Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo, ale po rozbalení krabice bylo zjištěno, že bezpečnostní štítek, který je na zboží, není natištěný na spodní straně výrobku, jak to má být správně, ale na vrchní straně výrobku, tudíž znehodnotil skutečný vrchní potisk výrobku.
    Bohužel slečna z obchodu, která mi napsala, že je bezpečnostní štítek na spodní straně, již nereaguje ani na zaslané fotky, že bezpečnostní štítek opravdu NENÍ natištěný na spodní straně výrobku, tak jak sama tvrdí, ale na vrchní straně.
    Zboží, které je obchodem nabízeno na internetu neodpovídá skutečnosti, neboť na internetu máte krásný obrázek, ale ve skutečnosti je ten obrázek znehodnocený natištěným bezpečnostním štítkem.

    Reakce obchodu Kvalitníhračky.cz

    Dobrý den. Omlouváme se, ale potisk bezpečnostního štítku je na správné (vrchní) straně produktu. Od dodavatele jsme dostali vyjádření ve znění: Všechny výrobky společnosti Intex jsou vyzkoušeny, mají jasné atesty a splňují nejpřísnější kritéria zkušebnictví. Veškeré popisky jsou přesně na místech, kde mají být, mají správnou velikost a jsou v několika jazykových mutacích.
    Obrázky k produktům Intex nám poskytuje dodavatel a jsou shodné s obrázky, které má společnost Intex na svých stránkách. Omlouváme se za nepříjemnosti, ale bohužel tuto věc nedokážeme ovlivnit, když ani výrobce neposkytuje obrázky, které by odpovídaly skutečnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je má chyba, že jsem omylem objednala červené lehátko. Okamžitě jsem napsala zprávu, že chci modrou barvu a ráno volala jsem volala paní, že chci modré lehátko a omluvila jsem se. Paní mě to slíbila a řekla, že to zařídí. Já vím je to možná malichernost, ale mrzí mě že mě nebylo vyhověno , když to bylo tak jednoduché změnit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3 dny jsem cekal na info ohledne “skladem” hracek a predem zaplacene… musel jsem volat sam abych zjistil jak je na tom objendavka… nasledne zruseno….

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Tabule serozpadá na díly, Je třeba ji slepit. Písmenek je málo, nelze skládat slova.

  • Nabídnutá Zasilkovna vůbec nefunguje a nekomunikuje!

    Reakce obchodu Kvalitníhračky.cz

    Dobrý den, pane Šrome,

    Vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny nemůže přijmout nové zásilky z důvodu plné kapacity výdejního místa, a náš eshop toto není schopen nijak ovlivnit. Jakmile se výdejní místo uvolní, bude schopno přijmout další balíčky, včetně toho Vašeho, prosíme o strpení.
    V případě dalších potíží nás neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem, tým e-shopu Kvalitní hračky

    • zboží bylo levné než doprava
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží doručeno pozdě, nakladač byl bez krabice

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vystavené zboží neni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedodali ,ale vytrvale tu mám průzkum a hodnocení obchodu ...takže můžu napsat ,že jsou šprýmaři

    Reakce obchodu Kvalitníhračky.cz

    Dobrý den, paní Márová,



    objednávku jste vytvořila v úterý večer, dne 19.11.2019, přičemž expedována byla následující den, ve středu 20.11.2019. Zásilka byla přijata ve Vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny v pátek, dne 22.11.2019, přičemž nyní se k nám nepřevzatá zásilka vrací zpět. Jelikož jste do objednávky vyplnila telefonní číslo na pevnou linku, nemohla Vás Zásilkovna kontaktovat formou SMS přes mobilní telefon.

    Informace s číslem zásilky, včetně odkazu na sledování zásilky a informace o expedici Vám byla odeslána na Váš e-mail. Pokud je e-mailová adresa v objednávce vyplněna správně, bylo možné zásilku sledovat alespoň tímto způsobem a následně si ji vyzvednout na základě kódu, který Vám do e-mailu dorazil.



    Pokud máte o objednávku stále zájem, prosím, kontaktuje nás na e-mailové adrese: [email protected] a situaci společně vyřešíme, původní objednávku upravíme a zásilku Vám pošleme znovu.



    Přejeme hezký den, tým e-shopu Kvalitní hračky

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • vrchní strana se odlupuje a dcera odtrhává kousky

    Reakce obchodu Kvalitníhračky.cz

    Dobrý den, paní Cihlářová,

    za potíže s produktem se omlouváme. Pokud je zboží v nedostatečné kvalitě, můžete jej reklamovat. V takovémto případě nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese [email protected] a situaci společně vyřešíme.

    Děkujeme a přejeme hezký den, tým e-shopu Kvalitní hračky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod zvolil jinou pobočku zásilkovny než mnou požadovanou (jsou 2 na stejné adrese). Ta mnou vybraná měla otevřeno i o víkendu, ta vybraná obchodem pouze v týdnu a ještě jsem musel dříve z práce.

    Reakce obchodu Kvalitníhračky.cz

    Dobrý den, pane Šťastný,

    za toto nedorozumění se omlouváme, ve výdejním místě Zásilkovny na adrese Poděbradská 489/116, Praha, 19800 se opravdu nachází dvě výdejní místa zároveň, přičemž tato adresa byla uvedena jak v objednávce, tak ve faktuře i na štítku zásilky. Jelikož výdejní místo nebylo Vámi přímo specifikováno, bylo odesláno shodou okolností tam, kam jste si bohužel nepřál.

    Je nám líto, že jste kvůli tomuto měl potíže.

    Hezký den, tým e-shopu Kvalitní hračky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží bylo špatně zabaleno, přelepeno papírovou lepenkou, která nedržela