-
- zboží nedodali bez jakékoliv další informace
-
Nedoporučuje obchod
- komunikacia bola velmi slabá
Reakce obchodu LACAFFE
Vážení,
Vaše hodnocení není objektivní z důvodu toho, že objednávka byla vytvořena s platbou předem na účet. Po objednání jsem Vás okamžitě kontaktovala s tím,že Vám pošlu fakturu k úhradě na náš účet u FIO banky na Slovensku, aby byla platba pro Vás jednodušší. Faktura dodnes nebyla uhrazena, respektive částka není na žádném z našich účtů.
Zboží je nachystáno od objednání , ale nebylo dosud odesláno z důvodů viz. výše.
S pozdravem
Bc.Jana Kučerová,MSc.
jednatelka společnosti -
Nedoporučuje obchod
- cena a doprava zdarma při větší obj.
- že ke zboží za 4000 Kč pošle jako dárek nějaký stupidní náramek, ke kterýmu není ani návod ... mohli tam přihodit balíček kávy a bylo a ne si kazit dodávku nějakou "hovadinou" ... hodili jsme to do koše, protože nikdo nerozluštil co to je.
- Škoda tohohle finálního fiaska ... stačila cedulka " děkujeme za Váš nákup " a přilepit ji na kávu :-(
-
Nedoporučuje obchod
- rychle dodá co slibuje
- Má přímo idiotský SW pro vyřízení objednávek !!!
Chcete-li se trápit s potížemi při objednávání, pak do toho jděte.
Reakce obchodu LACAFFE
Dobrý den,
ráda bych reagovala na Vaši negativní recenzi.
E-shop již několik let funguje bez problémů. Pokud se vyskytl u Vaší objednávky nějaký problém a tato forma objednávání zboží Vám nevyhovovala, bylo možné nás kontaktovat s objednávkou telefonicky nebo prostřednictvím emailu.Vzhledem k tomu, že nespecifikujete problém s objednávkou, tak se dá předpokládat, že problém mohl nastat při zadávání Vašeho posledního emailu, který nebyl totožný s tím, který byl zadán při první registraci.Předchozí Vaše objednávky byly ovšem vytvořeny bez problémů.
Pokud se při objednávání trápíte, mě tedy mrzí, nicméně potom nechápu, proč u nás již více než rok v pravidelných intervalech objednáváte.
S pozdravem
Bc.Jana Kučerová,MSc.