špatně napsaný, nejasný, přístřešek je nutné napřed sestavit a následně zase rozebrat, aby se dala natáhnout plachta. Plachta je na koncích jen slepená a hned při sestavování se začala rozlepovat. Nedá se pořádně vypnout. Vruty do země se mi zdají malé a při větším větru mám obavy, že přístřešek odletí. V balení chybělo 6 ks šroubků, musel jsem je dokupovat. Tento produkt bych již nekoupil a nemohu ho doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi nesolidní jednání, zboží doručeno poškozené a reklamace neuznána, bohužel jsem nucen se s firmou soudit

    U firmy Lanitgarden/Lanitplast jsem si objednal drahý model skleníku. Skleník byl doručen přepravní společností bez zjevného poškození obalu, zaplatil jsem tedy hotově přepravní společnosti. Po rozbalení jedné z krabic jsem zjistil, ze všechny hliníkové profily v krabici jsou zohýbané a nepoužitelné. Do dvou hodin od převzetí jsem kontaktoval firmu, konkrétně p. Bělohlávka, který je spolumajitelem firmy. Ten mě nejdříve přesvědčoval, že jsem musel převzít zásilku s poškozeným obalem a že je to má chyba a požadoval nafocení rozdělané krabice. Samozřejmě při rozbalování došlo k částečnému roztrhnutí krabice, p. Bělohlávek z toho vyvodil, že fotky jasně dokazují poškození obalu. Takže pokud si budete chtít u firmy Lanitgarden/Lanitplast vybalit hliníkovou konstrukci z krabice, musíte být kouzelník, aby obal zůstal zavřený. Po několika dnech jsem dostal vyjádření, že reklamace je zamítnuta, tentokrát však ne z důvodu převzetí zásilky s poškozeným obalem, ale proto, že jsem si konstrukci poškodil sám. Upozorňuji, že v papírové krabici není žádná ochrana, zkrátka několik hliníkových profilů v papírové krabici, které se při přepravě poškodí velmi lehce, aniž se to zákazník dozví. Abych skleník vůbec postavil, tak mi firma "velkoryse" prodala poškozené profily za dalších 5.700 Kč. Případ jsem předal právníkovi, budu částku vymáhat soudně, bohužel jiná varianta s touto firmou není. Takže pokud opravdu toužíte po skleníku, kterou má tato firma v nabídce, doporučuji se prohlédnout jinde, ušetříte si spoustu starostí. U Lanitgarden/Lanitplast již nikdy více!!!!

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    vážený pane K., z Vámi zaslaných fotografií (především foto image0-1.jpeg) je zcela zřejmé, že zboží bylo na konci balíku naprosto zjevně a velmi výrazně poškozeno (typický druh poškození při dopravě, skrze poškozený roztrhaný obal jsou na fotografii volně vidět poškozené zohybané konce profilů skleníku, tj. na konec dlouhého balíku někdo musel položit něco těžkého nebo na něj najet nějakou mechanizací, i tvar poškození hřebenové lišty skleníku přesně odpovídá místu a tvaru poškození obalu - je to zcela jasně vidět skrz roztržený obal = poškození lišt je v přímé souvislosti s viditelným poškozením obalu). V informacích na našem webu je jasně napsáno - Pokud jsou zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky. DŮLEŽITÉ - pokud převezmete zboží viditelně poškozené a nesepíšete s řidičem zápis o poškození zásilky, tak je možnost reklamace poškození u dopravní firmy minimální ... Vy jste zboží 30.4.2020 v 9:40 hod na základě protokolu č. 2555000645681 převzal a svým podpisem potvrdil převzetí BEZ VÝHRAD (toto je napsáno přímo pod Vaším podpisem), což znamená, že OBAL ZBOŽÍ VIDITĚLNĚ NEPOŠKOZENÝ. My jsme udělali maximum a i přes Vaše potvrzení o nepoškození zásilky jsme ji u dopravce reklamovali jako poškozenou. Nicméně dopravce se odvolal na Váš podpis o převzetí bez výhrad a reklamaci okamžitě zamítl. Pokud však zastáváte názor, že jste zboží opravdu převzal bez jakéhokoliv vnějšího poškození obalu, tak k poškození profilů (tím pádem ale i obalu na stejném místě) opravdu muselo dojít někdy v době po převzetí výrobku a za to bohužel nemůžeme nést odpovědnost.

    Za vzniklé komplikace se omlouvám

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obrázky a popis na stránkách neodpovídá realitě.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    bohužel si dovolím oponovat, protože fotografie skleníku VOLHA 3,3x6 jsem fotil kromě dvou všechny osobně. I popis a návod se plně týkají tohoto modelu skleníku. I automatický otvírač a střešení okno jsou reálné fotografie s reálným popisem. Prosím tedy o přesné sdělení, s jakými obrázky či s jakým popisem máte problém. Děkuji za zaslaní více informací na email [email protected]

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodané zboží je šmejd. Jedná se o stavebnici vyrobenou na Ukrajině (pod balící fólií noviny v azbuce). Profily křivé, křivé vrtané, návod k montáži naprosto neodpovídá realitě, nesouhlasí ani dodány kusovník s obsahem dodávky. Polykarbonát dodány ve dvou desetimetrových tabulích, takže samé řezání a prořezávání.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za vzniklé komlikace. Ano, jeden z našich modelů je skutečně vyráběn na Ukrajině, je to z cenových důvodů, obloukový skleník se západní Evropy (byť vyrobený v Číně) by začínal na 30 000 Kč. Skleník je relativně složitější stavebnice, takže pro někoho je sestavení hračkou a pro jiného neřešitelným problémem. Návod je naprosto přesný, ale stačí jediné odchýlení od předepsaného kroku, a je možné se v něm lehce ztratit (stejně jako v jakémkoliv jiném návodě na složitější produkt). Nesouhlad kusovníku s obsahem dodávky v pořádku rozhodně není, ale i balení zajišťují lidé, takže k chybám dochází a docházet bude. Proto je v návodu uvedeno, aby si zákazník před stavbou ověřil, že jsou dodány všechny díly a pokud ne, tak ať skleník nestaví a ihned kontaktuje prodejce. V případě nespokojenosti pak bylo možné v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu výrobek vrátit.

    Upozorňuji, že desky délky 10 m jsme nikdy nedovávali, není to dopravně ani možné. Reálná délka desek je max 6 m a z jedné takové desky se opravdu musí vyříznout menší desky pro čela skleníku. Zbylých 2 - 5 desek se použijí na opláštění v plném rozměru.

    Omlouvám se za vzniklé komplice

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Reklamoval jsem neuplné dodaní zboží a po déle než měsíci není stále vyřešeno.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    ano máte pravdu, ve výrobě udělali chybu a k automatickému otvírači nepřibalili píst. Vy jste 21.03. poslal email s textem "Při stavbě skleníku jsme zjistil, že u automatického otvírače chybí píst" a nic víc. Žádné číslo objednávky, faktury, dodacího listu, nic. Proto jsme Vám odpověděli, že si s tím neporadíme. Vy jste nám 25.3. odpověděl, že by asi bylo dobré poslat nový píst. Opět bez jakéhokoliv údaje, abychom si Vaší objednávku mohli dohledat. S posláním novéhu pístu nelze než souhlasit, ale bohužel pořád jsme nevěděli komu a kam, a bez bližších údajů nemáme šanci vaši objednávku dohledat. Teprve 22.4. jste konečně zaslal kontaktní údaje a my jsme chybějící píst ihned odeslali. Omlouvám za komlikace, problém nebyl na naší straně, musím se zastat našich zaměstnanců a naší firmy. Když nevíme komu a kam, tak reklamaci nemůžeme při sebevětší snaze vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Pokud by potřebné údaje byly uvedeny ve Vaší reklamaci hned při jejím podání, tak byste měl píst dodaný obratem.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod nereaguje na reklamaci. Nevhodně zabaleno zboží. Zbytek v hodnocení produktu.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za způsobené komplikace, ale ono to není tak jednoznačné a musím se ohradit proti neřešení reklamace.

    Vaše reklamace zněla "Dobrý den, dnes mi došel skleník Kyklop 3x6m. Bohužel chyběli šroubky M4x10 200 kusů a je poškozen jeden díl oblouku. Myslím, že to nebylo přepravou. Šroubky jsem už koupil jiné. Díl se pokusím vyrovnat. Jaké navrhujete řešení?" V předmětu emailu bylo pouze "SKLENÍK". A to byly od Vás všechny informace.

    Bohužel žádné číslo objednávky, žádné číslo faktury, žádné číslo dodacího listu, žádná informace, podle které bychom objednávku dohledali. Na bližší emailový dotaz našeho technika žádná odpověď (navrhuji kontrolu emailového SPAMU). Teprve až podle této recenze (datum objednání) jsme dokázali Vaší reklamaci přiřadit Vaší objednávce.

    Na vyřešení reklamace má prodávající dle zákona 30 dnů. Vy jste skleník převzal v pátek 17.4. a stížnost na neřešení reklamace zde na Heuréce zveřejňujete už 22.4., tj. po pouhých třech pracovních dnech od převzetí skleníku. Pokud byste k reklamaci rovnou uvedl potřebné údaje, tak bychom Vám na chybějící šroubky (jeden v hodnotě cca 0,40 Kč) samozřejmě poslali dobropis.

    Píšete "nevhodně zabaleno zboží", ale v emailu píšete, že to nebylo přepravou. Takže se nejedná o nevhodně zabalené zboží, ale problém byl nejspíš už při výrobě, kdy v obrovském objemu sériové výroby bohužel může dojít k situaci, že výstupní kontrolou projde i jeden lehce ohnutý profil (jen v tomto modelu skleníku je 184 ks profilů). Za to se velice omlouvám, nemělo by se to stát, ale i skleník vyrábí lidé, takže se to prostě výjimečně stane.

    A opět - pokud by byly ve Vaší reklamaci rovnou uvedeny potřebné údaje, tak bychom Vám obratem potřebný díl zaslali. Ale ty údaje tam bohužel nebyly.

    Děkuji za pochopení

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompletní dodávka

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    každý model skleníku se skládá s více velkých relativně těžkých kartonů (od 3 až po 11 ks u modelu ZEUS), takže teoreticky existuje možnost, že se cestou od nás k zákazníkovi může nějaký karton zatoulat. Bohužel je to chyba na straně dopravce (lidský faktor) a my ji nedokážeme i ani při sebevětší snaze předejít. V těchto případech je nutné vždy u dopravce reklamovat počet kartonů a ihned informovat náš eshop. My obratem zjistíme, co se stalo, a pokud ztracený karton dopravce obratem nedohledá a nedodá, tak posíláme náhradní a s dopravcem si už problém dořešíme my. Naštěstí k podobným problémům dochází dost výjimečně. Za vzniké problémy se omlouváme.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní po uhrazení zálohové faktury nás nikdo neinformoval o tom, zda peníze vůbec dorazily, natož, zda někdy objednané zboží uvidíme. S obchodem nelze komunikovat. Máme obavy, že jsme o peníze přišli a naletěli jsme podvodníkům.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    o peníze jste určitě nepřišli a ani jste nenaletěli podvodníkům !! Skleník jste si objednal 11.3. s dostupností 1-2 týdny. Tato dostupnost je uvedena i v potvrzení objednávky, které jste dostal emailem. Vaše objednávka 25443 na skleník LANITPLAST KYKLOP 2x3 m PC 4 mm bude odeslána s největší pravděpodobností v pondělí 23.3. nebo o den později - tedy stále v termínu, který Vám byl avizován. O tom, že je Vaše objednávka vyřizována, jste byl informován emailem.

    Jistě jste zachytil události okolo nás. Bohužel se ve Vašem případě nejedná o malý balíček, který prostě předáme poště a ta Vám ho druhý den dodá. Jde o velikou nadrozměrnou paletu rozměry 80x80x220cm o hmotnosti 52 kg. Věřte, že v posledních dnech není vůbec jednoduché (vzhledem k naprostému chaosu prakticky ve všem) zajistit jeho dopravu až k Vám.

    Osobně jsem Vám k dispozici na telefonu 323 672 807 nebo na emailu [email protected].

    Nemožnost nás kontaktovat však rozhodně odmítám. Naše firma je trvale k dispozici na desítkách telefonních čísel a emailech (viz www.lanitplast.cz). Ano, mnohdy telefon nevezmeme na první zazvonění, což je způsobeno velmi výrazným oslabením týmu o mnoho pracovníků, kteří v této složité době hlídají doma své děti, ale není přece problém zavolat znovu o něco později, případně poslat email. Navíc velká část našich administrativních pracovníků momentálně pomáhá expedičnímu oddělení při distribuci ochranných plexiskel pro lékárny a potravinářské obchody (LANIT PLAST je jedním z několika málo dovozců tohoto zboží v ČR).

    V současné situaci musí každý občan pochopit, že v době, kdy celý národ bojuje s Covid-19, nebudou určité služby fungovat jako v normální době. Ekonomika je prakticky naprosto ochromena, takže na obecný standard dodávek do druhého dne musíme všichni na určitou dobu bohužel zapomenout.

    Za delší dobu dodání skleníku se omlouvám, k prodlení došlo v kontextu událostí okolo nás, nicméně stále jsme v termínu, který Vám byl avizován. Omlouvám se i za rozhodnější tón této odpovědi, děláme co můžeme, ale doba opravdu není vůbec jednoduchá.

    Chci ještě i touto cestou poděkovat všem našim zaměstnancům za jejich skvělou práci i v těchto náročných podmínkách.

    ing. Jan Filípek
    ředitel LANIT PLAST, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo dodáno včas, ale nepřišel žádný návod na montáž skleníku
    "Laniplast Kyklop 2x4 m PC 6 mm.
    Přišli díly které v návodu na montáž podle internetu nejsou popsány.
    Žádám o zaslání podrobného návodu na montáž Vámi dodaného skleníku.
    Návod zašlete na e-mail "[email protected]"

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V případě potřeby podání informací jsou vstřícní
    • Zboží uvedené ,,skladem,,nakonec není skladem o čemž vás opomenou i po týdnu informovat.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • propracovaný eschop - přehledné nakupování
    • Po sestavení skleníku. Zůstalo několik součástek ke skleníku. Pro prostudování manuálu a foto skleníku, jsem nenašel uplatnění. Dotaz na firmu a servisní středisko emailem do současné doby cca 3 týdny žádná odpověď.

    špatná technická podpora - žádná (je my to docela líto)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • webové stránky jsou přehledné.
    • zakoupené zboží bylo nejlevnější na trhu.
    • nevím, jaké slabiny má obchod, ale vím, jaké má slabiny zboží, které jsme v obchodě nakoupili

    budete-li kupovat skleník, rozhodně ho první obhlídněte, jak vypadá smontovaný na prodejně nebo třeba u souseda. Atˇ víte, do čeho jdete.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velikost sklenku
    • dvoje rozdělené dveře
    • Po rozbalení chybělo 500 matiček M4
    • mnoho dílů na sestavu nestejně vylisované
    • špatně-nepřesně vrtané ve štosech neohrocené
    • řezané opět ve štosech nerozdělené,neohrocené

    Práce kvapná málo platná-kvalita výrobku nestojí za nic. Matičky jsem si musel do-
    koupit, protože jsem měl objednané pomocníky
    a musel jsem začít sestavovat. Rám na dveře
    by měl být tužší, protože když foukne vítr,
    tak se dveře kříží do sebe. Montáží jsme byli docela znechuceni, proto že trvala dlouho, ale byli jsme od těch všech neohrocených dílů pěkně pořezáni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Tento domek jsem objednával z důvodu jeho malých rozměrů a zejména proto,že na webových stránkách na obrázku a zejména v popisu u tohoto domku bylo uvedeno,že má dvoje dveře.Bohužel jak jsem zjistil dveře se skládají z jednoho kusu,ne ze dvou.Beru to jako klamání spotřebitele a z toho důvodu tento obchod ostatním rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    zákazník skutečně objevil naší chybu u popisu a fotografie domku vzniklou kopírováním dat z podobného modelu. Obě chyby jsme obratem opravili. Věc byla se zákazníkem projednána a z důvodu této naší chyby jsme zákazníkovi poskytli výraznou dodatečnou slevu na nákup.

    Ještě jednou se omlouváme !!

    ing. Jan Filípek
    obchodní ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Naprosto nepřehledný a neúplný návod na montáž skleníku!!! Polikarbonatové výplně 598mm široké místo udávaných 593mm!!! Nutná úprava!!!

    Nedoporučuji!!! Doporučil bych pouze s montáži, jestliže nechcete přijít o nervy a klid v rodině při stavbě tohoto skleníku LANITPLAST PLUGIN NEW 6x12 PLUS
    Naprosto nepřehledný a neúplný návod na montáž skleníku!!! Polikarbonatové výplně 598mm široké místo udávaných 593mm!!! Nutná úprava!!!

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    za vzniklé komplikace se velice omlouváme, bohužel v ojedinělých případech mohlo došlo při výrobě polykarbonátu k vyrobení o několik mm větších desek. Je to způsobeno výrobní tolerancí výrobce polykarbonátu, která může být nula až několik mm. Pokud k takovému případu došlo, tak byly zákazníkovi nabídnuty nové desky.

    Víme o tom, že skleník je relativně složitá stavebnice a z tohoto důvodu ve všech prodejních kanálech uvěřejňujeme pomocná videa i kompletní montážní návody. Zákazník tak má možnost dopředu se seznámit se složitostí produktu, který hodlá zakoupit. V případě větších problémů je pak možné využít i náš HOT LINE.

    Ing. Jan Filípek
    obchodní ředitel