• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží bylo doručené vadné s neodstranitelnou závadou a musela jsem ho reklamovat. Čekám na vrácení peněz, zatím nedorazily.

  • špatné

    Reakce obchodu Lamart-cz.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste byl s objednávkou nespokojený. Bohužel jste si přijel pro zboží na výdejní místo dříve, než Vám přišla informace, že je zboží připraveno. Tuto situaci jsme nemohli nijak ovlivnit.

    S pozdravem
    Lamart-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • předražené

    všude jinde se dá koupit levněji,pro příště už půjdu jinam,k EVĚ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den, včera přišly dva balíky od vás. V jednom byla vrácená reklamace- talíře, ty byly v pořádku. Ve druhém balíku byl set dóz a dva šálky a podšálky 190 ml. Bohužel u podšálku je opět odštípnutý kousek viz foto. Moc mě mrzí, že se zboží před odesláním vůbec nekontroluje. Opět odštípnutí jako u minulé zásilky - kde bylo také odštípnutí u talíře, vrácení křehce mne stálo 199,- Kč a za výměnu balíku jste mi naúčtovali dalších 129,- Kč. Tak se mi jedna zásilka prodražila o 328,-- Kč. V příloze je nafoceno další odštípnutí talířku. Budete ho chtít také vrátit? Vás prosím o zaslání nového neodštípnutého kusu . Jsou to tři dny a dosud se nikdo od vás neozval. Na reklamaci odštípnutého kusu zatím nikdo nereagoval. Pokud mi do pátku za celý týden neodpovíte, zašlu vám sadu zpět. Obchod se mnou vůbec nechce komunikovat.

    Reakce obchodu Lamart-cz.cz

    Dobrý den, v době odeslání Vaší recenze jste již měla od nás doručený email, ve kterém jsme Vás informovali, že Vám zasíláme nové kusy za ty poškozené. Rozbité zboží jsme vrátit nechtěli, ale vy jste požadovala výměnu za jiné typy, proto bylo potřeba původní sadu vrátit k nám. Z naší strany není reálné každé balení talířů otevírat a kontrolovat. Většina poškození se bohužel stane při přepravě k zákazníkovi, i přestože zásilky maximálně zabezpečujeme a kvalitně balíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Mlýnky vůbec nemelou. Jak kuličky pepře, tak krystaly soli se zaseknou v mlecím kameni a strojek je tak slabý, že to neutáhne. Jediné co je kladné, je design mlýnku.

    Reakce obchodu Lamart-cz.cz

    Dobrý den,
    potíže mohou být způsobeny nedostatečným výkonem baterií. Doporučujeme používat alkalické baterie. Mlýnek můžete také reklamovat. Neevidujeme negativní reakce jiných zákazníků na tento výrobek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednávka zůstala ve starém systému, po týdnu co nereagovali, mi bylo řečeno, že mi doručí odškodnění, dárek za omluvu. Bohužel, balíček přišel za dalších 5 dnů a bez dalšího odškodnění.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodací doba nesouhlasí. Trvá dlouho než bylo expedováno i když reklamujou expedice do 24 hod. U mně to trvalo 4dny.

    Reakce obchodu Lamart-cz.cz

    Dobrý den,
    informaci o možném zpoždění máme výrazně uvedenou na našich stránkách, zobrazuje se po otevření jakékoliv stránky obchodu. Zpoždění je způsobenou krizovou situací v ČR, kdy internetové obchody i přepravní služby evidují nestandardní množství zásilek. Děkujeme Vám za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Poskozene zbozi
  • Zakoupila jsem elektrických 6 mlýnků - z tohoto počtu uspokojivě fungují pouze 2 z nich(stojek je špatně konstruován - kontakty selhávají)

  • Objednala jsem si 2 pánve stone , jedna bezproblémová, druhá absolutně pokřivená, půl pánve ohnuté, je to jednoznačně zmetek z výroby, je hnutý i dno, takže to bohužel má vliv na přilnavost k várné desce. J de o to , že nemám v úmyslu zboží vracet, lítat po poštách a platit znovu poštovné, které mi nikdo nevrátí . Když bych zboží odeslala, tak už dvoje poštovné se skoro rovná ceně pánve. Považuji to za podraz, odeslat takové zboží, navíc je absolutně vyloučené, aby to bylo zapříčiněné při dopravě, krabice byla absolutně nepoškozená. nikdy nikomu e obchod nedoporučím , ten kdo zboží balil, musel jednoznačně zmetek vidět!!!!!!! Řehořová Pavla Brno

    Reakce obchodu Lamart-cz.cz


    Dobrý den,

    je nám líto, že Vám přišla poškozená pánev, ale hlavně, že jste se s tímto problémem na nás vůbec neobrátila. Můžeme k Vám poslat přepravní společnost a zboží Vám vyměnit. Neznáme míru poškození výrobku, ale pánve jsou balené do produktového kartonu, přes který nemohlo být pokřivení viditelné, jinak bychom neměli důvod Vám ho poslat. Budeme Vás telefonicky kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

    Lamart-cz.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špotný přístup při reklamaci

    výborné zboží ale při reklamaci problémy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody nevidím žádné.
    • Zboží jsem vracela,protože bylo nekvalitní /poklice byla větší o 5-6 mm než hrnec/ a psala jsem ihned do obchodu,ale bohužel neměl nikdo tolik slušnosti,aby mě odpověděl. Jsem zvědavá,jestli mě vrátí peníze.

    Zboží jsem vracela,bylo nekvalitní.Komunikace s obchodem zatím z jejich strany neproběhla a peníze mi vráceny zatím nebyly,i když balík mají již doručen. Třeba jiní zákazníci budou mít lepší zkušenosti. Ale slušností je odpovědět na meil/který jsem jim psala/ i na dopis v balíku. A to se nestalo.Jsem opravdu zvědavá,kdy se mi vrátí peníze.