Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Stále mi nic nepřišlo, netuším proč, nikde žádná informace.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, Vaši ztracenou zásilku jsme již vyřešili po telefonu, okamžitě zaslali zásilku novou a věřím, že k Vám nová zásilka brzy dorazí. Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme krásný den. Tým La Almary

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží objednáno 2.11.2021,dnes je 8.11. a stále nedorazilo.Hodnoceni obchodu přišlo dříve než objednané zboží!!!To je výsměch.Jsem velmi nespokojená.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla odeslána hned 2.11 2021, bohužel se nám však dnes vrátila jako poškozená při přepravě. Vaši objednávku jsme tedy dnes zabalili odeslali znovu a věříme že bude brzy u Vás. Pokud byste nás kontaktovala dříve telefonicky a ne anonymně touto formou, mohli jsme problém vyřešit rychleji. Hezký den. Jitka z La Almary

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Skrinka nevyhovuje rozmermi pri štandardné čaje v obaloch. Oddelenia sú úzke a nízke.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den Richarde,

    velice nás mrzí, že náš e-shop nedoporučujete z důvodu, který uvádíte. Svých zákazníků si vážíme a vždy děláme vše proto, aby byli s nákupem u nás spokojení.

    Rozměry jednotlivých přihrádek jsou podrobně rozepsány v popisku produktu. Každé zboží sami přeměřujeme, popřípadě také zkoušíme, abychom nakupujícímu zprostředkovali co nejdůkladnější informace. Nejinak tomu bylo i v případě krabičky na čajové sáčky, kterou jste zakoupil. Testovali jsme pro běžné čajové sáčky, které používáme, a bez problému se do krabičky vešly. Možná však používáte rozměr, který je pro přihrádky opravdu nevhodný. Právě z tohoto důvodu je v popisku pro představu uveden přesný rozměr.

    Pokud byste nás o situaci informoval, jistě bychom rychle reagovali a vyřešili s Vámi bez problému vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu, na které máte nárok.

    S pozdravem a přáním pěkných dnů
    tým La Almara

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Máslenky mě zklamala. Je robustní, těžká a disproporční (do čtverce). Ake bohužel nic lepšího jsem nenašla. Snad až pojedu do Německa.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že hodnotíte náš e-shop negativně. Vždy se snažíme pro své zákazníky udělat maximum, aby byli s nákupem u nás spokojení.

    Přesto, že ke každému produktu píšeme vlastní popisky ( u máslenky je konkrétně tučně vyznačeno, že se jedná o robustní kus) a vše důkladně přeměřujeme, může se stát, že Vám zboží ani tak nebude ve výsledku vyhovovat. V takovém případě bychom se s Vámi domluvili na rychlém a bezproblémovém vrácení zboží, za které by Vám byla obratem refundovaná zaplacená částka, popřípadě zaslané jiné alternativní zboží.

    Děkujeme za Váš názor a věříme, že si k zakoupené máslence i tak najdete cestu.

    S pozdravem a přáním hezkých dnů
    tým La Almara

    • Velké zklamání z toho, že se jedná o výrobek z Číny! Měla by tomu odpovídat i cena!

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste zklamána kvůli informaci, z jaké země výrobek pochází, protože kvalita závěsné nástěnky je zcela prvotřídní. Domníváme se, že i cena 299 Kč je skutečně bezkonkurenční, za takto precizně zpracovaný výrobek. Země původu určitě neudává kvalitu výrobku, jako je tomu právě u Vaší nástěnky. Přejeme Vám příjemný den z La Almary.

    • Nabízí omezené množství oproti ostatním eshopů
    • Nekvalitní zboží za vysokoucenu

    Zboží objednané a deklarované v prvotřídní kvalitě přišlo každý kousek s kazem.I když reklamace proběhla rychle a jednoduše.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste obdržela zboží, se kterým jste nebyla spokojena - také proto jsme Vám neprodleně vrátili zpět peníze na Váš účet a zboží si od Vás svezli kurýrem, abychom Vás nezatěžovali odesíláním poštou. Team internetového obchodu La Almara

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo by skvělé napsat k názvu výrobku i vadu, proč je výrobek posílán ve 2. jakosti. Kdesi v textu pod obrázkem to nemá smysl a stejně mám pocit, že zboží, které mi přišlo, už bylo spíše 3. jakost.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, všechny naše výrobky, které jsou ve druhé jakosti, či jinak poškozené, důkladně popisujeme a fotíme tak, aby si zákazník udělal jasnou představu, o jakou závadu se jedná. Prodávány jsou pak za symbolickou cenu, tak jako tomu bylo ve Vašem případě. Doporučujeme tedy skutečně jediné - ČÍST - žádné informace před zákazníky neskrýváme. S přáním pěkného dne. Jitka Mastná, majitelka obchodu

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dle mého nabízí také výrobky II. jakosti -ovšem toto není uvedeno na web. stránkách

    Balík dorazil velmi rychle, balení perfektní, ale zboží je dle mého II. jakosti. Vzhledem k tomu, že soupravu pořebuji, tak jí vracet nebudu (keramická konvice a 4 hrnečky jsou krásné na první pohled, na ten druhý jsem však zjistila, že co kus to minimálně 1 kaz). Toto zboží si ponechám ale již zde vícekrát nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, zboží, které prodáváme je pouze v 1.jakosti, pokud se stane, že se na výrobku najde nějaký kaz, stačí s námi konzultovat tuto situaci a vše se dá vyřešit - což se ve Vašem případě bohužel nestalo. Děkujeme za Váš názor, se kterým se ale nemůžeme ztotožnit. Internetový obchod La Almara

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala som si misky , ktoré dorazili s poškodenou glazúrou-2ks,jednaz nich je aj prasknutá. Som sklamaná , ale nebudem ich posielať späť. ťažko povedať ,či sa poškodili prepravou, alebo už boli poškodené.

    Reakce obchodu La Almara.cz

    Dobrý den, pokud byste tuto skutečnost řešila s námi, rádi bychom Vám vyšli vstříc, tak jako to děláme u každého našeho zákazníka, neboť poškození přepravou se opravdu mohlo stát. Každý výrobek před jeho expedicí kontrolujeme, v žádném případě jsme misky nezasílali poškozené. S přáním pěkného dne Team obchodu La Almara