Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkný vyber fondanovych obrázku na dort
    • Bohužel díky chybě v nastavení eshopu mi nepřišel vyřezaný obrázek a s paní nebyla domluva, arogantní e-mailová komunikace, kdy chybu házela na zákazníka, nakonec se omluvil její kolega, kompenzace nula, pouze nabídli, abych jela 40km si obrázek nechat vyříznout, již druhá negativní zkušenost s tímto eshopem, zřejmě mají zákazníků dost, tak další nepotřebují
    • V první objednávce naprosto strašný rozmazaný tisk

    Pokud máte kliku a vše je ok, tak budete spokojeni, v případě negativní zkušenosti se nedočkáte ničeho

    Reakce obchodu Lanškrounské dortíky

    Omlouvám se, ale na toto musím již reagovat. Vážená paní Doroženská dovolím si pro nezúčastněné shrnout k čemu došlo, aby pohled na celou záležitost nebyl jednostranný.
    V eshopu jsme měli uveden produkt, kde byl tag "vyřezáváme". Stejný tag jako u dalších cca 280 produktů. Jediný rozdíl byl v tom, že u tohoto produktu nešlo onu variantu s výřezem vybrat a vložit do košíku, tak jako u těch ostatních. Vy jste si tak vydedukovala, že produkt bude vyříznutý, ač si jej objednáte bez výřezu, zaplatíte bez výřezu a jejda, jaké překvapení, i jej bez výřezu obdržíte. Načež jste spustila mailovou smršť, že takhle tedy ne, že jste "předpokládala", že jste "myslela" a kdo ví co ještě.
    Kdybyste měla opravdu zájem obdržet produkt s výřezem, tak byste napsala email předem, nebo zavolala a ujistila se, že to tak je. To dělají všichni slušní lidé. Ne tak vy. Vy jste se rozhodla, že na této blbosti vyděláte a jste strašně uražená, že za férovou cenu jste dostala to co jste si objednala. Nevím co jste si jako kompenzaci za způsobenou psychickou újmu, kdy budete muset vzít nůžky a obrázek si vystřihnout, představovala?
    Vězte, že jsme nikdy nikomu nic dlužni nezůstali, při našich chybách, kdy vznikne "skutečná" újma, kompenzaci poskytneme a co se týká komunikace s naším obchodem a konkrétně paní Dolníčkovou, o kterou jste se tak nevybíravě otřela v mailu, tak si stačí přečíst ostatní recenze, které naopak její velmi fundovanou a vstřícnou komunikaci vyzdvihují a já myslím, že všem, co si to tu přečtou, bude jasno jak to asi je.
    Opravdu nemám ve zvyku se opírat do klientů a to ani bývalých, ale ve vašem případě jsem už musel vyjádřit i svůj názor.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rychlé doručení ,ale jedlý papír byl popraskaný. Nevím jak je to možné . Klidně dodám foto ...

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • obchod jako kompenzaci nabídl vrátit 50% z ceny tisku
    • tisk na fondánovém listu je barevně odlišný - červená barva místo béžové
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Komunikace
    • Kvalita výrobku