Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná. Zboží ani po více než týdnu nedorazilo. Žádná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé zaslání
    • zaslali jiné zboží

    Na fotografii v e-shopu jsou (stále, až k dnešnímu dni) jiné lancety ke glukometru (silnější), než byly zaslány, takže jde v podstatě o klamání spotřebitele. Kdyby na to obchod aspoň předem upozornil, že ty silnější nemají, mohli jsme se nějak domluvit, ale prostě je rovnou bezostyšně pošlou-nebo se možná snaží jen zbavit skladových zásob a zkouší, jestli to zákazník kousne. Různé tloušťky jehel se nevyrábějí pro nic za nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé čekání na zpracování objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nebylo skladem a už ani nebude!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nemá aktualizovaný sortiment, takže pokud nemáte štěstí, dočkáte se pouze storna objednávky a hotovo. Źádná snaha vyhovět zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nízké ceny
    • Široká nabídka
    • Nemožnost dovolat se na infolinku
    • Naprostý amatérismus, nepochopení návyku nakupujících, prostě nezvládnutí e-shopu
    • Dlouhá doba dodání

    Napsat na hlavní stránku e-shopu, že mají týden dovolenou je k ničemu, lidé si zboží najdou přes vyhledávač a na hlavní stránku vůbec nechodí. Mikropoznámka u zboží, že bude odesláno až za týden je taky zcela nedostatečná ... když je tam velkým písmem uvedeno SKLADEM.
    Obchod vás nechá nakoupit, zaplatit a pak čekat ... ani do potvrzovacího emailu se poznámka o doručení za týden nedostala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výrobek je nekvalitní, nesplňuje uváděné parametry

    nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace celkem ok.

    Zboží objednáno 13.2,po 4 dnech mi přišel email, že jedno zboží z objednávky není na skladě. Domluvili jsme se na jiným druhů zboží. 20.2 mi byl poslán email, že je zboží odesláno na zásilkovnu. Dnes je 24.2 a zboží stále nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi špatné jednání majitelky obchodu

    Objednané zboží z tohoto obchodu přišlo do Zásilkovny jak jsem chtěl.Osobně vyzvednuto. Otevřel jsem balíček a ZANNI Fungicidní lotio 15 ml, který jsem si objednal 2x tak jeden z nich byl byl vyteklý na dně krabice . Spojil jsem se emaiel s majitelkou, telefon nebrala. Po x emailech nechtěla tuto věc uznat a tvrdila že vše sama osobně kontrolovala. Prostě někdo otevřel lotio a špatně zavřel. Nakonec po delším dopisování, řekla že zašle 177 kč za toto lotio. Zaslal jsem i fotky této události. Neměla ani slušnost odpovědět, že jsem měl pravdu.. V tomto obchodě si již nikdy nic nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - nízké ceny
    • - příjemná cena za dobírku
    • - pro lidi z Kutné Hory super obchůdek
    • - doprava zdarma až od 2000
    • - nevýhoda pro lidi bydlící mimo Kutnou Horu v případě nekvalitního zboží

    V obchodě to, co mě děti potřebovaly. Nicméně mi jedná láhev nuku přišla se špatně držícím víčkem. Pro mě zklamání, protože obchod má hezké webové stránky a působí luxusně. Paní z obchodu byla ochotná se domluvit na výměně láhve, což bylo pro mě nevýhodné při zaplacení poštovného. Takže máme láhev bez víčka na doma a na ven jsme koupili v kamenném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poškozené zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    - balík byl předán přepravci PPL až 10. den od objednání, přestože úhrada byla provedena ihned v den objednání. V případ e-shopu bych očekávala rychlejší dodací lhůty a lepší komunikaci obchodu.

    Reakce obchodu LAMIMED

    Dobrý den, velice se omlouvám za delší dobu k expedici. Zboží bylo objednáno v sobotu 6.1.2018. Ihned v pondělí jsem zboží objednávala u dodavatele, neboť u zboží bylo uvedeno, že je skladem u dodavatele a že bude odesláno do 5 pracovních dnů. Dodavatel bohužel odeslal zboží až v pátek. V pondělí jsme zboží obdrželi a v úterý ihned odeslali. Zboží tedy bylo odesláno sedmý pracovní den.
    Ještě jednou se omlouvám, bohužel byl problém s expedicí u dodavatele.
    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží dostupné=pro obchod, nikoliv pro zákazníka

    Reakce obchodu LAMIMED

    Vážený zákazníku,
    zboží jste si objednal v době, kdy byla v eshopu vánoční dovolená. Na tuto skutečnost jsme zákazníky upozorňovali při vstupu na naše stránky zobrazením textu: "Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že v e-shopu máme v termínu 22.12.2017-2.1.2018 dovolenou. Objednávky registrované v tomto období budou expedovány 2.1.2018 a v následujících dnech podle uvedené skladové dostupnosti.". U každé položky byla rovněž upravena a zobrazována její dostupnost s informací o datu odeslání po Novém roce.

    Lamimed.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží dost nekvalitní a navíc mírně poškozeno
    • nekvalitní zpracování, nekvalitní materiály

    nedoporučuji !

    Reakce obchodu LAMIMED

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za hodnocení.

    Zboží nebylo skladem v e-shopu, ale u dodavatele s uvedenou dostupností "Odeslání do 3 pracovních dnů". Kompletní objednávku jsme odeslali 2.pracovní den po jejím přijetí. K převzetí v Zásilkovně byla objednávka připravena 4.pracovní den.

    Pokud byla zásilka poškozena, je třeba ji reklamovat již při převzetí nebo převzetí odmítnout. Dodatečně nelze poškození zásilky namítat.

    Zboží, které jste si objednal v našem ochodě je kvalitní zdravotnický materiál. Pokud však i přesto nejste s kvalitou zboží spokojen, můžete jej nepoužité v souladu s obchodními podmínkami vrátit do 14ti dnů od převzetí.

    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednal jsem Inkontineční vložky TENA Lady Mini Plus abs. Tyto mi byly potvrzeny a uvedeny na faktuře. Dodány ale byly TENA Lady Slim Mini Plus abs.

    Reakce obchodu LAMIMED

    Dobrý den, výroba Tena Lady Mini plus byla ukončena a vložky byly nahrazeny těmi, které jsme Vám poslaly. Cena zůstala stejná, kvalita také ;)
    Věřím, že budete s produktem stejně spokojená jako v minulosti.
    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    • este nicd
    • este nic nedoslo

    Reakce obchodu LAMIMED

    Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme expedovali hned druhý den po vytvoření objednávky. Minulý týden se zásilka vrátila nepřevzatá. Dle vyjádření DPD jste si nejprve změnil termín doručení, poté jste zásilku odmítl úplně. V den expedice zásilky jste dostal i číslo zásilky, takže jste si mohl doručování ověřit i na internetu.
    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá cena
    • Zboží má vadu

    Příště využiji jiného prodejce

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nedodržení dodací lhůty
    • klamání v nabídce sortimentu který není na skladě
    • neexistuje kontrola skladových zásob s nabídkou ???
    • drzost dotazu na spokojený nákup

    ať si udělá každý svůj názor na váš iobchod

    Reakce obchodu LAMIMED

    Vážený zákazníku,
    s omluvou jsme Vám po objednání sdělili, že Vámi objednaný výrobek není bohužel u dodavatele skladem, jak jsme uváděli v naší nabídce. Poté byla objednávka na základě Vaší žádosti stornována.
    Kontrola dostupnosti zboží probíhá v určitých časových intervalech, mezi kterými může dojít ke změně dostupnosti, jako tomu bylo v tomto případě. Aktualizace dostupnosti zboží provádíme tak často, jak je to technicky možné.
    Nabídka vyplnění dotazníku spokojenosti odchází automaticky všem našim zákazníkům, kteří provedli objednávku. Pokud bychom dotazník zasílali ručně pouze zákazníkům, u kterých jsme si jisti jejich spokojeností, měli bychom zřejmě rating 100%, ale nikterak by nevypovídal o kvalitách eshopu.
    Nyní je s námi spokojeno "pouze" 98% zákazníků, kteří v posledních třech měsících vyjádřili svůj názor prostřednictvím Heureka.cz.
    Děkujeme Vám za hodnocení.

    S pozdravem
    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dlouha dodaci doba

    Reakce obchodu LAMIMED

    Zákaznice si objednala zboží ve středu 17.2.2016. U zboží byla uvedená dostupnost "odeslání do 3 pracovních dnů". Zboží bylo odesláno v pátek 19.2.2016 a v pondělí 22.2.2016 bylo doručeno zákaznici. Deklarovaná lhůta k expedici byla splněna. A dodací lhůta od přepravní společností - doručení do druhého pracovního dne též.
    LAMIMED.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Široký výběr, slušné ceny
    • Objednávala jsem bederní polštář, přišel v obalu, který byl silně cítit cigaretovým kouřem a byl umazaný ( na jedné straně výrazný flek a kolem dokola ošoupaná špína ).

    Ačkoliv nemám žádné závažnější připomínky, umazaný a zapáchající obal mě odradil natolik, že v obchodě znovu nenakoupím a ani ho tedy nemohu doporučit. Mrzí mě to o to víc, že je se jedná o dárek k narozeninám, naštěstí polštář samotný je v pořádku. Nechápu jak jej někdo mohl v takovém stavu odeslat, já bych se styděla, takový přístup nedělá firmě rozhodně dobré jméno.

    Reakce obchodu LAMIMED

    Dobrý den, velice nás mrzí, v jakém stavu jste polštář obdržela. Zboží skladujeme v kancelářských prostorách, ke kterým se žádný kuřák nedostane! Obal byl určitě čistý, protože každé zboží před odesláním znovu kontrolujeme. Od nás opravdu zboží odešlu v pořádku. Bohužel neovlivníme to, v jakém stavu je zboží skladování na depu přepravní společnosti a jak se zbožím zacházejí řidiči přepravních společností.
    Velice se Vám omlouvám za tyto potíže. Zboží můžete samozřejmě zaslat na výměnu.
    LAMIMED.CZ