Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání
    • Super zabaleno
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    v pořádku

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme !!

    Ing. Jan Filípek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Výborný přístup, dělají vše pro spokojenost zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Reklamoval jsem neuplné dodaní zboží a po déle než měsíci není stále vyřešeno.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    ano máte pravdu, ve výrobě udělali chybu a k automatickému otvírači nepřibalili píst. Vy jste 21.03. poslal email s textem "Při stavbě skleníku jsme zjistil, že u automatického otvírače chybí píst" a nic víc. Žádné číslo objednávky, faktury, dodacího listu, nic. Proto jsme Vám odpověděli, že si s tím neporadíme. Vy jste nám 25.3. odpověděl, že by asi bylo dobré poslat nový píst. Opět bez jakéhokoliv údaje, abychom si Vaší objednávku mohli dohledat. S posláním novéhu pístu nelze než souhlasit, ale bohužel pořád jsme nevěděli komu a kam, a bez bližších údajů nemáme šanci vaši objednávku dohledat. Teprve 22.4. jste konečně zaslal kontaktní údaje a my jsme chybějící píst ihned odeslali. Omlouvám za komlikace, problém nebyl na naší straně, musím se zastat našich zaměstnanců a naší firmy. Když nevíme komu a kam, tak reklamaci nemůžeme při sebevětší snaze vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Pokud by potřebné údaje byly uvedeny ve Vaší reklamaci hned při jejím podání, tak byste měl píst dodaný obratem.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pružná komunikace a vstřícnost
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod nereaguje na reklamaci. Nevhodně zabaleno zboží. Zbytek v hodnocení produktu.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za způsobené komplikace, ale ono to není tak jednoznačné a musím se ohradit proti neřešení reklamace.

    Vaše reklamace zněla "Dobrý den, dnes mi došel skleník Kyklop 3x6m. Bohužel chyběli šroubky M4x10 200 kusů a je poškozen jeden díl oblouku. Myslím, že to nebylo přepravou. Šroubky jsem už koupil jiné. Díl se pokusím vyrovnat. Jaké navrhujete řešení?" V předmětu emailu bylo pouze "SKLENÍK". A to byly od Vás všechny informace.

    Bohužel žádné číslo objednávky, žádné číslo faktury, žádné číslo dodacího listu, žádná informace, podle které bychom objednávku dohledali. Na bližší emailový dotaz našeho technika žádná odpověď (navrhuji kontrolu emailového SPAMU). Teprve až podle této recenze (datum objednání) jsme dokázali Vaší reklamaci přiřadit Vaší objednávce.

    Na vyřešení reklamace má prodávající dle zákona 30 dnů. Vy jste skleník převzal v pátek 17.4. a stížnost na neřešení reklamace zde na Heuréce zveřejňujete už 22.4., tj. po pouhých třech pracovních dnech od převzetí skleníku. Pokud byste k reklamaci rovnou uvedl potřebné údaje, tak bychom Vám na chybějící šroubky (jeden v hodnotě cca 0,40 Kč) samozřejmě poslali dobropis.

    Píšete "nevhodně zabaleno zboží", ale v emailu píšete, že to nebylo přepravou. Takže se nejedná o nevhodně zabalené zboží, ale problém byl nejspíš už při výrobě, kdy v obrovském objemu sériové výroby bohužel může dojít k situaci, že výstupní kontrolou projde i jeden lehce ohnutý profil (jen v tomto modelu skleníku je 184 ks profilů). Za to se velice omlouvám, nemělo by se to stát, ale i skleník vyrábí lidé, takže se to prostě výjimečně stane.

    A opět - pokud by byly ve Vaší reklamaci rovnou uvedeny potřebné údaje, tak bychom Vám obratem potřebný díl zaslali. Ale ty údaje tam bohužel nebyly.

    Děkuji za pochopení

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlost dodání. Předtím jsem musel zrušit objednávku u jiné firmy, která tvrdila, že má zboží na skladě a následně sdělila dodací lhůtu 2 měsíce!!

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme za pozitivní info, děláme co můžeme !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nabízejí velmi dobré zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Vše v pořádku, přehledný návod, jak se říká u nás v pohraničí - alles gut

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme !!

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    zatím jsme skleník nesložili, takže neznám pracnost, nenapadlo mě, že budeme muset řezat fólii podle zaslaných konstrukcí, čekala bych alespoň provedenou základní výplň předního, zadního čela a otevíracího okénka

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    tato informace je u skleníku v jeho popisu jasně předem uvedena. Bohužel je z dopravních důvodů jedinou šancí plastovou desku prosklení u obloukových skleníků jednoduše stočit do role a formou této relativně tenké role předat dopravci. Obě čela mají tvar půlkruhu o šířce 3 m a délce 2 m a sílu 4 mm. To už žádný dopravce k transportu nepřevezme. Proto role stočená na paletě a obalenou pevnou strečovou fólií a pak bohužel řezání desky svépomocí. Za možné komplikace se omlouvám.

    Ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Všechno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost vyřízení objednávky

    3 záhony sestaveny během hodinky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Do dvou bylo doma

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlé dodání

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme !!

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompletní dodávka

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,
    každý model skleníku se skládá s více velkých relativně těžkých kartonů (od 3 až po 11 ks u modelu ZEUS), takže teoreticky existuje možnost, že se cestou od nás k zákazníkovi může nějaký karton zatoulat. Bohužel je to chyba na straně dopravce (lidský faktor) a my ji nedokážeme i ani při sebevětší snaze předejít. V těchto případech je nutné vždy u dopravce reklamovat počet kartonů a ihned informovat náš eshop. My obratem zjistíme, co se stalo, a pokud ztracený karton dopravce obratem nedohledá a nedodá, tak posíláme náhradní a s dopravcem si už problém dořešíme my. Naštěstí k podobným problémům dochází dost výjimečně. Za vzniké problémy se omlouváme.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem spokojen s komunikací obchodu, bohužel jsem objednávku zrušil kvůli nemožnosti převzít z mé strany - vyšli mi vstříc.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme !!

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní po uhrazení zálohové faktury nás nikdo neinformoval o tom, zda peníze vůbec dorazily, natož, zda někdy objednané zboží uvidíme. S obchodem nelze komunikovat. Máme obavy, že jsme o peníze přišli a naletěli jsme podvodníkům.

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Dobrý den,

    o peníze jste určitě nepřišli a ani jste nenaletěli podvodníkům !! Skleník jste si objednal 11.3. s dostupností 1-2 týdny. Tato dostupnost je uvedena i v potvrzení objednávky, které jste dostal emailem. Vaše objednávka 25443 na skleník LANITPLAST KYKLOP 2x3 m PC 4 mm bude odeslána s největší pravděpodobností v pondělí 23.3. nebo o den později - tedy stále v termínu, který Vám byl avizován. O tom, že je Vaše objednávka vyřizována, jste byl informován emailem.

    Jistě jste zachytil události okolo nás. Bohužel se ve Vašem případě nejedná o malý balíček, který prostě předáme poště a ta Vám ho druhý den dodá. Jde o velikou nadrozměrnou paletu rozměry 80x80x220cm o hmotnosti 52 kg. Věřte, že v posledních dnech není vůbec jednoduché (vzhledem k naprostému chaosu prakticky ve všem) zajistit jeho dopravu až k Vám.

    Osobně jsem Vám k dispozici na telefonu 323 672 807 nebo na emailu [email protected].

    Nemožnost nás kontaktovat však rozhodně odmítám. Naše firma je trvale k dispozici na desítkách telefonních čísel a emailech (viz www.lanitplast.cz). Ano, mnohdy telefon nevezmeme na první zazvonění, což je způsobeno velmi výrazným oslabením týmu o mnoho pracovníků, kteří v této složité době hlídají doma své děti, ale není přece problém zavolat znovu o něco později, případně poslat email. Navíc velká část našich administrativních pracovníků momentálně pomáhá expedičnímu oddělení při distribuci ochranných plexiskel pro lékárny a potravinářské obchody (LANIT PLAST je jedním z několika málo dovozců tohoto zboží v ČR).

    V současné situaci musí každý občan pochopit, že v době, kdy celý národ bojuje s Covid-19, nebudou určité služby fungovat jako v normální době. Ekonomika je prakticky naprosto ochromena, takže na obecný standard dodávek do druhého dne musíme všichni na určitou dobu bohužel zapomenout.

    Za delší dobu dodání skleníku se omlouvám, k prodlení došlo v kontextu událostí okolo nás, nicméně stále jsme v termínu, který Vám byl avizován. Omlouvám se i za rozhodnější tón této odpovědi, děláme co můžeme, ale doba opravdu není vůbec jednoduchá.

    Chci ještě i touto cestou poděkovat všem našim zaměstnancům za jejich skvělou práci i v těchto náročných podmínkách.

    ing. Jan Filípek
    ředitel LANIT PLAST, s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost a cena je super
    • složitější složení skleníku

    spokojen

    Reakce obchodu Lanitgarden.cz

    Děkujeme !! Skleník je složen z mnoha desítek dílů a kovových profilů a jeho kompletace skutečně není úplně triviální věcí.
    Ať Vám skleník dlouho slouží.

    ing. Jan Filípek
    ředitel

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.