Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží dosud nedorazilo, reklamace nevyřízena

    cca po měsíci reklamace nedodaného zboží nebyla dosud vyřízena,
    takže peníze jsem nedostala...
    je to sice chyba zásilkovny, nikoliv prodejce, ale po měsíci bych ráda měla peníze zpět

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den, paní Rybníčková,

    velice nás Vaše hodnocení mrzí vzhledem k tomu, že z naší strany nedošlo k vůbec žádnému pochybení a pro Vaši objednávku a pro Vás jsme udělali opravdu maximum. V pátek jste objednala v pondělí jsme zásilku odeslali. Celou dobu jsme se za Vás snažili situaci vyřešit s dopravcem a peníze jsme Vám již vrátili i přesto, že situace ve skutečnosti dořešená není, jelikož vzniklá situace je tak komplikovaná, že ani dopravce si s jejím řešením neví rady. Dopravce je Balíkovna od České pošty nikoliv zásilkovna.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Lucie Mutinská
    LacinaDrogerie.cz

  • Posílat přes Českou poštu není dobrý nápad. Tři dny posílali avízo, že zásilku dovezou. Čtvrtý den poslali mail, že nás nezastihli. Manžel byl celou dobu doma, tentokrát ani nevolali ani neposlali avízo. Pokud pošta nechce velký balík doručit, nenabízejte jejich služby.

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den, paní Divinová,

    je nám velice líto, že nemáte dobré zkušenosti s tím dopravce respektive s doručovatelem ve vaší lokalitě. Za těch téměř 10 let, co jsme na online trhu jsme již velkou část dopravců vyzkoušeli a ověřili jsme si, že nikdy není problém společnost, ale neplechu občas mohou dělat konkrétní kurýři v dané lokalitě. Mrzí nás, že nejste s kurýrem ve vaší lokalitě spokojena. Dlouhodobá statistika České pošty u naší společnosti vypovídá, že došlo k doručení zásilek v průměru do 2,5 dnů v 99%.

    Teď k Vaší objednávce: Objednávka byla od nás expedována a následně jste obdrželi informaci o přijetí do přepravy od ČP (posílá se SMS i email). Následně informaci s termínem doručení (sms a email). V pátek 8.9. adresát nezastižen a byl zaznamenán neúspěšný pokus o doručení (sms a email) + nejspíše z vaší strany přijata žádost na ČP o změnu doručení: Opakovaně doručit zásilku dne 13.09.2023 mezi 8. a 16. hodinou pouze osobám zdržujícím se na uvedené adrese. Pokud jste byli doma a kurýr Vám zásilku nedoručil, můžete podat stížnost na poštu a nechat si podat vysvětlení, proč tak učiněno nebylo.

    Hodnocení Heureka slouží pro hodnocení našeho obchodu LacinaDrogerie.cz nikoliv České pošty s.p. a vzhledem k tomu, že způsoby doručování národního dopravce nijak nemůžeme ovlivnit, tak nás Vaše hodnocení naší firmy velice mrzí.
    Snažili jsme se udělat maximum. Vaši velkou objednávku jsme vyexpedovali do 2 pracovních dní a pečlivě jsme ji zabalili a aby se Vám sní lépe manipulovalo ještě jsme ji navíc ovázali, ale chápeme, že Vás přístup dopravce rozhořčil, za což se můžeme za něj omluvit.

    Paní Divinová, pokud si nevíte rady s objednávkou nebo nastane nějaká komplikace vždy se na nás můžete obrátit a my Vám s objednávkou velice rádi pomůžeme a poradíme Vám na zákaznické lince: 377 440 435 (po-pá; 9-17 h) nebo e-mailem: [email protected] . Nyní je naplánované doručení na středu 13.9., pokud by nastala jakákoliv komplikace neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Lucie Mutinská
    LacinaDrogerie.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

    • Platba pouze předem a kartou, není dobírka.

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den,

    platbu dobírkou poskytujeme, jak je uvedeno i na našich stránkách: dobírka - cena 49 Kč v případě objednávky nad 300 Kč.

    Pokud si nevíte rady s objednávkou Vaše případné dotazy vždy rádi zodpovíme na zákaznické lince: 377 440 435 (po-pá; 9-17 h) nebo e-mailem: [email protected] a rádi Vám s objednávkou pomůžeme.

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Lucie Mutinská
    LacinaDrogerie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vybrané zboží bylo skladem
    • Obchod zaslal 9 měsíců prošlé tělové mléko Nivea
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhé čekání než zboží zašlou! Navíc tam nenapíšeš řádně adresu doručení včetně domovního čísla a telefonu! Budu nucen si pro nedoruceny balík osobně zajet na vzdálenou tady na vesnici poštu !!! Spokojen nejsem!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • produkty za příznivé ceny
    • mizerná komunikace eshopu
    • až po 6 dnech od vytvoření a zaplacení objednávky přišlo avízo, že objednávka byla zkompletována

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den, paní Hovorková,

    je nám opravdu velice líto vašeho negativního hodnocení, a to vzhledem ke skutečnosti, že si na kvalitní komunikaci se zákazník velice zakládáme, jak při osobním kontaktu, telefonické i e-mailové komunikaci. Objednávky standardně doručujeme od 2 do 7 dní, jak je ale uvedeno na našich stránkách, a to vždy dle aktuálního množství objednávek. Nyní je enormní množství objednávek, vzhledem k blížícím se prázdninám, takže lhůta 6 dní není nijak neobvyklá. V případě, že jste na objednávku vzhledem k blížícím se letním prázdninám a dovoleným spěchala, bylo možné nás kdykoliv kontaktovat telefonicky/e-mailem nebo do poznámky objednávky, a my bychom Vám rádi vyhověli. Zboží bylo doručeno ve standardních lhůtách, dle chronologického pořadí objednávky.

    Je nám líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání, ale uděláme vše proto, abychom ho příště splnili na 100% k vaší spokojenosti.

    Vaše případné dotazy vždy rádi zodpovíme na zákaznické lince: 377 440 435 (po-pá; 9-17 h) nebo e-mailem: [email protected].

    S pozdravem a přáním pěkného dne.

    Lucie Mutinská
    LacinaDrogerie.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prošlé zboží

    Zboží bylo prošlé.

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den, pane Košku,

    je nám opravdu velice líto Vašeho hodnocení, které je ale zcela oprávněné a nás to mrzí o to více. Na základě recenze jsme provedli dodatečnou kontrolu objednávky, která nám unikla při balení. Hluboce se Vám omlouváme za vzniklé komplikace a určitě Vás budeme kontaktovat ohledně kompenzace a situaci napravíme.

    Veškeré dotazy k objednávkám vždy velice rádi zodpovíme na zákaznické lince: 377 440 435 (po-pá; 9-17 h) nebo e-mailem: [email protected].

    Děkujeme za reakci a ještě jednou se velice omlouváme za komplikace.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Drogerie Lacina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží před 3 týdny a dosud nebylo doručeno, ani se mi nikdo neozval.

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý den, paní Králová,

    je nám opravdu velice líto Vašeho hodnocení, a proto bychom se Vám nejprve chtěli omluvit, za vzniklou prodlevu v komunikaci při řešení Vaší objednávky, která je zapříčiněna aktuální krizovou situací v ČR, kdy jsme maximálně vytížení.

    Proč nedošlo ke zpracování Vaší objednávky? Ve Vaší objednávce ze dne 19.1. 20:44 byla zvolená doprava: rozvoz Lacina zdarma po Plzni a blízkém okolí, nicméně obec Útušice nespadá do dopravy Lacina (viz. záložka Doprava: Plzeň, Křimice, Vochov, Kozolupy, Město Touškov, Bdeněves, Vejprnice, Nýřany, Tlučná).

    Zítra Vás budeme telefonicky kontaktovat na číslo uvedené v objednávce pro dořešení vzniklé situace a společně najdeme nejlepší možné řešení.

    Veškeré dotazy k objednávkám vždy velice rádi zodpovíme na zákaznické lince: 377 440 435 (po-pá; 9-17 h) nebo e-mailem: [email protected].

    Děkujeme za Vaší reakci.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Drogerie Lacina

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Komunikace - otřesná
    • Doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šilená dodací doba
    • Neochota
    • Špatná komunikace k zákazníkovi
    • Vysoké ceny

    Obchod jednoduše nemohu doporučit.

  • Objednávka jsem zrušila...objednáte zboží za 800kč a stále platíte poštovné,které je dost vysoké..V dnešní době.... kdy je běžné,že při nákupu s vyšší částkou poštovné neplatíte...Objednala jsem jinde,bez poštovného a ještě dostala vzorky produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jiné nekvalitní zboží !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na emaily
    • Vypisují upomínky o uhrazení i když jsem jim 2x psal, že z důvodu nereagování na emaily objednávku ruším
    • Nemají tušení jak internetové nakupování funguje, co se zákaznického servisu týče
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velky vyber a dobre ceny

    Objednavku jsem zrusil z duvodu ze tyden jsem cekal na zbozi a nikdo se mi neozval. Chapu ze v aktualni situaci muze byt dodaci lhuta delsi, ale kdyby aspon nekdo zavolal, poslal e-mail. Vubec nic!! Po zruseni objednavky me opet nikdo nekontaktoval kdy mi budou vraceny penize. Musel jsem nekolikrat volat na infolinku a dozadovat se penez. Byl to muj prvni ale i posledni nakup v tomto e-shopu

    Reakce obchodu Drogerie Lacina

    Dobrý večer.

    Vážený zákazníku, možná nám poradíte, jak to máme udělat, když nám ze dne na den narostl počet objednávek na 400% běžného provozu. Je nám moc líto, že naši zákazníci musí tak dlouho čekat na zásilky, ale věřte, že děláme všichni ve firmě opravdu co můžeme. Od té doby, kdy se v naší republice objevila tahle pandemie, makáme všichni od rána do večera včetně sobot i nedělí a tudíž jsme neměli již víc jak měsíc jediný volný den. Nestěžujeme si, naší práci máme rádi a tak se s tím pereme, jak můžeme. Dokonce jsme přibrali několik brigádníků, ale stále je to málo. Za to, že jsme nezavolali nebo nenapsali mail se omlouváme, je to proto, že všichni včetně majitele firmy balíme a v kancelářské práce prostě musí v současné době počkat.
    Na závěr bych chtěl poděkovat všem zákazníkům, kteří vzniklou mimořádnou situaci chápou a mají s námi trpělivost, protože jsme tuhle situaci nezavinili a skutečně děláme. co je v našich silách. No a těm, kteří naší situaci nechápou, se ještě jednou moc omlouváme. Ale je to asi tak vše, co s tím v současné době můžeme udělat, protože někdy musíme také spát.

    Vaše drogerie Lacina

  • Tover nechcu zaslat do Slovenskej republiky .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Asi není úplně dobré platit předem na účet...čekala jsem poměrně dlouho na doručení....mají zaplaceno tak co....ať si počká

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Eshop sídlí v Plzni a balíček putoval 50 km 5 dní ...

    • Podezření na nečerstvost prodávaných výrobků

    Prosím všechny kupující u Drogerie Lacina, aby kontrolovali data spotřeby. Dělala jsem větší nákup, a u většiny výrobků nebylo doporučené datum spotřeby uvedeno. Kde uvedeno bylo, končila expirace do 1 měsíce od nákupu, což je vzhledem k nakupovanému zboží poměrně málo. Některé zboží, které je běžně bílé, jevilo známky zežloutnutí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží prasklé vevnitř.

    Chtělo by to lepší kontrolu zboží, před expedicí.