• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení lhůty dofání zboži
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabídka
    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízí zboží, které není schopný dodat, neupozorní zákazníka, musela jsem si volat sama po 14-ti dnech čekání, zboží nesehnali ani po termínu

    Reakce obchodu KWS

    Dobrý den,

    objednala jste si zboží v totálním výprodeji za 1/4 standardní ceny. Z logiky věci tedy vyplývá, že takto zlevněné zboží bude značný zájem. Bohužel jsme tedy byli nuceni zboží dodat zákazníkovi, který byl se svojí objednávkou v pořadí rychlejší.

    Není pravda, že nejsme schopni zboží sehnat. Samozřejmě jsme, avšak již za standardní cenu.

    Děkujeme, s pozdravem
    Tým KWS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co mám vlastně hodnotit. Obchod zboží nedodal a zrušil objednávku, přestože předtím uváděl zboží skladem. Tedy jen další zcela zbytečný obchod, který vám objednávku stejně nedodá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce na objednávku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, obchod mi pouze sdělil že objednávka je přijata a dále nic .Nikdo mi objednávku nepotvrdil a zboží mi nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Evidentně žádná
    • Zboží nebylo doručeno. Až po měsíci a po urgenci přišlo vyjádření, které mě naprosto neuspokojilo a zní mi jako výmluva. Ke všemu v době objednání svítily u zboží 2 kus skladem, takže jsem si skutečně neobjednal nic označeného jako nedostupné. Ani cena nebyla podezřele nízká, v době objednání bylo možné najíst zboží za přibližně stejnou cenu v zahraničí.
    • Pro úplnost přidávám vyjádření obchodu: zkontroloval jsem osobně Vaši objednávku a musím se Vám upřímně velmi omluvit. Objednávka vyexpedována nebyla ze 2 následujících důvodu. Na eshopu svítí, že produkt není skladem. – Aktuálně dokonce ani nemůže být ihned objednán, jelikož společnost Magic Marine byla v prosinci prodána novému majiteli, který nyní aktuálně teprve znovu přebírá klientelu a zatím neexpeduje. Druhým důvodem je, že i cena nesouhlasila (opraveno), cena, za níž jste objednal by samozřejmě platila, avšak pouze na zbývající skladové kusy, což v tomto případě již bohužel neplatilo.
    • Jednoznačně chápu, že jste rozhořčen, jelikož jste, předpokládám, neobdržel od nikoho ani žádné info týkající se statusu objednávky, avšak uplynulý měsíc byl zde i vzhledem ke všem stávajícím všemožným omezením poměrně hektický.
    • Tímto mi tedy ještě jednou dovolte vyjádřit omluvu za toto nedopatření. Vámi objednaný produkt za uvedenou cenu již není možné dodat, jelikož byl vyprodán.
    • Velmi děkujeme za pochopení. S přáním úspěšného startu nového roku.

    Doporučuji zde nic nekupovat. A rozhodně nic neplatit předem. Obchod evidentně není pod kontrolou a nemůžete se spolehnout na správnost žádných údajů. Bohužel.

    Reakce obchodu KWS

    Děkujeme za feedback. Objednal jste si produkt holandské značky Magic Marine, u něhož zde zmiňujete, že cena nebyla dle Vašeho názoru neobvykle nízká. S tímto nelze souhlasit, produkt se standardně u všech prodejců na trhu prodává za minimálně 3000,- Kč+, lépe řečeno ještě takto, značkou Magic Marine doporučená MOC je pro český trhu dokonce 5590,-. My jsme poslední skladové kusy prodávali za bezkonkurenčních 719,- Kč. O Vašem tvrzení lze tedy vzhledem k výše uvedenému pochybovat, že byste na trhu našel za srovnatelnou částku.

    Nicméně, samozřejmě to nic nemění na tom, že zcela upřímně uznáváme, že jsme nebyli schopni produkt dodat. Je zapotřebí si, prosím, uvědomit, že pokud produkt podléhá takto významné slevové akci, v okamžiku Vaší objednávky, nemůže být samozřejmě zaručeno, byť nás to mrzí, že jste prvním v pořadí. Ve Vaší objednávce jste preferoval dobírku. V případě, že byste hradil online platbou, platba by se Vám automaticky již dávno samozřejmě vrátila poté, co by během okamžiku po samotné realizaci objednávky došlo ke spárování našich zbývajících sklad. zásob podléhající diskutované slevové akci, a tedy zjištění, že poslední kusy již byly prodány zákazníkům, kteří realizovali objednávku dříve.

    Opakovaně tedy, přijměte naši omluvu.

    S přáním příjemného dne, tým KWS.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ne do razilo ani do 14 dnů

    Reakce obchodu KWS

    Dobrý den, pane Tomášku,

    mrzí nás, že jste Vámi objednaný produkt neobdržel. Bohužel nám jej dodavatel je schopen dodat až nyní. Máte-li stále zájem, neváhejte nám dát vědět. V naprosté většině případu expedujeme zboží takřka okamžitě.

    S přáním příjemného dne

    Tým KWS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si sandále Keen. Druhý den mi příšla odpověď, že mnou vybranou velikost již nemají, prý se rychle prodávají.. O objednávce jsem přemýšlela týden a na webu byly stále. I po dvou týdnech jsou tam stále k objednání. Takže stránky asi nikdy neaktualizují!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výprodejní ceny zboží (např. boty Keen za cenu, která byla nejnižší na Heuréce)
    • Po uzavření kupní smlouvy i potvrzení objednávky bylo zboží odesláno jinému zákazníkovi.

    Reakce obchodu KWS

    Dobrý den, mrzí nás, že na Vás již boty nezbyly. Nicméně, vzhledem k extrémní slevě a doprodeji posledního páru bot, některý ze zákazníků objednal dříve, byly boty dodány bohužel jemu.

    Děkujeme za pochopení.

    Tým KWS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednávky se mi ozvali že tento produkt který mají na stránkách již neprodávají!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabizeji vyrazne levne knizku kterou jiz neprodavaji. Clickbait?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Znacky za dobre ceny
    • Neaktulizovany stav zbozi

    Obchod nema aktualizovany stav zbozi, ale zaroven rozesila e-mailové akční nabidky. Kdyz zadáte objednavku, prijde email s tim, ze dane zbozi neni skladem a museji ho objednat avšak za puvodni neslevnenou cenu, která byla v tomto konkrétním pripade o 70% vyssi. Nabídli pak pouze mensi slevu. Toto považuji za podvod. Zástupci e-shopu to oduvodnuji technickym problemem systemu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobra cena

    Zla (ne komunikace) ze strany obchodu. I pres snahu a kontakt po telefónu, nemám odpoveď na mail ako postupovať s reklamaci defektniho vyrobku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týždni od objednávky ( po mojej urgencii ) mi oznámili že majú 1/3 tovaru, načo som objednávku zrušil. A to chceli vopred zaplatiť celú objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochotný lidí ale do dnešního dne jsem nedostal zboží a ještě mi dneska přídě jak jsem spokojenej s nákupem který proběhnou před deseti dny trochu divný
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No confirmation of order, no delivery

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje zboží,které nemá.

    Nechci nikoho odrazovat,třeba jsem měla jenom smůlu.