Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pozdní dodávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednani a zaplaceno 05.12 zatim to ani nebylo předano na přepravu.Komunikace žadna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    reakční doba e-shopu i když je produkt skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14/9 objednáno a zaplaceno
    17/9 zpráva, že na objednávce se pracuje
    21/9 pořád se nic neděje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem před týdnem a zatím žádná reakce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem informován, že zboží bude doručeno 4. září, což je více než týden od mé objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo durčeno místo na vybranné odběrné místo na druhou stranu města.

    Reakce obchodu Labet.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme zaslali na Vámi zvolený PPL parcel shop který jste zvolil v objednávce. Pokud byla zásilka doručena jinam je na vinně dopravce.
    Za vzniklé komplikace se samozřejmě omlouváme.
    S přáním hezkého dne Labet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neuvěřitelně dlouhá doba přípravy a předání dopravci
    • Zboží objednané 13.5. ještě nedorazilo
    • Na firmu se nelze dovolat neberou telefon

    Reakce obchodu Labet.cz

    Dobrý den
    po vašem objednání bylo zboží vyprodáno, a bohužel se čekalo na opětovné naskladnění u dodavatele.
    Je nám velice líto že jste se nedovolal.
    Za komplikace se omlouváme s Pozdravem Labet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel granule prochazi zarukou trvanlivost granuli je do 8.5 2022 mam male civavy jedna ma problem s travenim proto jsem koupila tyto specialni granule a prošlé je v zadnem pripade civavam davat nebudu 7 kilo granuli ktere budou za par dni prošlé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není žádná
    • Objednávka uskutečněna dne 26.9.2020 a bohužel - s ohledem na dřívější dobrou zkušenost (tuším,ze majitelem eshopu byl tehdy jiný subjekt) - i zaplacena. Doteď zbozi nemám (je 8.10.), na muj vyslovný dotaz mi bylo minulý čtvrtek sděleno,že došlo ke změně majitele (myslím nějak tak) a jsou problémy s dopravou,ale vše je prý řešeno. Dobrý-řekl jsem si, že počkám, ale pro jistotu si objednal zboží u jiného eshopu. On totiz náš kocour potřebuje občas na záchod a k tomu potřebuje stelivo...zvláštní,že? (ironie) No a zatímco objednávku z jineho eshopu mam už v pořádku doma,Labet se už neozval
    • Obchod určitě nedoporučuji

    Názor jsem uvedl výše,obchod určitě nedoporučuji,za mě tragédie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrácení peněz do druhého dne
    • viz popis

    Objednal jsem ve čtvrtek zboží skladem s prosbou o dodání druhý den, pokud je to možné. Po objednání hned přišel pozitivní mail, že se zboží již připravuje(zřejmě automatická odpověď, která přijde každému). Další automatický mail přišel až v neděli, že na objednávce pracují. Po týdnu od objednávky jsem se ozval sám, kde je problém a jestli mají zboží opravdu skladem. Přišla mi odpověď, že zboží skladem mají, a že objednávku NAŠLI a mají ji tam jako vyřízenou a jednají s dopravcem. Když se další dny nic nedělo, tak jsem objednávku zrušil. Jediné pozitivum bylo, že peníze vrátili do druhého dne.

    • rychlost dodání

    Zboží objednáno 17.9. 2020. Do dnešního dne , tj. 29.9.2020 ještě stále nemám informaci, zda již bylo odesláno či nikoliv. Granule již nutně potřebuji pro svého psa a tak nevím, zda nemám objednávku stornovat a objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo
    • Objednávku zrušil obchod až potom co jsem se sám ozval, že stále nemám zboží
    • Po týdnu čekání jsem musel sám napsat abych se něco dozvěděl
    • Peníze ještě nemám zpátky
    • Nenabídly kompenzaci
    • Zboží prý neměli skladem ani oni ani dodavatel
    • Eshop přitom ukazoval, že zboží skladem mají
    • Hrozná komunikace

    Eshop me zklamal. Rozhodně nedoporučuji. Komunikace skoro žádná. Zboží nedorazilo a peníze zpátky taky ještě nemám.

    Reakce obchodu Labet.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé komplikace, bohužel jsme nejdříve měli od dodavatele slíbené dodání, na které jsme čekali, ale nakonec se neuskutečnilo. Z tohoto důvodu došlo v této neobvyklé situaci ke zpoždění ve zpracování objednávky. Ověřili jsme vrácení platby, peníze již byly odeslány na Váš účet.

    Tým Labet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Třetí den od objednání jsem objednávku zrušil,nebyl žádný pohyb o zboží na emailu,zákaznická linka absolutně nefunkční.Objednal jsem jinde a druhý den byl zboží na místě.Zdejší firma se ještě musí hodně učit,aby vyhověla chovatelům v rychlosti zasílání krmiv,zvířátka potřebují jíst.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprosto nedoporočuji. Zboží prošlé, balení potrhané a ještě dorazilo po týdnu - zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobre ceny
    • Pri zruseni objednavky byly zaslany penize behem 3 dnu

    Objednavala jsem jeste pred vyhlasenim nouzoveho stavu. Za 4 dny mi prislo, ze obchod nema 2 zbozi, zda chci poslat preplatek na ucet. Souhlasila jsem. Ten mi nebyl poslan, a objednavka ani za 2 tydny nebyla stale expedovana. Argument, ze ma obchod moc objednávek jsem nebrala, nebot u konkurence mi prisel balik i pres vyhlaseny NS za 3 dny. Zruseni objednavky probeho v poradku, penize prisly za dva dny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedna z nejhorších zkušenosti s nakupovanim pres internet. Zdánlivě velká nabídka zboží skladem, ale je to skoro k ničemu, protože objednávky expedují po tydnu. Navíc pošlou email, že objednavka byla expedovaná, ale ve skutečnosti není. Podle Track&Trace byla předána přepravci až další den. Komunikace je skoro nulová, veškeré naše pokusy o kontaktování obchody byly neúspěšné.

    Reakce obchodu Labet.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Došlo ke změně majitele a při přechodu bohužel někdy nastaly komplikace v objednávkových procesech či v komunikaci. Systémové problémy máme vyřešeny, posílili jsme zákaznickou podporu a snažíme se dělat vše pro stoprocentní spokojenost zákazníků. Odeslali jsme Vám e-mail, abychom se domluvili na nápravě.

    Tým Labet

  • Zboží přišlo rozbité , vrátila jsem jej poštou na vlastní náklady .
    Chtěla jsem vyměnu za neporušený výrobek , ale bohužel zatím bez jakékoliv odezvy .

    Reakce obchodu Labet.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Dle e-mailové komunikace s Vámi kolegové vrácení peněz včetně poštovného vyřešili. Poslali jsme Vám ze zákaznické podpory e-mail, zda jste s řešením spokojena.

    Tým Labet

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V objednávce chyběl produkt, který jsem zakoupila. Obchod nereaguje na mé e-maily. Nedoporučuji.