• Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • nevyřizuje objednávku
    • nekomunikuje, po dovolání se na mobil slíbila paní, že prověří a zavolá, doposud nezavolala

    v žádném případě nedoporučuji
    obchod je zralý na zveřejní v televizi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody obchodu jsem nemohla posoudit,jen samé zápory Nevím,jak tento obchod může někdo chválit.Mám pocit po opakovaných telefonátech,že si dělají z lidí srandu.
    • Všechny,viz výše.

    Nespokojenost je slabé slovo.Nejdřív se z důvodu jedné pracovnice 3 týdny nic nedělo,prý zapoměla,a druhá mi jednou sdělila,že už posílá foto,pak zas mejl a pořád něco.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dlouhá dodací lhůta,objednáno 21.5.zboží ještě nedorazilo

    nízká cena
    musí se zlešit dodací lhůty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    žádné konkrétní potvrzení objednávky,ani informace o stavu v jakém se nachází-zatím ani nedoručeno-10 dnů?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevšiml jsem si žádné výhody
    • dlouhá dodací doba

    zřejmě nemají nic na skladě a horko těžko to shánějí jinde

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den,
    Děkujeme za Váš příspěvek na náš eshop.
    Vaši objednávku jsme přijali 12.4.2014, kurýrní službě jsme Vaši objednávku předávali dne 17.4.2014 (Váš požadavek v objednávce byl do 18.4.2014). O odeslání jste nbyl včas informován formou emailu.
    Dodací lhůtu jsme splnili dle Vašeho požadavku.
    Je nám líto, že jste nespokojen právě s délkou dodací lhůty, která byla v každém případě dodržena.
    Na našich stránkách www.lafamilia.cz informuje u většiny výrobků o přibližné dodací lhůtě.
    V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte telefonicky nebo emailem. Vždy Vám rádi pomůžeme.
    Děkujeme
    za team laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    • cena
    • není to dokonalé dělají to na koleně mají to blbě zorganizované.

    Kdy budete mít pevné nervy a počkáte si tak se možná dočkáte operátorka se snažila komunikovala dobře. Ale v mejlu mě neřekla přesně jaký hrnec mě chtějí poslat místo toho co jsem obědval zjistili totiž že ho nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednal jsem si silikonovou podložku na pečení a byl mi dodán silikonový vál.

    Jak jsem výče uvedl bylo zasláno jiné zboží než jsem objednal. Vracet nebudu, nemám čas stát fronty na poště a cena zboží nebyla zas tak vysoká aby se mi to vyplatilo. Raději se opět vrátím ke kameným obchodům.

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den,
    děkujeme za příspěvek na náš eshop laFamilia.cz

    Prověřovali jsme Vaši objednávku a u položky byl nepřesný název výrobku - podložka na pečení, který mohl zavádět že výrobek je určen k jinému účelu.
    Dle popisu výrobku (Silikonová podložka je výborná na zpracování těsta a dalších pokrmů. Podložka velmi dobře drží na kuchyňské desce či stolu. Velmi dobře se skladuje, můžete jí srolovat či složit. Těsto se na silkonový vál nelepí. Podložka je vhodná do myčky na nádobí.
    ) vyplývá, že se jedná o podložku na válení těsta.
    Název jsme upřesnili, aby nedocházelo k mylným informacím:
    http://lafamilia.cz/val-na-testo-silikon425x30cmhneda-p-57689.html
    Pana Lacinu budeme kontaktovat a za způsobené nepříjemnosti vrátíme peníze za zboží.
    za team laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba doručení...

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek na náš eshop.
    Mohla bych Vás poprosit o kontakt ohledně Vaší objednávky, abychom Vaši objednávku prověřili?
    Kontakt. telefon 777 976 946 nebo email.adresa [email protected]
    Podle Vašeho přihlášení bohužel není možné objednávku rozeznat a objednávky v únorových termínech jsou všechny v termínu vyřízené.
    Děkuji
    za team laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouha doba dodani,u objednaneho zbozi (detsky zasobnik na vodu) byl praskly kelimek :(

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den paní Richtrová,
    velice nás mrzí, že jste nás nekontaktovala. Na našich stránkách jsou k dispozici veškeré kontakty včetně přímého chatu s naší operátorkou, kde je komunikace pro vyřízení Vašich dotazů a námětů nejrychlejší.
    Kelímek Vám rádi zašleme na naše náklady dodatečně.
    Naše zboží prochází kontrolou, mohlo k poškození dojít během dopravy.
    Abychom vyhověli našim zákazníkům, posíláme objednávky kompletní a v případě objednávky více druhů zboží se odvíjí dodací lhůta dle druhu zboží.
    Děkujeme za pochopení.
    Za team laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    • Absolutně amatérská práce
    • Komunikace na nule přes chat neformální a bůh ví kdo tam sedí

    Už od vás nekoupím nic

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den,
    je mi líto že máte z komunikace s naší operátorkou na chatu tento dojem.
    S kolegyní jsme tuto záležitost projednali.
    za tem laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím o žádných
    • Zboží objednáno 15.3. Dnes snad dorazí...... (26.3.)

    Jestli chce někdo čekat 14 dní... Já už tady nic kupovat NEBUDU!

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš příspěvek.
    U zboží v našem e-shopu poskytujeme informace o přibližné dodací lhůtě. U některých položek je opravdu dodací lhůta uvedena až 14 dní z důvodu zásob v externím skladu.
    Děkujeme za pochopení.
    Za team laFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledné stránky,výběr zboží
    • Dlouhé dodací lhůty.

    Komunikace ne moc dobrá,v podstatě se nic konkrétního nedozvíte.Na stránkách píšou,pokud nebude zboží skladem,budeme Vás informovat.Pokud se nikdo neozve,předpokládám,že zboží je skladem,ale,že by zabalení a poslání trvalo více jak týden,je trochu podivné.V tomto má tento obchod velké nedostatky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pěkné stránky a zboží
    • KOMUNIKACE vázne

    zatím nulová komunikace,od potvrzení objednávky uběhlo 10dnů a balíček nikde, nulová reakce na dotazující e-mail, zatím hodnotím záporně :-(
    a zboží je zaplacené!!!
    doufám, že se vše ještě zdárně vyřeší

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále nemám svoje zboží

    stále čekám na svou objednávku. Ta byla potvrzena, ale to je poslední, co se dělo.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • Zboží jsem zaplatila hned na účet, který byl uveden v zálohové faktuře, která byla zasláne následující den po objednání. Dosud jsem zboží neobdržela a na můj email, kde jsem žádala o informaci v jakém stavu je má objednávka, když je zboží již zaplaceno, jsem dosud nedostala žádnou odpověď. Je to neslušné a nepříjemné. Pokud by někde byl nějaký problém, mohla by se firma alespoň na dotaz ozvat.

    Nákup zde jsem zvolila na základě poptávky po formě na brownies. K tomu jsem si vybrala ještě nějaké další formy na pečení, cca za 1300 kč.
    Co si můžete myslet o obchodu, kterému jste zaplatila zboží předem, myslíte si, že jsou seriózní a dodají vše objednané? Bohužel ani nekomunikují a tak nevím, kde jsou mé peníze nebo mé objednané zboží. Nakupuji často zboží s platbou předem a toto se mi ještě nestalo. Obvykle se firma ozve, že platba byla příjata a zboží dorazí nejdéle 3 dny po zaplacení. Já čekám již druhý týden.
    Z těchto důvodů bych nedoporučila nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodně dlouhou dodaci lhutu.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednal jsem 2 značkové talíře od Paolo Roncci. Poslali mi 2 obyč. Chjoooo :-(
  • Nedoporučuje obchod

    • Nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedostatečná komunikace ze strany obchodu
    • dlouhý dodací termín /je avizován dopředu/

    Nejrychlejší informace, kterou dostanete je avízo k platbě, jinak nic
    Dodací termín zboží, které jsem si objednala je 7-14 dní, na dnešní poměry dlouhý.
    Po deseti dnech ještě zboží nemám.

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den paní Marcelo,

    děkujeme za Váš názor.
    Snažíme se náš eshop přizpůsobit zákazníkům tak, aby byl snadno přehledný a zákazník byl informován do nejmenších podrobností. U každé položky v našem eshopu je viditelně umístěna informace o termínu dodání. Uvádíme tuto informaci z důvodu širokého sortimentu zboží.
    Uvědomujeme sim že doba dodání je delší, ale některé z položek jsou dováženy ze zahraničí a bohužel dovoz není v praxi možné urychlit.
    Prověřovali jsme komunikaci a na uvedený email odcházelo několik zpráv o stavu a vyřízení objednávky. Bohužel jsme v minulosti zazanamenaly případy, kdy naše emaily neprošli antispamovou ochranou našich zákazníků. V podobných případech prosíme o prověření.
    Děkujeme za pochopení. Za team LaFamilia Petra Petrovská

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -žádné
    • -všechny

    Hrůza, děs, dojde zboží (pokud vůbec) a nikdy víc!

    Reakce obchodu LaFamilia

    Dobrý den paní Říhová,

    děkujeme za Vaši připomínku.
    Objednávka obsahovala položky s delší dodací lhůtou, na kterou upozorňujeme u každé z položek v našem eshopu.
    Vaše objednávka byla již zpracována a odeslána. V současné chvíli je již Vaše objednávka doručena, tak jak jste byla informována formou emailu.
    Děkujeme
    Váš team laFamilia