Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávali jsme sítě do oken a do dveří. Nejdřív jednu síť na zkoušku. Síť měla přesné rozměry, ale kvůli zkosení rámu mého okna je síť skoro malá. Další sítě do oken jsme proto objednali o trošku větší, ale pořád nejsou uplně těsné už proto, že v rozích rámu sítě jsou mezírky mezi svislou a horizontální lištou. Pak jsme vyměřovali dveře. V instruktážním obrázku psali, že je nezbytné, aby vedle pantu zůstaly 2 cm místa. Tak jsme to vyměřili ťip ťop, aby se vešla mezi zdi s 2 cm vedle. Bylo to jen tak tak. No a po rozbalení a zkoumání návodu se ukázalo, že jsme koupili rámovou síť, takže ty 2 cm místa na straně jsou zbytečné a teď to bude chirurgická operace, přišroubovat ten rám, když je to na milimetr přesně jen tak tak aby se šrouby měly vůbec do čeho zavrtat. Kdyby při objednávání psali, že je to rámová síť, a obrázek se netvářil, že je to bezrámové, tak objednám o 2 cm vyšší a širší síť do dveří. Šroubky k navrtání do rámu jsou navíc příliš krátké, musíme sehnat delší, a naopak šroubky k navrtání madla jsou moc dlouhé, musíme sehnat kratší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Škrábance, jiná barva...

    Horní krytky jsou poškrábané. Horní hrana žaluzií není světle hnědá, ale spíše zlatá. Barva je uplně jiná, než na vzorku, který je na internetu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvedl jsem, že žaluzie kupuje firma, předfaktura však na firmu nebyla. Nebyla to ani předfaktura, pouze blábol.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • absolutně nespolehlivý obchod,který nyní dělá mrtvého brouka a zboží nebyl schopen od 16.6.2019 dodat..V dnešní době děs a hrůza...Absolutně NEDOPORUČUJI!!!!!Nenechte se zbytečně napálit jako já..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon na pobočku nikdo nikdy nezvládá domluva o objednanem zboží nulová nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4x mi zaslali špatné platební údaje a vždy mi banka vrátila peníze zpět. Až po 5tém telefonátu na Slovensko jsem dostal správné údaje a mohl zaplatit. Snad to přijde!!!

    Reakce obchodu K-žaluzie.cz

    Vážený zákazník,

    nikto z našej spoločnosti Vám ani raz nezasielal platobné údaje. Pri svojej objednávke ste zadal platbu GoPay, pričom sa Vám nepodarilo platbu realizovať. Systém GoPay Vám automaticky generoval odpovedný e-mail s ich bankovým účtom, preto sa Vám vždy platba vrátila. Následne s Vami telefonicky objednávku riešila kolegyňa Tomková, ktorá Vám údaje vkladala priamo do e-mailu, nakoľko sa na Vašej strane opakovane vyskytovali technické problémy súvisiace s prácou na počítači, otváranie príloh apod.. Úhradu ste realizoval 31.1.2019, nabehla v piatok 1.2.2019 a náhradné diely odchádzajú v stredu 6.2.2019.

  • Nedoporučuje obchod

    • nevím
    • nevím

    zboží jsem si objednal a zaplatil, ale zatím ještě nedorazilo, takže Vaše otázky nejsou na místě, pokud v brzké době nedorazí, hodnotím negativně

    Reakce obchodu K-žaluzie.cz

    Vážený zákazníku,
    dodací lhůta v sezóně nejvyššího zájmu se u zakázkové výroby prodloužila na 5-10 pracovních dní. Žádost o hodnocení Vám automaticky a v předstihu zaslal systém Heureky, nebyl to náš internetový obchod. Věříme, že s objednaným zbožím budete spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Maji napsanu dodaci lhutu do 7 prac dnu, po mem dotazu na stav 9ty den prisla jen stroha odpoved, ze zakazka je ve. Vyrobe a dojdu za dalsich 8 dnu. Dodaci lhuta se tak zvedla z 7 na 17 dnu!

    Reakce obchodu K-žaluzie.cz

    Vážený pane Z.L,
    touto cestou se ještě jednou omlouváme za zpoždění vybavení Vaší objednávky. Současně si však dovolíme upravit uvedené informace na pravou míru:
    „Vaši objednávku na 1 ks protihmyzové sítě jsme přijali 12. 7. 2016. Potvrzení o přijetí objednávky s uvedením termínu dodání 27.7. (termín, kdy je zboží odevzdáno přepravci., tzv. avízo Vám bylo po prověření naší odesílatelské pošty odeslané e-mailem dne 12.7.2016 v 9:57:37 (devět hodin, padesátsedm minut, třicetsedm sekund). Z interních důvodů (meškání s dodávkou materiálu od dodavatele) jsme Vás tedy informovali o správné dodací lhůtě a to písemně.
    Na webové stránce máme uvedenou dodací lhůtu 5-10 pracovních dní (nikoliv 7). Pokud tedy správně počítáme, celková délka dodání je 12 pracovních dní (12.7. – 28.7.2016) – co je o 2 pracovní dny déle, než uvádíme na webové stránce. “
    Za vzniknuté omeškání se omlouváme, materiálu již máme dostatek a všechny zakázky jsou expedovány plynule.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehlednost,možnost objednání i pro laika
    • dodací lhůty?

    Pokud žaluzie dorazí do konce týdne, tak super(obj. šla 17.12.2013)

    Reakce obchodu K-žaluzie.cz

    Vážený zákazníku,

    běžné objednávky vyřizujeme standardně do několika dní (náš průměr na Heurece je 5 dnů). Vzhledem k tomu, že naprostou většinu zboží vyrábíme pro každého
    zákazníka na míru, myslíme si, že jde o poměrně krátkou dobu.

    V tomto konkrétním případě však bohužel došlo ke zdržení vlivem Vánočních svátků a celozávodní dovolené - vaše objednávka dorazila několik málo dní před Vánoci.

    O fungování e-shopu během svátků jsme pak několikrát informovali na webu. Pokud se na nás obrátíte, můžeme ještě zjistit, zda nenastal nějaký problém u dopravce.

    Každopádně věříme, že i přes delší dobu dopravy, budete z našimi produkty spokojen.