Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi po nekolika dnech stale nedorazilo. Mozna je vina na strane zasilkovny, to nedokazu posoudit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslela jsem,ze budu mít Ježíška vyřešeného a vůbec jste nedali vedet s doručování dobou a zatím nic nedošlo.Takže takový obchod naposled.Děkuji už nemám zájem o objednavku a priste si to radši koupim v kamenném obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přestože jsem o to výslovně žádal, zboží nedbale zabalené s poškozeným dárkovým boxem (kartonem)
    • Vzhled dárkového kartonu neodpovídal vyobrazení na e-shopu. Nechali si na dárkovou krabici, na které je značka luxusního rumu, vytisknout svou webovou adresu. Pokládám to za znehodnocení a dárek k životnímu jubileu je pokažený.
    • Nakoupil jsem v tomto e-shopu poprvé a naposled

    Zákazníka si neváží, nezáleží jim na spokojenosti zákazníka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepříjemná obsluha při osobním vyzvednutí objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 12.7. OJSEM OBJEDNALA, TEPRVE 17.7. PŘEDALI ZÁSILKOVNĚ K VYŘÍZENÍ, DNES JE 19.7. A NIC NEDOŠLO. Z BRNA DO ZLÍNA JE TO 50 MINUT AUTEM. NENÍ K TOMU CO DODAT.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Rum jsem si osobně vyzvedl a vůbec mne nenapadlo kontrolovat neporušenost lahve. Doma jsem byl nemile překvapen, když jsem zjistil, že láhev už byla otevřena.