Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nejasné instrukce pro vrácení zboží, skoro jako by obchod chtěl zákazníky odradit od této možnosti.

    Reakce obchodu kupplenky

    Dobrý den,
    úplně nerozumím vašemu hodnocení.
    Informace pro vrácení jsou na webu jasně uvedené.
    Najdete je v patičce, ta se zobrazuje na každé stránce eshopu. To přeci není těžké najít.
    Navíc jste volala, abyste se na to informovala, vše jsem vám vysvětlil.
    Než jste napsala toho hodnocení, tak bylo zboží vráceno, vyřízeno vrácení a vrácena platba.
    Skutečně nevím, co víc pro vás můžeme udělat.
    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé doručení
    • Nikde nebylo psáno, že bude kaše mít jeden měsíc do expirace. Prý je zdarma, to ale není pravda, stojí i tak v balení 2+1 32 korun… Neochota obchodu cokoli řešit, prý mohu vrátit…

    Reakce obchodu kupplenky

    Dobrý den,
    ano, kaše byla v balení s mlékem levnější, místo původních 89,-kč vyšla na 32,-kč
    Expirace kaše byla v den doručení k vám přesně měsíc.
    Pokud za jeden měsíc nestihnete spotřebovat jednu kaši, tak se omlouvám za komplikace.
    Řešil jsem to s vámi, nabídl jsem vám vrácení na naše náklady, to jste odmítl.
    Co více jsme pro vás mohli udělat?
    Tomáš

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu, ale produktu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • automatické emaily chodí naprosto v pořádku
    • pokud potřebujete před nákupem informaci k produktu, odpovědi se nedočkáte

    Před nákupem jsem se na zakupované zboží dotazovala, jelikož u produktu byl pouze základní obrázek a žádná bližší specifikace. Napsala jsem tedy email s dotazem, zda by mi k produktu mohli poskytnout bližší informace. Dotaz jsem zasílala 28.6. a doposud ( 1.8. ) mi na email nepřišla žádná odpověď. Rozhodla jsem se tedy zariskovat a zboží objednat, naštěstí s objednávkou bylo vše v pořádku - systém automatické emaily evidentně odesílá a expedice funguje bez problému. Pokud by byl ale s produktem nebo s objednávkou nějaký problém, myslím, že vzhledem k přístupu na prvotní email bych se vyřešení ani žádné zpětné vazby nedočkala.

    Reakce obchodu kupplenky

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Podle vás objednávka proběhla v pořádku, vše dodáno dle objednávky.
    Objednáno 2.7. v 18 hodin
    odesláno 3.7. a doručeno 4.7.
    Ale přesto nás nedoporučujete?
    Protože jsme údajně neodepsali na nějaký mail? Váš údajný mail jsme hledal ale bohužel nic nenašel. Bohužel nemůžeme odpovědět na něco co nám nedorazí.
    To zamrzí
    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Rude customer service, sorry.. products arrived without problem though.. but in future, if you might have some problem with delivery, i am not sure the call center will be very polite.

    Reakce obchodu kupplenky

    Dobrý den,
    obávám se, že jste si spletla eshop.
    Vaše objednávka byla odeslána 24.5. a doručena následující den, tedy 25.5.
    Netuším o čem píšete, kde jsme udělali chybu?
    Tomáš

  • Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu, nýbrž přepravní společnosti.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle dodani
    • Plenka roztrzena,problem vyrobce
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si zboží v sobotu. Což dle zjištění byla obrovská chyba, zásilka byla zabalená až v pondělí,předána dopravci,který ji doručit až ve středu. Když člověk má malé dítě,tak potřebuje zboží nejlépe do druhého dne od objednávky, a to max...tedy Když jsem objednala v sobotu,předpokládala jsem dodání v pondělí...tedy za mne jsem psala mail,na který mi přišla dost arogantní odpověď, že mi přeji hodně štěstí s výběrem jiného e-shopu,který dodá zboží s takovou rychlosti jako oni.. tak samozřejmě,že existují jiné e-shopy,které doručí zboží hned na druhý den...a Ten si také pro příště zvolím. Za mne tedy ceny jako všude jinde na e-shopech,ale dodání v dnešní době úplně mimo...asi neobjednavat přes víkend..

    Reakce obchodu kupplenky

    Vážená paní Sněhotová,
    Objednávka přišla v sobotu 6.11.
    Odeslaná byla v pondělí 8.11.
    Po celou dobu během objednávky, jak u produktů tak v košíku jste byla informována že zboží bude odesláno v pondělí.
    Ano dopravce se bohužel o jeden den opozdil a doručil "až" ve středu.
    Bohužel asi nechápete že dopravci o víkendu nejezdí.
    Věřím, že si zákazníci udělají sami obrázek o tom jak se situace má.
    DOPLNĚNÍ
    vaše první zpráva:
    Dobrý den,
    Před 4 dny jsem si objednala u Vás věci a ještě je stále nemám..před tím se to nikdy nestalo,ale to jste měli v nabídce službu přes zasilkovnu..ted jste ji tam neměli a byla jsem nucena zvolit balikovnu.. a 4 dny se mi zdá celkem uz dost...příště asi zvolím jiný e-shop.

    Naše odpověď:
    Dobrý den,
    1) zásilkovnu máme v nabídce stále, ale jak je známo mají váhové omezení do 5 kg
    2) objednáno v sobotu 6.11.
    odesláno v pondělí 8.11.
    rychleji to skutečně nelze. Pokud se podíváte na sledování balíku uvidíte, že balík je na cestě a měl by být dnes doručován.
    teoretické zdržení k dnešnímu dni je 1 den ( určitě ne 4 ), ale žádný dopravce negarantuje doručení do 2 dne
    3) Pokud nás jako eshop hodnotíte podle toho, že má dopravce, kterého jste si sama vybrala, jeden den zpoždění a chcete kvůli tomu hledat jiný eshop, tak tomu opravdu nerozumím. Ale přeji vám hodně štěstí při výběru spolehlivého eshopu, který odesílá objednávky s naší rychlostí.


    Přeji pěkný den

    Tomáš

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.