• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu napsat nic. Komunikace téměř žádná a zboží ještě nedorazilo a už chcete názor.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Informace, že je zboží skladem, nebyla pravdivá ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišla mi citlivka stydliva a téměř nereaguje na dotyk, jak by měla… dle popisu a dle videí na internetu…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno a zásika nikde.

    Reakce obchodu Květiny Maják

    Dobrý den,

    Vaše objednávka ve které je mimo jiné adventní věnec Bohouš, z živého chvojí připravujeme automaticky s doručením v týdnu před první adventní nedělí. Což tento rok vychází na neděli 28.11.2021, samozřejmě jsme Vám objednávku mohli poslat hned po objednání, ale pak by samozřejmě nebyl čerstvý a v teple by Vám do Vánoc určitě nevydržel. O to víc nás mrzí, že to musíme řešit takto přes Heureku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím jsem neobdržel objednané.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem si kytičku mimozu a přišla mi úplně opelichaná špatně zabaleno Díky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • přinesli mi menší květiny za stejnou cenu, i když slíbili, že zvýší množství
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kytky prisli polamane

    Reakce obchodu Květiny Maják

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše reakce v recenzi, do této chvíle jsme o Vaší reklamaci nevěděli,
    tzn. nebyli jsme kontaktováni žadnou cestou, jako je e-mail, nebo telefonicky, popř. Messenger.
    Dopravu máme zajištěnou externí firmou, ale určitě bychom se snažili reklamaci s Vámi vyřešit ke spokojenosti.
    Kontakní e-mail je: [email protected]

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    Paní na objednávku zapomněla

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na webu měli uvedeno, že zboží mají na prodejně, skutečnost byla ovšem jiná. Navíc prodavačka nebyla vstřícná ani příjemná.

    Reakce obchodu Květiny Maják

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Vaše nespokojenost mě velice mrzí. Jsme rodinná firma, dostupnosti si upravujeme sami, stejně, tak jako všechno ostatní, nějaká chybička se vloudit může, nedokážeme pracovat jako roboti. Objednávku jste učinil v noci a ráno si ji přišel vyzvednout, přesto, že jsme vás k odběru nevyzvali, kdyby jste vyčkal informovala bych vás o tom kdy bude zboží pro vás připraveno.

    S pozdravem Hojková

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem zelenec s bilymi okrajemi a prisel mi zelenec s bylymi pruhy uprostred.

    Reakce obchodu Květiny Maják

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s námi nebyla spokojena. V případě nespokojenosti je vždy lepší nás kontaktovat, abychom mohli danou situaci vyřešit. Bohužel jsme až do teď netušili, že jste s květinou nespokojena.