Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Příjde mi že zboží je předražené, a nepřišlo to co jsem si přesně objednal

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Osobně vyzvednuto na prodejně. V objednávce chybělo zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pomalé dodání zboží.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    za nedodržení dodací doby se Vám velice omlouváme. Komplikace s dodáním zboží většinou nemíváme, ale bohužel občas výjimka potvrzuje pravidlo. Jako kompenzaci za způsobené komplikace Vám nabízíme slevu na Váš příští nákup. Pokud máte zájem, stačí, když nám napíšete na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží se po prvním praní srazí a párají švy

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    pokud se Vám párají švy a nebo se tričko srazilo, tak nám ho pošlete zpět k reklamaci :-) Tričko Vám vyměníme za nové :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Koupila jsem 5 triček a u všech "odstával" výstřih.
    Než se trička oblečou, tak se přežehlí a jde to, ale během dne opět nesedí.
    Trička jsou moc hezká, ale zklamala nás... :(
    Koupila bych ráda i jiná, ale obávám se, že to takhle bude i u ostatních.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    Vaše nepříjemná zkušenost nás mrzí. Osobně neregistruji problém s odstávajícím výstřihem ale je možné, že Vám tento střih nesedí. Pokud se Vám líbí naše motivy a chcete naše trička, můžeme Vám motivy natisknout také na jiná trička a nebo třeba i na Vaše vlastní.

    Nesedící trička (o kterých se zmiňujete) nám samozřejmě zašlete zpět k reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už 14 dnů čekám a nic !!

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    velice se Vám omlouváme za nepříjemnou zkušenost s naším obchodem. :( Velice doufáme, že i přes dlouhou dobu dodání jste nakonec s našimi produkty spokojená. :) Kdyby přeci jen něco bylo špatně, určitě neváhejte a obraťte se na nás.

    S pozdravem
    tým LANIGA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    2.12 objednávka, u produktů informace, že budou do 10ti dnů, 15.12 jsem se ptala jestli zboží bude do Vánoc, odpověď 17.12, že zboží se muselo objednat a teprve přišlo na sklad. Jestli přijde dětem pod stromek netuším. Informace od obchodu nemám.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Snažíme se vyhotovit většinu objednávek tak, aby stihly zákazníkům dorazit pod stromeček. Jelikož jsme malá rodinná firma a všichni jsme zapojeni do výroby našich produktů, tak se to bohužel odrazilo na horší komunikaci s našimi zákazníky. Plně si uvědomujeme, že nás to neomlouvá. Uděláme maximum proto, aby Vaše objednávka dorazila pod Stromeček.
    Vaše objednávka je hrazena převodem, takže Vám již nemůžeme na objednávku poskytnou slevu, ale v případě, že na náš obchod v budoucnu změníte názor, rádi Vám poskytneme slevu za způsobené komplikace.

    Ještě jednou se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Už při převzetí zásilky jsem měl dojem, že v tak malém balíčku nemůže být vše. Naštěstí bylo. Trička jsou na pohled velmi hezká, ale při vzatí do rukou bylo patrné, že materiál je velmi slabý. Mám obavu, že při dlouhodobějším nošení a manipulaci s trikem se mi dřív nebo později roztrhne...

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    Trička jsou střední gramáže tj. 140g/m2. Nižší gramáž ovšem neurčuje kvalitu trička. Kvalitu určuje hlavně příze z které je utkána látka z které je následně ušité tričko. Ať je látka utkána v jakékoliv gramáži, tak pokud není dobrá vstupní surovina z které si vyrábí látka pro tričko, tak je úplně jedno zda-li bude gramáž vysoká nebo nízka. Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu zda-li trička stále drží tvar a vše drží jak má. :)

    S pozdravem
    LANIGA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tričko má divotvorný strih hrozne úzke rukávy inak má široký strih

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    tričko, které jste si objednala má vypasovaný, ale volnější střih a jak je vidět na fotografii produktu, tak má také poměrně hluboký výstřih. Dovoluji si říct, že tento střih není pro každého, ovšem zákazníci s tričkem do teď byli spokojeni. Je samozřejmě normální, že Vám střih trička nemusí vyhovovat a proto tričko můžete vyměnit nebo vrátit. Tento motiv nabízíme také na tričkách s klasickými střihy. Na klasická trička tiskneme téměř veškeré naše motivy, včetně Vámi zvoleného Melody of nature. Rádi Vám nevyhovující tričko vyměníme za tričko s klasickým střihem. :-)

    Přejeme krásný den,
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Prakticky žádná
    • Žádná komunikace, doslovně
    • Dodaná trička neodpovídala velikostně
    • Při reklamaci mi nebylo odpovězeno ani na email, ani na kontakt uvedený v reklamačním protokolu

    Komunikace byla od samotného počátku mizivá. Na webu je uvedeno do kolika dní může člověk předpokládat výrobu objednaných produktů. Až několik dní po mém emailu (ten jsem psala po uvedeném množství dnů pro výrobu) mi bylo automaticky vygenerováno, že je výroba hotova a trička předána dopravci. Jenže od České pošty nedošel žádný email, ani zpráva. Na můj další email bylo odpovězeno zase o několik dní později a až na to konto jsem skutečně obdržela od ČP informaci o doručování.
    Bohužel jsem udělala tu chybu, že jsem své tričko vyprala. Druhé bylo dárkem k narozeninám a nešlo mi do hlavy, že velikostně nesedí, když se nejedná o první darované triko stejné osobě. Vzala jsem metr a zjistila, že uvedená velikost z webu absolutně neodpovídá velikosti skutečně zaslaných produktů. Neprané a nenošené oštítkované tričko k narozeninám jsem reklamovala, své už jsem přirozeně nemohla. Informovala jsem společnost i emailem, znovu žádná reakce. Ani omluva/vysvětlení.
    Cca po 21 dnech mi byla navrácena částka za reklamované tričko na účet. Na webu společnost uvádí rovněž úhradu poštovného v případě, že nevznikla chyba na straně zákazníka, což rozhodně nevznikla. Poštovné mi nikdo neuhradil a pochybuji, že ještě někdy uhradí, případně obdržím nějaký komentář.
    Od této společnosti si již nikdy nic neobjednám. Krásný potisk, šílené zklamání.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste právě Vy musela mít s naším obchodem takhle nepříjemnou zkušenost. Věřte, že opravdu není naším cílem mít nespokojené zákazníky. :( Proto bychom Vám chtěli tuto nepříjemnost nějak vynahradit.

    Pokud Vaše tričko neodpovídalo rozměrům(výrobce uvádí 5% tolerance k rozměrům) mohlo se klidně stát, že byl na tričku našitý špatný velikostní štítek. Bohužel i toto už se nám stalo. Rádi bychom tedy tento problém vyřešili a tričko bychom Vám rádi znovu natiskli. Před potiskem tričko důkladně poměříme, aby opravdu odpovídalo rozměrům velikosti, kterou jste si objednala. Tričko samozřejmě znovu platit nebudete. Zašleme Vám jej jako dárek a omluvu za naše pochybení. Dejte nám prosím vědět zda o takové řešení máte zájem.

    Píšete, že byste nejraději vrátila i tričko, které jste již vyprala. Nechceme aby Vám ve skříni leželo tričko ze kterého máte akorát velké zklamání. Tričko nám tedy můžete také vrátit i přesto, že jste jej již vyprala. A také Vám za něj nabízíme výměnu produktu za odpovídající velikost. Víme, že za naprosto mizernou komunikaci z naší strany se nelze dostatečně omluvit a tak bychom Vám alespoň nějak chtěli tuto nepříjemnost vynahradit. Bude Vám odeslán ještě shrnující e-mail.

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme. Tyto situace nás vždy velice mrzí a vždy uděláme maximum pro nápravu. Je to pro nás velkým poučením do budoucna.

    S upřímnou omluvou
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba

    Bohužel nemůžu hodnotit zboží,protože mi stále ještě nedorazilo. Objednávka 18.9.2020...u trička je dána výroba 3-7dnů a informace pro zdržení dodání zboží žádné

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za pozdní doručení objednávky. Bohužel z důvodu krize ohledně koronaviru váznou objednávky od dodavatelů a tím pádem i od nás. Plně si uvědomuji, že jsme Vám o zpoždění měli dát vědět a velmi se omlouváme za neposkytnutí dostatečných informací. Jako omluvu za pozdní dodání Vám na e-mail zasíláme slevový kupón na Váš případný další nákup.

    S přáním hezkého dne,
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem již před 11 dny a stále mi objednávka nedorazila. Musím říci, že i objednání z Turecka je rychlejší (na základě vlastní zkušenosti).

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    Velmi se Vám omlouváme za způsobené komplikace a zpoždění. Rádi bychom Vám nějak tuto nepříjemnou situaci a čekání na objednávku vykompenzovali. Nabízíme Vám 50% na celou objednávku a poštovné zdarma. Prosíme Vás tedy o zaslání čísla účtu na který Vám můžeme poměrnou část vrátit.

    Opravdu nás mrzí, že s délkou dodání máte takovou nepříjemnou zkušenost. Uděláme maximum pro to, aby se taková situace již víckrát neopakovala.

    Ještě jednou se velice omlouváme.
    S pozdravem
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel tričko nebylo zatím dodáno, nemohu ohodnotit.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    Vaše objednávka je již připravená k vyzvednutí. Opravdu se Vám velmi omlouváme za delší dobu dodání. :( Rádi bychom Vám jako omluvu nabídli nějaký dárek, případně slevu na Vaši objednávku. Prosím kontaktujte nás na e-mail [email protected].

    Ještě jednou se Vám velice omlouváme

    S pozdravem
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod udává výrobu zboží 3-7 dní, dnes je to 12 dní a zboží nikde
    • Obchod nereaguje na e-maily

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouvám za komplikace. Již jsem Vám vše v e-mailu objasnila a doufáme, že se příště tyto komplikace opakovat nebudou. Jako omluvu za čekání Vám zasíláme tričko se stejným motivem (jako na mikině) zdarma.

    S přátelským pozdravem,
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    • Ani po 10 dňoch som nedostala informáciu o predpokladanom čase dodania tovaru.

    Reakce obchodu LANIGA

    Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Vaše objednávka se bude odesílat dnes. Přijít by měla do konce týdne, nejpozději však začátkem příštího. Za zdržení se Vám velice omlouváme. Přijměte, prosím, jako omluvu slevový kupón na příští nákup, který Vám zasíláme e-mailem.

    S přátelským pozdravem,
    Tým LANIGA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi oznámil, že objednávka bude kvůli problémům na jejich straně zpožděna. Od té doby nekomunikuje a na dotazy neodpovídá.

    Reakce obchodu LANIGA

    Vážený zákazníku, velmi se omlouváme za negativní zkušenost s naším obchodem. Bohužel jsme měli poruchu na tiskovém stroji, která nám samotnou výrobu příliš neusnadnila a řešili jsme mnoho starostí. Je nám líto, že jsme na Váš e-mail zareagovali se zpožděním. Vaše objednávka dorazí do Vámi požadovaného termínu a k tomu Vám jako omluvu dáváme jeden z hrníčku zdarma + poštovné zdarma.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
    S přátelským pozdravem
    Tým LANIGA