• Zboží nedorazilo, děkuji,ale už o něj nemám zájem.

    Reakce obchodu lahvičky.cz

    Vážená paní Tománková,

    Vaše zásilka byla odeslána dne 14.8. přes Zásilkovnu, o čemž jste byla vyrozuměna prostřednictvím info systému přepravce. Pokud zásilka stále nedorazila, není nic jednoduššího, než nás včas kontaktovat, abychom mohli pohyb zásilky ověřit u dopravce a zjednat nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím
    • Dlouhé dodací lhůty, špatná komunikace

    Pokud můžete, objednávejte jinde.

    Reakce obchodu lahvičky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a dovolujeme si doložit následující:
    Objednal jste si dne 4.5. zboží, které nebylo skladem.
    U zboží byl jasně uveden aktuální dodací termín - do 14 dnů.
    Po objednávce jste dostal e-mailem potvrzení objednávky.
    Dne 7.5. v 17:54 hod jste se e-mailem dotazoval na stav objednávky. Obratem jste obdržel odpověď (v 18:13 hod), ve které jsme Vás informovali o tom, že zboží je na cestě k nám a že expedici zásilky předpokládáme na 13.5.
    Vaše zásilka byla vyexpedována dnes 14.5. a abychom Vám vynahradili jednodenní zdržení, poslali jsme ji na naše náklady rychlejší formou dopravy. O odeslání zásilky jste byl rovněž informován e-mailem. Zásilka Vám bude doručována zítra a dodací lhůta uvedená při objednání tedy bude dodržena. Rovněž naši komunikaci považujeme za dostatečnou a standardní.

    Je nám velmi líto, že jste s nákupem nebyl spokojen, ale nevidíme žádné pochybení na straně našeho eshopu.

    S pozdravem
    Lahvičky.cz